Ik heb net mijn wedstrijd tegen Pacboyslim gespeeld. Ik heb met 6-1, 6-2 gewonnen. Was een leuk potje. Dus dan kan je dat verwerken in de startpost, Jeroen. Ben benieuwd naar mijn volgende tegenstander
haha....ik hoop dat ik vanavond nog tegen Mars kan spelen en anders morgen....wie weet ben ik de 2e speler die door is naar de volgende ronde
ik ga crazytaxi dan maar even pm`en ik ga toch maar met grosjean al heb ik een vrouw met 60 sterren (goud) maar mannen zijn toch echt beter dan vrouwen
Dan moet je wat beter spelen dan tegen mij gisteren. Ik ben niet echt goed, maar je ging er met 6-1, 6-3 met boter en suiker vanaf
hy, heb net een wedstrijd gespeeld tegen martinez : basovich-martinez 0 - 6 0 - 6 *kan me hier neit meer vertonen
Ja, jammer Bas. Ik speelde best wel lekker, maar kreeg ook best wel aardig wat punten cadeau van je. succes nog tegen Theo
jep je speelde goed .....maar zag je trouwens dat mijn speler wel kut is .....hij gaat elke keer onder de bal door.....gebeurt heel vaak.....heb je dat niet gemerkt tijdens onze partij??
Er is mij niet iets opgevallen ofzow?? Misschien komt het doordat je gewoon te laat bij de bal bent. Maar je had dus geluk dat je niet tegen mij had geloot voor de eerste ronde Anders had je je koffers al kunnen pakken
hij heeft tegen me vertelt dat hij te weinig tijd had om te spelen en dat ik de wedstrijd had gewonnen ..... hij zou dat ook aan jou doorgeven joene ... DUS ik ben nu een ronde verder???
jep, hij heeft het ook aan mij doorgegeven idd Trouwens, 5 mei ben ik op vakantie, zou iemand ff de scores bij willen houden die hier gepost worden? Juniorjoa lijkt btw ook niet te reageren
ik speel vanavond tegen Mars15....maja de andere moeten nu ook eens hun partij gaan spelen...wordt wel tijd.