1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Top Spin 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 20 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0

welke winkel?

2. pabloescobar

pabloescobar New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gamecity

Woon je in Sittard ofzo?

3. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Als de post al geweest is mag je waarschijnlijk nog wel een dagje wachten en krijg je hem morgen..

PS.. mijn nick is M@cer en niet knakker (misschien had je het over het hoofd gezien)

4. harryvos

harryvos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dan niet hé |:-

5. mars15

mars15 Guest

ga gewoon topspin 2 spelen :+

heb er nog 1 geseald liggen hier, maar is voor een docent van me maar zijn tv is waarschijnlijk ook geen 60 hz

6. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tja ik moet wachten tot morgen als de FRS Bartsmit mediamarkt of dixons em hebbe :mad:

7. pabloescobar

pabloescobar New Member

Leuk Bevonden:
    0
    kut mijn tv kan het niet aan.....ik heb bij de settings wel 60 hz (console settings)...maar dan blijft ie heletijd flikkeren enzo......pffff ik heb wel in mijn woonkamer een Plasma tv (samsung) met 100 hz kan die daar wel op gespeeld worden of moet het echt 60 hz zijn???:{

8. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Nee daar doet hij het goed op..

9. pabloescobar

pabloescobar New Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij dit ff uitleggen

ik heb bij console settings de display op pal 60 gezet.....ik kan gewoon PES 5 spelen....maar zodra ik topspin erin doe flipt ie helemaal uit :confused:

Edit: nee laat maar is al opgelost...ik kan gewoon spelen op mijn kamer met mijn kleine tv......probleem was dat ding (met 3 kabels erin) wat achter op de tv is aangesloten beetje los zat en daarom het beeld meerdere keren aan het flikkeren en op zwart ging etc. maar mijn tv kan gewoon 60 hz...ik ga gamen en iemand die vanavond al wil spelen online??? ik wel dus diegene die zin heeft kan tegen mij doen!

Laatst bewerkt: 6 apr 2006
  10. pabloescobar

pabloescobar New Member

Leuk Bevonden:
    0
    trouwens is het de bedoeling dat je met je zelfgemaakt speler...online moet spelen...of kan je dan bij online ook dementieva en federer kiezen ofzo?

11. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Mensen ik heb een vraagje over het aantal hertz...ik heb Top Spin 2 besteld maar ik weet dus niet of ie het op mijn tv's gaat doen.
    Ik heb zelf een Daewoo DTB-21U7 S( 51 cm. ), wel een redelijk nieuwe.

Verder heb ik er nog een Grundig ( 37 cm. ) + een Sony breedbeeld staan.
    Zal TS2 het op een van deze drie doen? En dan het liefst op die Daewoo:+

12. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    in je dashbord helemmal naar rechts

dan display settings en dan vind je het wel
    zet m op 60 herts druk op A als dan niks meer ziet (zwart beeld ) wacht dan een paar seconde ..(hij springt weer terug :) naar 50 Hz

Als dit bovenstaande het geval is dan kan je tv geen 60 hz aan (lijkt mij stug overigens!

13. Tha Ladykillah

Tha Ladykillah Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een TV van, pak hem beet 7 a 8 jaar... En daar doet alles het op 50 & 60 Hertz.... Maakt niet uit het trouwe beestje pakt alles...

btw
    Weet iemand al of tie bij de dixons te koop is???

14. JeePee

JeePee Guest

Toen ik mijn TV op 60 hz zetten, werd het beeld heel schokkerig. Na een reboot liep mijn beeld wel soepel. Alsof mijn TV eraan moest wennen.

15. Barbabenno

Barbabenno Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn tv maakte de eerste paar minuten op 60 Hertz een hoog zoemend geluid, dat trok ook weg. Ik heb alleen een klein wit streepje rechtsbovenin staan, die is er alleen op 60 Hz...

16. vinny ams

vinny ams Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb hem binnen

net gehaald bij de free record shop _O_

heb sony bravia 32 hdtv krijg ik nog gezeik met je tv staat op 50hz

17. vinny ams

vinny ams Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hier heb ik wat aan werkte voor mij ook

18. Diamond_X

Diamond_X diamonds are forever

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk naar het typenummer en/of serienummer op je tv (van Deawoo heb je hem al). Zoek de handleidingen van je tv op tussen de rotzooi ;) Of ga naar de website van de tv-fabrikant. Zoek het typenummer en/of serienummer op. Meestal kan je dan wel zien wat hij ondersteund (of misschien wel een handleiding downloaden). Verder kun je de fabrikant ook opbellen. Eventueel wil google ook wel eens helpen. Echt dit kan iedereen toch zelf bedenken :confused: Succes! :)

19. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb alles afgezocht op internet, maar geen enkele winkel/site die deze tv's hebben zetten erbij hoeveel hz de tv aankanO-)
    Maar we zullen zien morgen:D Normaal gesproken moet ie het wel doen op redelijk nieuwe tv's.

Btw ik heb net die instelling toegepast, van 50 hz naar 60 hz, 3 seconden lang is het beeld aan het shaken en dan doet ie weer gewoon, en zoals Appie21 al zei: hij sprong niet weer gelijk van 60 naar 50, goed teken hoop ik:+

20. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mijne is nog niet binnen :confused:, ook nog geen mail gehad dat hij verstuurd is. Beter heb ik hem morgen :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina