1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Top Spin 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 20 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Digs NL

Digs NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb em gister besteld bij Zuiderpark. Kreeg ik vandaag een mail dat mijn order in behandeling is. Wilde ik hem vragen of ie wist wanneer ie em binnen kreeg en hoelang het duurde om hem met de post te sturen. Kreeg ik terug dat ze tot 5 april dicht zijn vanwege familie omstandigheden en dat dan pas mijn mail beantwoord werd. Vraag ik me alleen af of ie dan wel op de release in de bus licht.

Heb nog een vraag. Gooit de postbode hem in de bus of moet ik ervoor tekenen? Ik heb namelijk stage de hele dag... beetje kut. Heb dan dus ook geen tijd om em op te halen.

2. pabloescobar

pabloescobar New Member

Leuk Bevonden:
    0
    je woont in hoensbroek zie ik.....dan zou ik zoiezo niet gaan ook al heb je OV.
    Ik heb ook OV (en ik woon in Zuid-Limburg) maar ik laat het lekker thuis bezorgen....want k ga echt niet 4 uur in de trein zitten (2 uur heen en dan weer 2 uur terug)...dus gewoon thuis laten bezorgen.;)

Je ouders zijn dan toch wel thuis of een familielid....die kunnen dat dan ontvangen.....of woon je op kamers???

Trouwens ik kan me herinneren als de postbode langs is geweest en je was er niet dat ie dan de volgende dag weer terug zou komen en als het weer niet is afgeleverd..moet je het afhalen op Postkantoor (bij jou in de buurt).

maar wat maken mensen zich druk of ze het op 7 april krijgen of niet.........als je Topspin 2 op 10 april krijgt is het toch ook goed!:+

Laatst bewerkt: 30 mrt 2006
  3. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    zo, dat had je moeten posten O-)

4. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
  5. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Als je ff 2 pagina's terug had gekeken dan had je gezien dat er al 2 x naar deze review is verwezen..magoed ik vind een 8 niet een lage score hoor.
    Maar je kan beter wachten op een review van Gamespot (of IGN), die zijn toch iets betrouwbaarder.

6. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    wat is betrouwbaar? Als iemand van IGN de game niet leuk vind en jij wel dan moet je de game alsnog kopen.. Deze review is best net, en een 8 is zeker geen slecht cijfer (moet je raden wat ik voor mn engels mondeling had 8))

7. Yorin89

Yorin89 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vind je die score van teamxbox zo laag?

Ik heb nog een review gevonden: http://www.gamepro.com/microsoft/xbox360/games/reviews/52975.shtml
    *Oke, gamepro is niet echt betrouwbaar en goed, maar toch*

Slechts 3/5 :confused:

Vreemdgenoeg schrijven ze helemaal niks over de online mogelijkheden en opties, terwijl dat in top spin 1 toch echt wel het beste was

Hmm... nou weet ik niet of ik hem zal halen of niet. Ik wacht wel ff de demo af.

8. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag het gewoon op internet ja.:{
    Ik ga niet iedere thread doorspitten.

9. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    :eek: das niet chill.. maar ik wil hem wel :p

10. SlicerITST

SlicerITST Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die review ook gelezen. En geloof me, een site die een schaal van 5 pakt om zijn games een cijfer te geven moet wel een erg sterk verhaal schrijven. Dat doet de reviewer echter niet. Een paar puntjes:

Lijkt me dat hij de online mode niet mocht opstarten ofzo. Er wordt daar met geen woord over gerept. Dit is juist een belangrijk punt van het spel.

Hij heeft gelijk dat de far camera standpunt verbeterd had mogen worden in vergelijking met TS 1. Maar om te zeggen dat je in het zoom camerastandpunt niet kan spelen?

Ook zegt hij dat hij door trainen opeens omhoog ging in de ranking. Wat waarschijnlijk gebeurd was is dat er door het trainen een week voorbij is gegaan en dat andere dus gezakt waren in de ranking. Klinkt logischer voor mij.

Zo kan ik wel even door gaan met punten opnoemen. Ik wacht in ieder geval op de gamespot review. Die vertrouw ik al weer.

Top Spin 2 krijgt trouwens in een groot frans xbox magazine 17 uit 20. Wie frans kan moet op deze pagina het zipfile in de eerste post downloaden:

http://www.intertopspintour.net/forum/viewtopic.php?t=4960

11. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga hem even downloaden :) heb vandaag frans pw gehad :p

Waarom raad niemand nou wat ik voor mn engels mondeling had? :'-(

12. Yorin89

Yorin89 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik las ook al op xbox.com dat Gamepro geen goede reputatie heeft, dus we moeten maar verdere reviews afwachten. Eurogamer is altijd goed imho.

13. SlicerITST

SlicerITST Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    7.9 Joene?

14. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan niet echt goed frans jammergenoeg. de ign reviewer van ts2 shkt gewoon :) XD

voor joene90: kijk me sig

15. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    8 :p

nu lach je nog, maar als je straks echt moet spelen dan weet je niet eens hoe je die bal moet slaan 8)

16. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    GamePro vind dat de controls in GRAW een 3 verdienen, terwijl deze juist hartstikke fijn zijn. Het eindcijfer is maar een 8 ( terwijl het meer verdiend )
    The Outfit krijgt een 9 ( 4.5/5 ), terwijl Gamespot hier een 6.8 voor geeft.

Zo kan ik nog wel ff doorgaan.
    Dus wat is betrouwbaar?
    Het is eigenlijk maar wat je er zelf van vindt, alhoewel ik moet toegeven dat Gamespot toch echt 9 van de 10 x hetzelfde vindt dan mij.

Laat maar komen!8)

17. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben het meestal met xbm eens, en die zeiden in de preview dat fans van het eerste deel deze ook leuk gaan vinden :D Ik ben overtuigd

18. pabloescobar

pabloescobar New Member

Leuk Bevonden:
    0
    je had een 5,5???:{

hoop dat de demo ons eindelijk kan zeggen hoe en wat...want zo komen we ook niet verder...met de verschillende reviews......het wordt wel tijd dat de demo uitkomt!!!|:-

19. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Dan slaat ie met een tennisracket zn beeldscherm verrot.8)

20. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Lol _O_

*of gooit zn controller tegen het scherm
    *of gaat met zn racket tegen de controller slaan (en mist..)
    *of ... 8)

/Edit nav post hieronder: een 8 (hak hierboven al gezegd :p)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina