1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Top Spin 2 XBW toernooi

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Joene90, 29 mrt 2006.

1. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    haha, maak dr maar grappen over, wel uit vrije wil :p

*bij musicalverenigingen zitten altijd hele knappe meisjes ;)*

2. pabloescobar

pabloescobar New Member

Leuk Bevonden:
    0
    uhhhhh waar kan ik me inschrijven en kan ik dan volgende week al beginnen;)

Trouwens er doen er op dit moment maar 18 spelers mee....dat is toch echt weinig voor een top game als Topspin 2...hoop dat er de komende anderhalve week er nog 14 bij komen....zodat we op 32 speler komen en een goeie toernooi krijgen

edit: oh ja hoe willen jullie cheaten tegen gaan....stel iemand verliest maar hij beweert van niet...wat kan er dan gedaan worden etc.....ik zie dit echt als een probleem....want hoe wil je dit kunnen oplossen......en ff ter vermelding...ik kan tegen me verlies en ik haat cheaters (en weglopers, die dus niet tegen hun verlies kunnen)

Laatst bewerkt: 12 apr 2006
  3. vsus

vsus UEC... je weet togh!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe een andere keer mee, ik krijg um pas vrijdag....

4. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Helaas is daar niet een heel concrete oplossing tegen. Kijk degene die zegt de wedstrijd niet opnieuw te willen spelen verliest natuurlijk zowiezo. Als het bewijs duidelijk is welke speler gewonnen heeft (je kan voor de zekerheid foto maken) dan is er natuurlijk geen probleem, maar om nou van iedere uitslag een foto te maken..

Ik hoop natuurlijk dat iedereen sportief om kan gaan met het spel, en dat beide spelers gewoon eerlijk de score doorgeven.

5. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    ja dus ik hoop dat je tegen je verlies kunt jeroen_0/

6. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, dat soort dingen kun je niet tegengaan. Maar als ik het algemene niveau van XBW bekijk, lijkt het me niet dat er mensen zijn die zo kinderachtig zijn. Ik vind eigenlijk wel dat het toernooi zo snel mogelijk gestart moet worden. Zijn altijd mensen die zich inschrijven, maar daarna weer het spel verkopen ofzow omdat het tegenvalt of geen zin meer hebben. Ik was bijv. ook heel enthousiast met het inschrijven voor het GRAW toernooi, maar het spel is niet echt wat voor mij (niet iets dat ik week in, week uit speel). Had dus dat spel verkocht en dus ook niet aan het toernooi meegedaan. Met Top Spin gaat dat zeker niet bij mij gebeuren, maar misschien wel bij anderen

7. Tha Ladykillah

Tha Ladykillah Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien moet je er gewoon een kosten aan vast prikken... zo hou je de meestal (Losers) buite zo'n tournooi.. Die willen nooit ergens voor betalen (altans dat is mijn ervaring met zulk soort mensen)... En maakt het een stuk leuker voor jullie... Ik baal er wel van dat ik nog geen live heb op mijn 360 (moet die 1 maand try er nog opzetten) maar als er nou iets bekent is over een tournooitje zou ik wel mee willen doen....

en hey als je er wat voor neer legt kan misschien een mod van XBOXWORLD het geld beheren voor winnaars... HET IS MAAR EEN IDEE OM MET JULLIE MEE TE DENKEN HE ;)

8. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    kan ik nog meedoen? ?

9. pabloescobar

pabloescobar New Member

Leuk Bevonden:
    0
    denk het wel

10. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou ook graag meedoen.:)

11. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    *Knip

Laat maar even hangen...
    SOrry.

Laatst bewerkt: 16 apr 2006
  12. Martinez

Martinez New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bijna klaar met het trainen van mijn speler, dus ik wil ook graag meedoen. Ik heb het mailtje al verstuurd;)

13. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is, start het toernooi komend weekend.
    Maar dat hangt van Jeroen (Joene90) af

14. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Vet een toernooi, jammer genoeg heb ik Top Spin 2 nog niet maar ik zou graag meedoen (volgende keer misschien). Zelf vind ik online toernooitjes wel leuk maar ik heb er niet echt veel gezien, dus is het niet handig om gewoon een site te maken voor toernooitjes, gewoon voor meerdere games. Het is maar een voorstel en het lijkt mij heel leuk, hopelijk doen jullie er iets mee.

Pine NL

15. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jep, komend weekend starten

zoals xbw?

En iedereen die mailtjes verstuurd heeft (gisteren opeens 3 *)), jullie staan erbij, er doen nu 21 spelers mee!
    (even uitvogelen hoe dat gaat werken ;))

16. C O U G A R

C O U G A R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag mij eigenlijk af wat er niet mag tijdens een wedstrijd....
    Als iemand bijv. de hele tijd een lob doet wat echt zwaar iri is en het is nog is super goedkoop om aan je punten te komen!
    ALs je echt bijna kansloos ben in de rally tja dan vind ik het normaal.
    En bijv. op iemand zijn service....

17. basovich

basovich Guest

jippie..doe mee :)..maar meot je nou met je carreer poppetje of mag je zelf kiezen?

18. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Om het nog wat leuker te maken. De winnaar krijgt van mij XIII voor de Xbox

19. pabloescobar

pabloescobar New Member

Leuk Bevonden:
    0
    het is beer om met je eigen carreer poppetje te spelen...maar je mag ook met een pro speler die 60 of minder sterren heeft

nu ga ik zeker mijn best doen

20. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je speelt de wedstrijd gewoon, als die ander beter is probeer je hem op z'n zwakke punten aan te vallen hè? Alleen als je bewijs hebt dat iemand aan het cheaten is moet je dat even mailen/showen, maar ik hoop dat dat niet gaat gebeuren

Deel Deze Pagina