1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Top Spin 2 XBW toernooi

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Joene90, 29 mrt 2006.

1. Martinez

Martinez New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net tegen Basovich gespeeld en met 6-0 6-0 gewonnen. Ik speelde best wel aardig, maar Basovich sloeg een beetje veel unforced errors. Dus dat verklaart een beetje de stand.

Laatst bewerkt: 23 mei 2006
  2. Martinez

Martinez New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik vond je ook echt goed spelen. Alleen de schoonheidsfoutjes eruit en dan win jij de volgende keer misschien wel;)

3. basovich

basovich Guest

ik denk toch maar dat ik dus een neiuwe speler ga maken:cool:

4. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jullie hadden een paar weken terug ook al tegen elkaar gespeeld (voordat de opzet veranderd werd). Toen verloor je ook al met 6-0, 6-0. Dus eigenlijk heb je nu met 6-0, 6-0, 6-0, 6-0 verloren van Martinez :+

5. marine robin

marine robin ODST Sniper NL

Leuk Bevonden:
    0
    het gaat er gewoon om of je poppetje wel goed hebt gemaakt ...
    ik zelf heb nu 2 poppetjes en ik win alles met het ene poppetje ,en met de andere verlies ik soms ( niet altijd )

6. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Morgen wellicht weer online, heb marine robin paar keer invite gestuurd maar daar reageerde hij helaas niet op.

7. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Scores zijn bijgewerkt. Alleen Blaauw moet z'n wedstrijden nog spelen. Mars doet niet meer mee, hij weigert contact op te nemen, na meerdere PM's en berichten over Live. De eerste halve finale wordt dus ik tegen Pablo, de tweede weten we pas als Blaauw gespeeld heeft. Tip: speel eerst tegen Martinez, als je die verliest moet hij tegen MM :)

8. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel vandaag om 15:00 tegen Martinez.

9. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    das mooi :)

10. Martinez

Martinez New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net geprobeerd tegen Blaauw te spelen, maar net als de vorige keer konden we elkaars games niet joinen. Ik vrees dat dit een blijvend probleem is, dus kunnen wij niet tegen elkaar spelen. Dat is nogal een probleem, omdat Blaauw gelijk met mij kan komen qua punten als hij zijn overige wedstrijden wint.

Nu heb ik het erg druk met het voorbereiden van tentamens, dus had ik gehoopt dat dit toernooi deze week nog af te maken. Dit gaat volgens mij lastig worden, dus wil ik mij eventueel wel terugtrekken tenzij jullie een andere oplossing weten.

11. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat ik eerst maar mijn andere wedstrijden moet spelen maar deze heren reageren ook niet echt. Dan kunnen we kijken of ons resultaat nog van belang is.
    Het is ook erg vaag dat ik jou altijd Offline zie. Ook als je online bent ik snap er echt niks van. hoe is het met de anderen wel gelukt dan?

Zojuist tegen Basovich gespeeld. 6-2 6-2 in het voordeel van mij. Was leuk potje.

Laatst bewerkt: 26 mei 2006
  12. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    En zojuist verloren van Marine Robin met 6-1 6-2.

13. pabloescobar

pabloescobar New Member

Leuk Bevonden:
    0
    tsja Martinez, Blaauw en Marine robin maken nog allemaal kans op de 2e plek van poule 2.

Als Martinez nou zijn partij speelt tegen Blaauw...dan wordt het wel duidelijk...maar op een of andere manier kunnen ze elkaar niet joinen :confused:
    Ik vind het maar wazig in ieder geval.

14. marine robin

marine robin ODST Sniper NL

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb vandaag tegen blaauw gespeeld en ik heb 6-1 en 6-2 gewonnen..
    was wel een mooie pot .. hij gaf zich niet gewonnen tot de allerlaastste game..

ik heb nu alle wedstrijden gespeeld..
    ik ben in iedergeaval niet door ik heb er 2 gewonnen en 2 verloren..
    was een mooi toernooitje ;)
    greetzz marine nl

15. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt nog kans, ligt er helemaal aan wat Blaauw - Martinez wordt.. maar met die connection problemen schiet dat niet echt op.. :'-(

16. pabloescobar

pabloescobar New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Martinez en Blaauw, probeer eens via game invite ofzo misschien werkt het dan wel

17. Martinez

Martinez New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met alle respect, maar we hebben bijna alles geprobeerd. De vorige keer een uur en deze keer een half uur. Het wil op de 1 of andere manier echt niet lukken. Ik ben wel eens in het player select menu gekomen, maar daar houdt het echt op hoor.

Mag ik trouwens vragen hoe bepaald wordt of iemand doorgaat? Onderlinge resultaat of op basis van gamesaldo? In het geval van gamesaldo kan ik niet meer verliezen denk ik. Zelfs als ik met 6-0, 6-0 zou verliezen van Blaauw. In het geval van resultaat wordt het lastig, want stel dat ik van Blaauw zou verliezen, dan hebben ik, Blaauw en Marine Robin beiden 2 van de 4 wedstrijden gewonnen. Ik heb Marine Robin verslagen, hij heeft Blaauw verslagen en Blaauw zou mij dan hebben verslagen. Dat wordt echt een puinhoop:confused:

p.s: @Pablo Heb jij trouwens met 6-1, 6-4 gewonnen van Blaauw of met 6-1, 6-0? Want in dat schema staan 2 verschillende standen.

18. Martinez

Martinez New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap dat ook niet. Sterker nog, ik wist het niet eens totdat Basovich het een keer tegen mij zei. Problemen heb ik er niet mee gehad, de anderen hier verliepen altijd zonder problemen.

19. pabloescobar

pabloescobar New Member

Leuk Bevonden:
    0
    bericht van 2 weken geleden...dus heb met 6-1 en 6-4 gewonnen van Blaauw

20. Martinez

Martinez New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met Federer, lol:9 Nou, ja dan zou Blaauw mij op basis van gamesaldo theoretisch gezien nog kunnen pakken, tenzij ik 2 of meer games pak.

Deel Deze Pagina