DSF Germain zal denk wel meedoen. oude tag mrger hij heeft ooit een x wereld tournooi gewonnen op eerste top spin geen idee hoe goed hij nu op het moment is.
Vandaag tegen DSF Germain gespeeld. Ik sta nu 220 op de wereld, maar ging er keihard vanaf met 3-0, 3-0 Ik had maar 6 punten tegen hem gemaakt . Mijn 220e plaats is wat geflatteerd. Mijn niveau ligt rond de 800e plek. Maar Germain stond 30e, volgens mij niks geflatteerds aan, ik was iig geval kansloos. Dus als ik eerlijk ben, hoop ik niet dat hij meedoet
lol je bent niet de enige die 3-0 3-0 van germain verliest , maar ik wil ook wel met dit toernooi mee doen als dat nog kan.
3-1 3-0 hahaha maar het was een te trieste wedstrijd voor mij...Hij speelde te simpel!IK d8 hij zoekt de hele tijd die ene hoek maar o neeeeeeee
hmmm morgen ff naar ajax - fey en vrijdag lekker beginnen met Topspin 2 toernooi.....maar mij lijkt het moeilijk om alle 20 - 24 spelers te laten spelen....je moet of 16 of 32 spelers hebben....Joene90 waar blijft de loting? :{
Jah, ben wel benieuwd naar de loting. Moet nu ondertussen toch wel bekend zijn, aangezien we dit weekend beginnen
sorry, heb het op het moment echt heel erg druk met mn toneel. Ik zal vanavond of morgen ff proberen de loting te maken. nogmaals excuses voor het zo laat zijn.
srry voor dubbel post.. tegen iedereen die denkt dat die van dsf germain met tops spin kan winnen is dom( ) hij is gewoon te goed .. je bent gewoon telskens te laat tegen hem , je kan daar niks tegen doen ik heb 3-1 3-1 verloren en ik sta op dit moment 386 op wereld ranglijst
LOL MrGer is niks, wacht maar totdat ik mijn mannetje af heb. O ja, milo sta jij nog in mijn friendslist, en hoe hoog sta je al? Je kan niet eens fatsoenlijk je friend's rankings bekijken...
Wat een NOOBS zijn jullie ...weet je hoeveel ik hem heb geowned ....jullie zijn gewoon slecht ,als je nieteens een GAME van hem kan winnen kan je beter stoppen met deze game !!!! En Jingles ga Vince pesten joh Ik ben 25 wedstrijden ongeslagen waaronder 2 tegn DSF Germain !!!!