1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Top Spin 2 XBW toernooi

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Joene90, 29 mrt 2006.

1. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ten eerste wordt er gekeken naar wie de meeste wedstrijden gewonnen heeft. In geval van gelijk spel wordt gekeken naar het gamesaldo, dus gewonnen games - verloren games

2. pabloescobar

pabloescobar New Member

Leuk Bevonden:
    0
    tsja als Martinez maar 1 game pakt tegen Blaauw dan komen ze op een gelijke gamesaldo..dus wat dan?

trouwens ik heb te weinig games tegen moet 11 zijn en niet 7...maar is niet relevant

3. Martinez

Martinez New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, dan hebben we een probleempje denk ik. Want dan kan Marine Robin nooit meer winnen (die staat -10), en kan alleen ik of Blaauw door. Ik sta op dit moment +14 en hij -8. Hoewel ik me niet zo snel zie verliezen met dikke cijfers (sorry voor de attitude;)) , kan hij wel boven mij komen als hij me verslaat zonder meer dan 2 games te verliezen. En als ik maar 1 game pak, wordt het weer helemaal drama.

Laatst bewerkt: 26 mei 2006
  4. pabloescobar

pabloescobar New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat idd tussen jou en Blaauw.

Blaauw kan alleen door als ie wint met:
    - 6-0 en 6-0,
    - 6-0 en 6-1 of
    - 6-0 6-7 en 6-0

wordt dus een moeilijke klus voor Blaauw...maar vraag me af of de wedstrijd wel gespeeld wordt.

bij gelijke gamesaldo wordt er denk ik gekeken naar "Games voor"....dus wie de meeste games gewoon heeft.

Laatst bewerkt: 26 mei 2006
  5. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    :) lijkt me een goed plan

6. Martinez

Martinez New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Normaal gesproken zou ik zeggen nee, vanwege het feit dat iemand die meer 3-setters speelt, hogstwaarschijnlijk meer games voor heeft, maar nu kan het wel.

7. pabloescobar

pabloescobar New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het niet handig om gewoon Martinez aan te wijzen als halve finalist.

Wedstrijd Martinez - Blaauw kan toch niet gespeeld worden en kans dat Blauw met 6-0 en 6-1 wint is erg klein....zo zitten we vast en kunnen we niet verder met het toernooi.

8. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat mij betreft is dat ok, ik zal Blaauw even een PM sturen om te vragen of hij het daarmee eens is :)

/Edit: reactie van Blaauw gehad. Martinez speelt de halve finale tegen Mark, en ik tegen pabloescobar :)

Dus pe, wanneer kan je?

Laatst bewerkt: 28 mei 2006
  9. Martinez

Martinez New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, Mark kan je morgenmiddag?

10. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Jammer dat onze wedstrijd niet lukte Martinez, maar ik denk dat het zo het eerlijkste is. Jij staat volgens mij in ranking een stuk hoger dan ik dus de kans dat ik jou dik zou verslaan was behoorlijk klein.

11. pabloescobar

pabloescobar New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Joene90, als je wil kunnen we vanavond al spelen :cool:....als ik online ben stuur maar een invite

Laatst bewerkt: 28 mei 2006
  12. Martinez

Martinez New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik denk dat het best een goede partij had kunnen worden. Jammer dat het zo moest :eek:

13. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zojuist tegen pabloescobar gespeeld, en met 6-3 6-3 verloren. 'T was een spannende wedstrijd, gefeliciteerd pe!

ben benieuwd tegen wie je in de finale moet :)

14. pabloescobar

pabloescobar New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thnx...vond het een goeie wedstrijd...van hoog niveau.

Ik verwacht dat ik tegen Perfect Mark moet.

15. Martinez

Martinez New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo heb je geen vertrouwen in me? ;)

Tja, normaal gesproken lijkt het me exit verhaal. Hij verslaat jou en jij hebt mij laatst verslagen, dus ik verwacht een hele moeilijke wedstrijd. Niettemin, ga zal ik mijn best doen om er wat van te maken ;)

Laatst bewerkt: 29 mei 2006
  16. pabloescobar

pabloescobar New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom denk ik ook dat hij in de finale komt....maar laat een ding duidelijk zijn het maakt me niet uit wie wint....tegen Perfect Mark kan ik ff revanche nemen en jou heb ik al eens verslaan....en dan wil jij revanche nemen....dus wordt zoiezo een leuke finale.

Waar is Perfect Mark trouwens...week niet gezien in xbw topspin 2 topic.

17. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mooi, mocht je nog een keer zin hebben speel ik graag nog een keer tegen je :)

18. pabloescobar

pabloescobar New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, stuur me gewoon een game invite als ik online ben.

19. marine robin

marine robin ODST Sniper NL

Leuk Bevonden:
    0
    heeft blauuw nu gespeeld tegen martinez ofnie ??

als iemand gelijk eindigt kijken jullie dan naar de score of onderlinge resultaat ...

Want ik heb namelijk 1 wedstrijd erg verneukt omdat ik een beetje dronken ging topspinnen
    tegen pabloescobar..( dat is geen excuus ;) )

ik vind persoonlijk onderling resultaat ...
    want anders gaat die van jou heeft verloren door ( is mijn mening he , niet boos hierover worden ofsow ;))

Laatst bewerkt: 29 mei 2006
  20. Martinez

Martinez New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net tegen Perfect Mark gespeeld en gewonnen met 6-7, 7-5, 6-3.

Het was echt een superspannende pot. Ik begon voor mijn doen echt waanzinnig goed. Ik kon veel ballen aanpakken en kwam op een 5-1 voorsprong in de 1e set. Vervolgens kwam Mark beter in z'n spel en hij maakte zijn achterstand goed en kwam helemaal terug in de set. Ik kon geen ene game meer winnen tot de laatste. In de tiebreak pakte ik gelijk de mini break, maar kwam hij wederom sterk terug. Hij miste nog 2 setballen, maar bij de 3e was het raak (7-5).

In de tweede set had het ieders kant op kunnen gaan. Hij gebruikte vooral de advanced slice erg goed, daar had ik echt moeite mee. Uiteindelijk braken we elkaar een paar keer en ik had het geluk dat ik op 6-5 kon breaken. In de 3e set kwam ik weer een break voor, maar verloor ik die ook weer. We hadden ondertussen bijna een uur gespeeld, dus ik mijn vingers begonnen echt pijn te doen. Ik weet niet hoe het is gelukt, maar ik brak en kon vervolgens de wedstrijd uitserveren. Dat lukte gelukkig.

@Perfect Mark: Ik vond het echt een leuke wedstrijd. Sorry voor die ene lege LT-slice die een keer tijdens de rally sloeg. Ik keek per ongeluk naar jou bar.

Deel Deze Pagina