Yippee!!!! Koop een taart en ga het vieren........ Ik speel games voor de fun, niet voor de prestaties Tuurlijk wil ik winnen, maar als ik verlies maakt het me niks uit. So be it
het is vandaag de 21 en ik vraag me af tegen wie ik moet spelen ??? komt er nog wat van dit toernooi??
heb net gespeeld tegen me ouwe rainbow six black arow mattie dsf germain alias THE KIKLLER en wat denken jullie geef hem hard van katoen eerste game 40-40 avd voor mij en hoppa eerste game daarna zegt hij meteen ja II valerio II je weet doe rustig met je want je weet ik ben pro for life eindstand was 4-2 3-1 voor II Valerio II
MR jingles veel over je gehoord van germain bent ook een goede speler volgens hem maar speel morgen nog wel eens tegen hem en dan maak een foto van mijn wins op hem want 1 ding is zeker in own hem hard of miss dat hij vanaaf wil spelen
No disprespect maar de orginisatie van dit toernooi stelt me een beetje teleur. Heeft iemand het telefoonnummer van de klachtenafdeling?
jood hier, en speel deze game nog met volle plezier _0/ phew mars hoe voelt dat nou 3-0 oooh, moet pijn doen
ja natuurlijk maar was geen gestook naar wessiej toe gewoon als knipoog. maar waar kunnen we de indeling lezen ?
Hey! Srry, maar ik heb het echt superdruk (had niet verwacht dat toneel spelen zo vermoeiend zou zijn..). Maar ik probeer morgen uiterlijk met een loting te komen, ga nu slapen, ben kapot! Srry!!
nou dat is wel het grootste kutspel wat ik ooit heb meegemaakt .. het slaat helemaal nergens op ( da spel ) ,aarja ieder zijn smaak .. ik zou daar echt geen 60 euro voor neer leggen ( meschien 5 euro en dan doorverkopen )
IK sta nu ongeveer op plaats 38 ofzo.. Ik verlies alleen maar van die zielige ventjes die lob returns doen. OOk van die spelers die zo'n boogballetje terugslaan op m'n serve en ook tijdens een rally!!! Hoe triest kan je zijn..... IK heb maar 5 echte potjes verdiend verloren.(mrger)