1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Top Spin 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 20 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ook hoop ik dat de laattijden weg zijn.... want daar irriteerde ik me ook aan in deel 1

2. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ook een videoreview nu, heb hem net gezien, maar mij viel niets op..

3. NamQo

NamQo CR

Leuk Bevonden:
    0
    ign zegt dat de laadtijden van top spin2 vrij irritant zijn en dat je merkt dat dat developmentteam nog niet de 360 onder controle heeft. ben nog aant twijfelen of ik deze ga halen. gamespot zei zelfs dat het leek netalsof de spelers boven de banen zweefden, dat is pas irritant.

uiteindelijk hoop ik dat dat allemaal zal meevallen, want ik wilde eigenlijk wel dit deel halen.

4. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Gameplay is voor mij ook belangrijker, vandaar dat ik deze game toch wel ga halen. Ik ben wel teleurgesteld in deze game op andere vlakken die ik reeds eerder genoemd heb. Ik ga hem wel kopen, vooral om online te kunnen spelen, zonder onlinemogelijkheid had ik deze wel laten liggen.

5. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en je kun ook echt gewoon de ranking zien van 1 tm 100...? met puntenaantallen en alles... :)...

6. mars15

mars15 Guest

7. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    De ranking van 1 t/m 200 zelfs;)

Dat lijkt me ook hartstikke vet:D
    Maar als dat zo zou zijn dan verwacht ik niet dat mijn andere zelf-gemaakte speler ook daadwerkelijk op #1 verschijnt, aangezien je maar 60 punten tot je beschikking hebt en zoals IGN ook al aangeeft: de gelicenseerde spelers als Federer en Roddick zijn ook echte veteranen, kunnen wel in totaal 75 punten hebben en zijn hartstikke moeilijk te kloppen.

8. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ik vond de laat tijden van deel 1 gewoon slecht de xbox hoorde je piepen en kraken .. en dan laaide hij alleen nog maar een menu?

Ik wact even met de ze game

in de video review het eerste deel kijken met die dames let goed op de voeten van de speler die gwespeeld wordt?

9. mars15

mars15 Guest

laadtijden waren niet zo schokkend hoor, je zag tenminste het stadion al :)

10. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Daar kon ik ook idd wel mee leven.
    En zolang de gameplay niet slechter is dan Top Spin 1 lijkt ook dit mij weer een heerlijke titel te worden.

Was namelijk zwaar verslaafd aan deeltje 1. Alleen heb dit nooit zo vaak op Live kunnen doen, wegens het niet hebben van Xbox Live.
    Dus wil die uitdaging wel uitgaan met deeltje 2 :)!

11. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind dat ze het niet goed hebben aangepakt met dat die video review op Gamespot.com....
    Je krijgt een filmpje te zien van een zelf-gemaakte tennister die constant op de helft van haar tennishelft zit te slaan. Dan krijg je dat effect dat telkens wanneer de bal stuitert zij ook daadwerkelijk slaat ( een soort van dropshot ).
    Veel mensen knappen wel op dit filmpje af waarschijnlijk.
    Dan denk ik wel van: of ga op de baseline staan óf bij het net, en niet halfgebakken er tussen. Dit zie je op TV ook nooit, dus ik vind dat ze Top Spin 2 op deze manier wel een nadeel geven voor mensen die dit filmpje bekijken. En volgens mij wordt dat potje ook nog eens op easy gespeeld.

Ze hadden gewoon beter een potje Federer - Henman of Dementieva - Mauresmo op een hoog niveau kunnen laten zien wat het natuurlijk wel aantrekkelijker maakt om te blijven kijken.

12. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ik bedoel in de menu,s je kon niets doen of het was al weer laden!

13. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    idd laadtijden waren het grootste mankement in deel1

14. harryvos

harryvos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij dimplus staat hij nu op 5 april verwacht gaat de goede kant op.O-)

15. DRAXXX

DRAXXX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  16. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Het cijfer valt wel een beetje tegen 7,8 op ign.com en de grapichs vallen al helemaal tegen. 6,5

17. mars15

mars15 Guest

we zullen zien, misschien morgen al

18. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop het :D dan heb ik hem waarschijnlijk donderdag *)

19. Digs NL

Digs NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou inderdaad relaxed zijn. Als Zuiderpark em morgen de deur uit doet dan heb ik em ook donderdag... Lets hope so...

20. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    is zuiderpark gewoon een winkel bij het zuiderpark in den haag?? later

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina