Netjes ik moet dus tegen jou.....zeg maar wanneer je kan. Hoop dat het een spannende wedstrijd wordt en niet zoals onze poulewedstrijd (6-0 en 6-4)
Thnx, morgenmiddag om 14.00? Onze poulewedstrijd was idd drama (aan mijn kant). Ik speelde toen echt heel erg slecht in de 1e set. Maar khoop dat het een spannende wedstrijd wordt.
gaat helaas niet....heb laat uit en ben rond 16:00/16:30 pas thuis. Dus rond 17:00 ofzo kan ik wel spelen tot een uur of 21:00 of 22:00. Dus tussen 17:00 tot 22:00 (dan gaat mijn xbox 360 echt uit...want wil dan meestal wel nog ff tv kijken enzo) kan ik wel spelen.
Wow Martinez, Congrats! Succes beide heren in de finale, ik verwacht dat het best spannend zal worden
Is goed ik zal er om 17:00 zijn. Hoop dat ik nog een potje kan spelen voordat ik tegen jou doe....een soort training.
Dank je wel. Ik vond dat je in de 2e set goed speelde. In de 1e set moest je volgens mij nog een beetje inkomen, maar ik had een hele lastige aan je in de laatste set.
Martinez gefeliciteerd! dan betekent dit denk ik het einde van het toernooi. Bedankt iedereen die heeft meegedaan, en misschien dat jullie bij een volgende keer weer meedoen?
Ja, dank je wel. Het toernooi begon een beetje chaotisch (de opzet is volgens mij 2x veranderd ofz0 ), maar uiteindelijk is het toch nog goed gegaan. Dus Joene bedankt voor het organiseren, de anderen voor het meedenken en spelen en zeer zeker tot een volgende keer :b:
Jup, ik weet het, was niet het beste dat ik ooit gedaan heb maar het was wel een eerste keer, en zeker een leuke en leerzame (damn dat klinkt amerikaans )
altijd wel zin in een toernooitje....maja vind maar eens 16 spelers die willen spelen wordt moeilijk. Er waren hier maar een paar (stuk of 5 spelers) die ook echt zin hadden in een toernooi. Maybe ga ik zoeken of er ergens een toernooi georganiseerd wordt....om mee te doen. Maar als je aan zo'n 16 spelers komt doe ik mee. Nergens toernooitjes ofzo?
Ok dan *) We hebben iig al een goede opzet, das het halve werk is maar weer gebleken Weet nog niet of ik er nog 1 ga organiseren, als er vrijwilligers zijn die het een keer willen doen? Wie van het 'oude' toernooi zijn trouwens in voor nog een keer?