1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Top Spin 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 20 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Okay, op deze site stikt het van de plaatjes van Dementieva.
    Het is volgens mij ook de enige site over Dementieva die up to date is

Elena Dementieva site

Ik heb alvast de pagina voor je opgezocht waar ik het plaatje heb gevonden
    Ik heb er natuurlijk alleen een beetje in zitten knippen voor een avatar

2. pabloescobar

pabloescobar New Member

Leuk Bevonden:
    0
    thnx voor de site....ik ga ff een paar super mooie foto's van Dementieva zoeken:9

3. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen hoe zit het eigenlijk met de sets...? Zijn dit gewoon sets tot de 6 net als in het echie....?

4. pabloescobar

pabloescobar New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, lijkt me wel he....pfffff nog 6 dagen wachten....duurt lang zeg|:- :mad:

5. dikkiedirk

dikkiedirk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier is nog een review:

http://www.gamepro.com/microsoft/xbox360/games/reviews/52975.shtml

Slechts een zesje. Misschien zijn ze wel te streng, maar toch.

Ik weet ook wel dat reviews niet alles zeggen, en je het beste voor jezelf kunt bepalen of je hem leuk vindt of niet. Maar op het moment dat ik 55 tot 60 Euro voor een spel heb betaald en thuis kom, speel, en dan er achter komt dat het toch niet is wat je je er van voorgesteld had, is het wel sneu geld.

6. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Okeej thanx...

Met een beetje geluk ligt op dinsdag of woensdag in de schappen... :).... Maarre in de US is dit een budget titel... 40 dollartjes.... En voor wat gaat ie hier over de toonbank??

7. SlicerITST

SlicerITST Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net als in Top Spin 1 zal Top Spin 2 in de career mode vast wedstrijden tot 3 games bieden. En geloof me, als je wat beter wordt ben je blij dat je niet steeds 6 games per set moet spelen tegen de nummer 150 van de wereld.

8. pabloescobar

pabloescobar New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht trouwens echt dat veel gamers het spel Top Spin 2 zouden halen.....maar dat valt me vies tegen......waarom zo weinig die Top Spin 2 willen/gaan halen???

9. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Het spel is toch nog niet uit. Misschien loopt de verkoop straks wel als een trein. Deze thread loopt niet zo snel nee. Maar jah, maakt mij niet uit. Ik kijk in ieder geval uit naar vrijdag. Ik ga zeker veel plezier beleven met het spel. Maar heb natuurlijk liever dat de verkoop als een trein gaat. Dan kunnen we in de toekomst ook nog van deeltje 3 genieten ;)

10. Kakashi

Kakashi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraag:
    ikzelf ben geen die-hard tennisvolger...is het spel dan wel leuk om te spelen. kijk ik snap tennis wel,maar de meeste spelers in het spel zeggen me niet veel.
    en kan je ook dubbel spelen in het online gedeelte?

11. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind tennis nou ook niet zo top maar had al zo veel plezier gehad van deel 1 omdat het gewoon een top spel is.
    En volgens mij kan je niet dubbelen online, tenzij er iemand naast je zit.

12. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uit de eerste echt goed review van gamespot, komt toch wel een beetje naar voren dat je een fan moet zijn van tennis of het gamegenre.... ik zou dus zeggen dat het voor Wessiej een goede keus is en tsja kakashi, probeer t is zou ik zeggen, wie weet...

en @ SlicertITST is er wel de mogelijkheid om tot 6 te spelen of dat niet eens...?

13. JeePee

JeePee Guest

ff over de online mogelijkheden:

Kan je online dubbelen, met iemand die NIET naast je zit. Dus gewoon met iemand uit je friendslist een dubbelpotje spelen?

14. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het goed begrepen heb kan je niet samen dubbelen.
    Alleen tegen elkaar. Dat is wel jammer, maar geen drama

15. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Nee dat is wel een drama. Dat zou het spel namelijk een heel stuk leuker maken en bovendien lijkt het me geen al te hoge eis bij dit soort spellen. Het is een vervolg op een heel wat sterkere machine, dus dan mag je ook best wat meer van het spel verwachten dan alleen maar een lichte grafische update en wat opties extra.

Het spel blijft heel gaaf en ik ga hem zeker halen, maar als die optie er niet inzit, dan ben ik gewoon een beetje teleurgesteld.

16. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig kunnen ze altijd nog een patch uitbrengen.
    Lijkt me wel dat ze daar hun best voor gaan doen

17. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat kan je allemaal aanpassen

18. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Ja, dat is waar. Even afwachten dus.

19. pabloescobar

pabloescobar New Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand me trouwens zeggen hoeveel mensen online waren bij Topspin....gemiddeld doordeweeks en in het weekend???

20. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is moeilijk te zeggen heh ;) Ik had pas in november 2004 Xbox Live en toen was Top Spin al een tijdje uit. Bij de mannen kon je altijd snel een tegenstander vinden. Bij de vrouwen kon dat wel eens een tijdje duren. Er was gewoon niemand :'-( maar daar hoef je je voorlopig geen zorgen over te maken. De komende maanden zullen er zat mensen online te vinden zijn. Zoveel keus aan online sporttitels zijn er nog niet

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina