1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Top Spin 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 20 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
  2. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Kutzooi!!! Komt hij echt alleen op de 360??? Dat vind ik dus echt kut. Wilde hem namelijk graag hebben.

3. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben alleen wel een beetje teleurgesteld over de gelicenseerde spelers bijvoorbeeld geen Marat Safin of Elena Dementieva. De enige spelers die me wel aanspreken in het spel zijn Federer en Coria. Ook hoop ik wel dat ze een aantal verbeteringen hebben in het spel, bijv. met serveren. Sommige slaan expres zo'n zacht balletje naar de buitenkant, lopen door naar het net en leggen zo de bal weg. Zo zitten er nog wel een aantal rare topspinballen in het spel (en die verschrikkelijke lob). Daardoor vond ik dit spel online niet zo geslaagd. Op zich vind ik Smash Court Tennis Pro Tournament een beter tennisspel, heeft meer met timing te maken bij de slagen. Vind ik persoonlijk wat prettiger. Dat spel moet nou op de 360 komen met online modus

4. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ach, je maakt toch zelf een mannetje? Dat is juist het vette. En dan online ermee gaan. M'n vriendin en ik (gevaarlijke dubbelaars_O_ ) hebben de namen van onze nieuwe helden al paraat.

Extra vet dus dat ik net lees dat het een launchtitel zal zijn!*)
    Dat wordt lekker veel Topspinnen in de winter.

5. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk maak je zelf een poppetje, maar de characters die in het spel verwerkt zitten, lijken als 2 druppels water op hun echte evenbeeld zowel qua uiterlijk als hun spel (service, forehand, backhand etc.) En daarom vind ik het jammer dat mijn favoriete spelers/speelsters er niet bij zitten

6. Superbol

Superbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je misschien wie er nog meer in het spel zitten?? Ik wist van federer, hewitt en roddick..maar ik heb nergens echt goeie informatie over het spel kunnen vinden. In het filmpje is ook duidelijk te zien dat ze niet echt veel met de graphics hebben gedaan, beetje jammer. Wel is nog steeds duidelijk herkenbaar te zien wie wie is en vooral de slagen van federer/hewitt zijn realistisch. En waar ik wel blij mee ben is dat ik federer ff met zn racket zag gooien, dus kan je eindelijk is echt je frustraties uiten O-)

Nah ja, ik koop toch nog een 360 op de release, dus ik kan eerst ff afwachten hoe het spel gaat lopen en wat iedereen er van vind, maar ik ga er eigenlijk wel van uit dat het alsnog een flinke verbetering is tov top spin 1. En dan hoop ik vooral de career mode, want online zal het wel goed zitten.

7. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Andy Roddick, Roger Federer, Carlos Moya, Tommy Haas, James Blake, Lleyton Hewitt, Guillermo Coria, Tim Henman, Max Mirnyi, Alex Kuznetsov, Brendan Evans, Venus Williams, Maria Sharapova, Ai Sugiyama, Lindsay Davenport, Anastasia Myskina, Daniela Hantuchova, Svetlana Kuznetsova, Amelie Mauresmo, Alicia Molik, Angela Haynes, Jamea Jackson, en Corina Morariu

8. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    dit word toch een launchegame?

9. Dik KlootWijk

Dik KlootWijk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jawel:)

10. japie

japie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd of ze nu de domme fouten eruit gehaald hebben. De netpalen die in deel 1 in het net staan tijdens een dubbelwedstrijd, is echt een zware blunder.... Details maken een spel compleet, dat de slagen van de spelers er realistisch uitzien is bijv fantastisch. Dan kan ik me als tennisfan echt ergeren aan die netpaaltjes die er tijdens een dubbel niet zouden moeten staan....

11. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    weet niet of ik hem haal zo'n soort spel als dit laat nou niet echt zien tot wat de 360 in staat is vind het erg op 1 lijken.

12. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Klote zooi...
    Lees ik net op insidegamer:

Echt klote. Dit was een van de spellen die ik bij de launch graag erbij had willen hebben.

13. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Ik zou er niet zo op verheugen.. er is nog niet echt veel positiefs over deze game gezegd

14. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je je oogkleppen afdoen, want alle grote sites zijn er positief over. Ikzelf ook overigens :cool:

15. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Hou je rustig kerel.. ik heb alleen maar gelezen dat de graphics amper verbeterd zijn en dat voor de gameplay ongeveer hetzelfde geld maar als jij mij bronnen kan geven wil ik je best geloven..

16. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Yep, is wel jammer. Als het spel verbeterd is, lijkt het me een tof spel op Xbox Live. Het eerste deel weet me niet meer zo te boeien op Live. Een maandje extra wachten is niet zo heel erg

17. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ach, ik had al gehoopt dat er een vervolg op Topspin op de Xbox1 zou komen. Wacht dus al een poosje op deze game. Maar dat die uitgesteld zou worden zat er al aan te komen eigenlijk. Er komt maar weinig nieuws over dit spel naar buiten.

18. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Er is een terugkerend gerucht dat Top Spin 2 toch niet dubbelen via 4 verschillende Xboxen over Xbox Live ondersteunt! Ik hoop dat dit niet waar is, het blijft een gerucht, maar het zou wel k*t zijn.

19. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    GameSpot, plus ikzelf :+

20. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Nou dit spel is ook al uitgesteld! Tot januari 2006!

Weer een spel minder om te kiezen! Maakt het aan de andere kant ook wel weer makkelijker:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina