1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Top Spin 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 20 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, het is een web-winkel die gevestigd is in een normaal huis.

2. Digs NL

Digs NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop echt dat ie morgen heeft. De lokalegameboer hier in de buurt heeft em morgen al, maten van gaan em morgen ff oppikken... Moet ik nog een ******* dag wachten....

3. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    ik kijk morgen wel bij dixons en andere winkels wel even, misschien toch dit spel halen, maar ik twijfel heel erg , cijfers zijn niet zo heel denderend, en prijs in amerika was geloof ik iets van 40 $ ofzo is die hier ook zo goedkoop?

Laatst bewerkt: 4 apr 2006
  4. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    maar je kan er wel ophalen op afspraak

5. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    nee hier is hij rond de 50 euro bij webwinkels en 55 bij dixons.

6. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Yahoo review

Een nette 7, maar Yahoo is niet echt een goede site imho

7. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0
    ik zie alleen maar slechte cijfers
    :mad:

kga nu toch wel twijfelen of ik hem wel haal

8. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Slechte cijfers? Als laagste een 6 en als hoogste een 8,2, gemiddelde is iets van 7,5 (niet van die 2 maar van alle cijfers), en dat noem jij slecht?

Lees de reviews ook eens een keer, dan zie je waaróm het geen tienen zijn. De gameplay is niet slecht, online is goed uitgewerkt, alleen lijkt het wel veel op Top Spin 1..

9. IceDwight

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het zeker voor een 360 game slechte cijfers... als een game een 6 krijg ga ik zeker twijfelen maar ja als de meeste cijfers tussen een 6,5 en 8 is dan zal het niet heel veel voorstellen.. ik hoop dat ik ongelijk heb...

p.s. ik lees de reviews altijd...:confused:

ign bijvoorbeeld geeft de game een 7,8 ook niet echt een cijfer om naar huis te schrijven.

maar goed ik zie wel... wacht wel eerst op de eventuele demo om zelf een conlussie te trekken

10. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dude, als jij een 7,8 voor je frans haalt, ben je dan blij of wat?

Er wordt rekening gehouden dat het een 360 game is in de reviews, dus een 6 voor 360 ziet er mooier uit dan een 6 voor xbox. Daarbij komt nog dat de 6 het laagst gevallen cijfer is, daarboven is alles boven de 7

11. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ja maar dan hoor je weer vaak van de demo is niet gelijk aan het echte spel (king kong en nog meer demo,s) ik wacht eerst nog wat meer af bladen enzo en nattuurlijk XbW

12. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    *offtopic: waarom kan ik de demo van king kong niet vinden?

*ontopic: Je moet je idd niet helemaal afhankelijk maken van de demo, maar je mag je er wel een beetje door laten beinvloeden.

13. IceDwight

Leuk Bevonden:
    0

als ik een 7,8 voor frans haal ben ik blij ja maar ik ben nog blijer als ik een 8,5 haal...

kijk ik wil wel geloven dat het een leuk spel is... maar de cijfers nogmaals zijn niet Super maar goed GRAW werd ook de hemel ingeschreven en dat vind ik ook een trut spel...

en ik weet hoe het reken systeem van cijfers werkt voor een game...

maar een 6,5 voor de grafics kom op zeg dat is gewoon stront tuurlijk is dat niet belangrijk ( het gaat immers om de gameplay en de levensduur) maar anders koop ik wel virtual tennis 2 op de psp ( ook een supergame alleen ziet er nu niet meer uit)

+king kong demo stond er een tijdje geleden een paar uur op maar wegens bugs er weer af gehaald :confused:

Laatst bewerkt: 5 apr 2006
  14. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    hey hoor ik daar virtua tennis! wow !als die game speelde als op mijn DC dan kocht ik m meteen! dat is nog eens tennis en geen laadtijden!kan deze game nog een hoop van leren!

15. mars15

mars15 Guest

ben benieuwd of we vandaag een mail krijgen dat die er is

16. Digs NL

Digs NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop het zo. Ik ben niet zo bekend met Zuiderpark, maar mijn order staat nog op " in behandeling". Veranderd die status nog in de loop van de dag??

17. Digs NL

Digs NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn der geen hunters op pad om het spel te scoren ofwat???

18. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat Top Spin 2 qua graphics ( ondanks de 6,5/7 voor graphics door IGN/Gamespot ) er op zn minst zo mooi uit ziet dan een xbox spel die een 10 krijgt voor de graphics;)

19. Digs NL

Digs NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het wordt gewoon een mooi spel. Niet speciaal ofzo, maar het gaat ook echt niet lelijk worden. Van de in-game filmpjes wat ik heb gezien vond ik ze allemaal mooi. En de rally's zien er gewoon bruut uit, ik vind het veel op het echte spelletje lijken....

20. mars15

mars15 Guest

ik wacht op zuiderpark computers
    hopelijk vandaag een email dat die er ligt

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina