Marine Robin en Martinez, ik ben momenteel aan het werk maar ik denk dat ik vanavond rond de klok van 22:00 wel weer thuis ben. Als 1 van jullie wil spelen hoor ik dat graag. Basovich ik moet ook nog tegen jou uiteraard, ik zag gisteren je invite maar ik zat net een spannende match. Daarna was jij al aan een partij begonnen zag ik. Maar ik tegen jou zou ik vaavond kunnen spelen.
bedankt voor deze totaal overbodige toevoeging.. Serieus, we zijn met een toernooi bezig, en DSF Germain heeft zich niet opgegeven.. Dattie niet meedoet is zijn schuld
Je moet gewoon in het vakje "winst" zetten Ook bij jouw wedstrijd Joene die je al gespeeld hebt tegen Meanzo Anders klopt het straks niet met de games (misschien nodig bij de bepaling van de nummer 2 in de poule)
Sorry, maar vanavond kan ik niet. Ik wil morgen wel tegen jou of Basovich spelen. Als ik één van jullie online zie, stuur ik wel een berichtje.
Vanavond weet ik niet of ik nog kan, ligt eraan hoe snel mn huiswerk gaat. Morgenavond half 10 afspreken tenzij ik je vanavond zie? ok
Kom op jongens.....speel die wedstrijden nou.....alle poulewedstrijden moeten gespeeld zijn aan het einde van de week. Zodat er op zaterdag/zondag de halve finales gespeeld kunnen worden...of afspraken worden gemaakt wanneer de halve finales gespeeld worden. Geduld raakt op........
ik vind het nu ook wel irritant worden, Mars heeft nog niet gereageerd.. damn it! En de andere, speel ook ff je wedstrijden, en als er problemen zijn met contacten meldt dat dan hier!
Onze poule is praktisch klaar. Als Joene wint van Mars, hoeft Tecnomic niet meer te spelen, want dan is Joene zeker van de 2e plek in de poule. Dat zal wel gebeuren. Met alle respect voor Mars, maar tis geen geweldenaar in Top Spin. Die andere poule schiet inderdaad niet op. Pablo is 1e in de poule, maar er moeten nog wel een paar wedstrijden gespeeld worden om de nummer 2 te bepalen
Ik ben vanavond weer online om een uur of 23:00. Morgen zou ik ook overdag kunnen spelen aangezien ik dan nachtdienst heb. Dus Martinez, Basovich of Marine Robin ik speel graag tegen jullie.
Zo laat ben ik vanavond niet online, maar morgen kan ik wel overdag spelen. Als je even aangeeft tussen welke tijden je kan, kunnen we wel afspreken. Anders kijk ik wel of je online bent.
Ik zie hem genoeg in het tafeltennistopic, maar met het tennissen schittert hij door afwezigheid. Maar anders win je toch gewoon?? Kunnen we tenminste door naar de halve finales