1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Top Spin 2 XBW toernooi

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Joene90, 29 mrt 2006.

1. C O U G A R

C O U G A R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat lijkt mij geen overbodige luxe mars;)

2. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    -Update-

Je mag met een pro spelen, maar niet een die meer dan 60 sterren heeft :)

3. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Okay mooi, want ben nu bezig met een vrouwelijk personage en daar ga ik het ook bij houden. Heb geen zin om ook nog een man te maken. Vind online spelen een stuk leuker dan de singleplayer. En nu ben je veel langer bezig om je speler compleet te krijgen met 60 gouden sterren. Dus met 1 compleet poppetje ben ik tevreden. Maar je hoeft toch geen apart mannen en vrouwen toernooi te houden?? Mannen en vrouwen kunnen nu gewoon tegen elkaar.

4. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    waa, kan je niet met roddick spelen? want mijn career gastje suckt atm nog

5. pabloescobar

pabloescobar New Member

Leuk Bevonden:
    0
    die 60 sterren heb je toch zo binnen? van mij mag het toernooi komende zaterdag al beginnen

6. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk joh, eerst 60 bronzen die je om moet zetten in zilveren en daarna in gouden. Sta 11e en heb pas zo'n 27 bronzen, 12 zilveren en 0 gouden sterren. Je moet toch flink wat uurtjes steken in de careermode voordat je 60 gouden sterren hebt. Vanaf woensdagavond heb ik flink de tijd om ff door te spelen. Maar als je, net als ik, de afgelopen week veel met schoolwerk bezig bent, dan heb je niet zo 1, 2, 3 al die sterren. Maar ga er wel vanuit dat ik komende zaterdag zo ongeveer mn careermode wel klaar heb

7. pabloescobar

pabloescobar New Member

Leuk Bevonden:
    0
    tsja trainingen gingen me makkelijk af..en daarna 5potjes ofzo gespeeld en kreeg ik alle zilveren en gouden sterren.
    60 sterren had ik al in het begin van mijn 2e seizoen...ben nu bezig met seizoen 3 maar wat duurt het lang zeg om die toernooien te spelen om 1e te blijven bij seizoen 5.

8. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jup, mannen en vrouwen kunnen gewoon gemixed, dus we gaan niet moeilijk doen met 2 toernooien ;)

9. mars15

mars15 Guest

Oke dan, ga ik zeker ff snel me mannetje af maken

10. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    dus je moet met je career char?

11. pabloescobar

pabloescobar New Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee hoeft niet...je mag ook met een pro speler die 60 of minder sterren heeft....maar het lijkt me het beste als iedereen met zijn eigen gemaakte speler speelt....want je bent het gewend om met die speler te spelen....door career en door online wedstrijden....dus zal je ook beter presteren...denk ik

12. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, jij onoplettend manneke, als je een pro speler neemt mag hij/zij niet meer dan 60 sterren hebben. Maar in jouw geval maakt het toch niet uit, je wordt hoe dan ook genadeloos van de baan gemept :cool:

13. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    haha, ik zag je vandaag online op topspin2 kwas op het punt om je message te sturen voor 1vs1. maar toen moest mn pa zo nodig nieuws kijken:eek: op mijn tv. en nu is mn gvd xbox live gold membership afgelopen:mad: kga morgen wel nieuw halen :9

14. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    wat? verzin je nou smoesjes zodat je niet tegen mij hoeft te spelen? :eek:

15. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Als straks MeAnZo wint, komt Jeroen de komende maanden niet meer op xbw :+

16. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    foei, doemdenker ;)

17. pabloescobar

pabloescobar New Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar gaat/kan het toernooi komende zaterdag beginnen?

denk wel dat de meeste hier dan al de 60 gouden sterren zullen hebben...en zo niet dan kan diegene toch ook met een pro speler spelen die maximaal 60 sterren heeft.

18. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Van mij mag het, ik ben er klaar voor :)

19. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat het handiger is af te wachten of er misschien in deze week nog meer mensen aanmelden. + voor mij komt het de hele komende week heel slecht uit, ik moet de hele week musical opvoeren.

20. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Toch niet uit vrije wil?? ;)

Deel Deze Pagina