Als ik het schema bekijk, moet ik dan tegen de winnaar van de partij SlicerITST - Tecnomic?? En het wordt idd een keer tijd dat de partijen gespeeld gaan worden. Degene die niet reageren, liggen gewoon uit het toernooi. De meeste onder ons hebben deze week vakantie, dus een mooie gelegenheid om wat partijen af te werken. Ik zou deze week ook al liefst mn 2e ronde partij hebben gespeeld.
Is ook best irritant wanneer mensen zich ergens voor inschrijven en erna niks meer van zich laten hoor. Vind het ook niet echt netjes van iemand.....en al helemaal niet als diegene zich niet heeft afgemeldt ofzo. Kleine moeite toch....je post ff dat je geen tijd/zin hebt.....dan weten tenminste de andere waar ze aan toe zijn.
Als ik het zo bekijk, houden we maar een paar spelers over die ECHT willen. Zo'n 10 spelers. Dan hadden we beter 2 poules kunnen maken van 5. Dan speel je tegen iedereen een keertje en speel je sowieso 4 partijen. Bijvoorbeeld deze poules: Poule 1: Perfect Mark Joene90 Mars15 MeAnZo Tecnomic Poule 2: pabloescobar Martinez marine robin basovich Blaauw De beste 2 van iedere poule gaan naar de halve finales. De nummer 1 speelt dan tegen de nummer 2 van de andere poule. Misschien kan dit alsnog, aangezien de huidige opzet denk gaat mislukken doordat teveel mensen het laten afweten
Ik vind het niet eens zo'n slecht idee. De personen die vandaag, gister of eergister hebben gepost zijn de enige die echt nog willen spelen/meedoen aan het toernooi. Maar ik vind je voorstel goed.....alleen moeten de andere 8 spelers er mee eens zijn.
Ik vind het een goed voorstel, alleen ga ik morgen op vakantie :{ Dan zou ik het daarna dus wel kunnen regelen, maar als we gewoon spelen volgens zo'n schema en ik als eerste niet hoef mag kunnen we meteen beginnen. Ik ga het even uitwerken zodat het begrijpelijk is
Welke regels zijn er eigenlijk? bijvoorbeeld: Mag je X-serve naar buiten gebruiken? ik vind dat dit niet mag....want is niet mogelijk om goed terug te slaan.....met de A of B een service naar buiten slaan....vind ik ok. Wanneer zijn lobs toegestaan? ik vind zelf alleen als een tegenstander aan het net is of als je een moeilijke bal haalt en je in een rally wilt blijven. Mag je LT + X of LT+ y gebruiken als je momentum (balkje voor de advanced shots) leeg is? Misschien ook handig om zulke regels op te stellen. Zo voorkom je discussies na een wedstrijd...de ene vindt dat het gewoon niet mag....en de andere wel. Als er regels komen dan weet iedereen wat toegestaan is en wat niet.
Dropshot-serve mag, maar met mate, niet meer dan 1 keer in een wedstrijd (1 keer om te verrassen mag natuurlijk wel) Verder mag je gewoon op alle manieren serveren. Lobben mag altijd, ik denk niet dat je er veel mee opschiet in een baseline rally. LT + X als je balkje leeg is, wat schiet je daar mee op? Edit:/ update in beginpost
Ik denk dat hij de slice service naar buiten toe bedoeld. Ik heb hierzelf totaal geen problemen mee. Als je het vaak genoeg meemaakt, weet je echt wel hoe je zo'n bal moet retourneren lijkt me.
Check je PM, heb er 7 mei van gemaakt, zodat je nu (bijna) een week hebt. Voortaan houden we de zondag aan als deadline. Ik snap trouwens niet waarom je de slice service moet gaan verbieden? Daar kan je heel mooie services mee slaan, maar niet abnormale. Ik vind de dropshot service daarentegen veel erger, als je die verkeerd retourneerd ben je de l*l
ja dat bedoelde ik dus......aangezien het mag...gebruik ik dan denk ik LT + X of dropshot om te retourneren. nou als je LT + X gebruikt....dan komt de bal half court bij je tegenstander...maar die kan door effect/slice......de bal niet hard terug slaan. Maar is dus gewoon toegestaan zo te zien. heb lekkere de eerste ronde rust
Ja, als je daarmee de onderhandse service mee bedoeld, ben ik het met je eens. Die is best wel matig als je een goede netspeler tegenover je hebt staan. Maar volgens mij slaan mensen die niet zo vaak. Edit: Marine robin, pm me maar als je wil spelen.
Nee, tegen mij zei hij dat hij eigenlijk niet meer aan het toernooi mee wilde doen. Maar 1 potje tegen mij wilde hij nog wel spelen. Daarom heb ik hem ook niet meegerekend voor de nieuwe opzet.
Misschien dat Joene nog ff getallen voor de namen kan zetten om het duidelijker te maken. Maar jij bent speler 4 en moet deze week tegen speler 5. Dat is Blaauw.