dit slaat helemaal nergens op.... martinez gefeli ( met het winnen van het toernooi ) , maar hij moest nog tegen blauw spelen en als blauw won van hem dan was ik door en niet martinez ... en nu 2 dagen later is de finale al gespeeld??? vind ik persoonlijk een beetje onterecht ,Maarja..
Hoe kom je daar nou weer bij? Joene zei dat op basis van gamesaldo werd bepaald wie er doorging. Jij stond op -10, ik op +14 en Blaauw op -8. Dit betekent dat dat ik nooit meer een slechtere saldo kan hebben als jij (ik kan hoogstens met 6-0, 6-0 verliezen waardoor ik nog steeds op +2 kom en Blaauw op +4). Het ging tussen mij en Blaauw en aangezien de kans niet groot was dat ik maar 1 game zou pakken tegen hem, mocht ik door na overleg met Blaauw. Ik hoop dat je het begrijpt, anders moet je maar een paar pagina's terugbladeren om te kijken hoe we dit hebben besproken.
jammer dat ik moest gaan had toch niet gewonnen xD je hebt trouwens halve finale perfect mark-martinez verkeerd geschreven
Als dit het geval was geweest, had ik alsnog een positief saldo gehad, namelijk 14+7-5-12=4. Blaauw had bovendien dan -8-7=-15+5+12=2 gestaan. Conclusie: het was ik of Blaauw. Jij zat al in de negatieve cijfers en het is onmogelijk voor mij of Blaauw om allebei onder de -10 te komen. Hopelijk begrijp je het dan nu, want anders weet ik het ook niet meer.
ik wil ook graag meedoen met de volgende toernooi of zijn er bepaalde eisen dat je in de top 100 van de wereld moet staan??? en wanneer komt de volgende
ik wil ook wel meedoen maar je moet gewoon net als voetbal eerst punten geven per winst en dan naar doelsaldo kijken.
*Blaast stof van dit toernooi Martinez, ik hoop dat je een beetje bijgekomen bent Wie is er klaar voor nog een TS 2 toernooi?
Hmm.. beetje te weinig interesse dan dus darth malak en BTM, je mag me toevoegen op Live: Joene90, ik speel TS2 nog wel eens