1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Top Spin 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 20 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dweisz

dweisz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig heb ik op mun kamer een 60 HZ TV :p

2. pabloescobar

pabloescobar New Member

Leuk Bevonden:
    0
    je daewoo: http://www.preissuchmaschine.de/psm_frontend/main.asp?produkt=374880 er staat 50 Hz...dus niet mogelijk om op de daewoo te spelen

de andere 2 weet ik niet, omdat je alleen merk noemt maar geen type....als je dat ff hier neer zet kan ik het wel ff voor je opzoeken.

3. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sta nu al 96 op de ranglijst :) alleen de trainingen worden echt moeilijk :D

4. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Pfff, ik wil em ook, en uitgerekent nu benik helemaal platzak...

5. pabloescobar

pabloescobar New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ff vraagje als je bij het serveren RT + (bijvoorbeeld) B drukt dan sla je een harde server maar dan gaat ie of uit of in het net....bij power kan je al zien of het een goede wordt of niet.....kan je dan nog wat corrigeren? zodat ie net in valt ofzo???

is het trouwens belangrijk dat je een speler aanmaakt....voor de xbox live wedstrijden? ik heb op dit moment een speler binnen 30 sec. aangemaakt en ben meteen op live gegaan (dus nog geen wedstrijden of trainingen in carriere gedaan)....heb 2 gespeeld (dat waren trouwens ook mijn eerste 60 minuten op topspin ooit) 1 verloren en 1 gewonnen

Laatst bewerkt: 6 apr 2006
  6. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Je kunt een klein beetje corrigeren, maar je kunt sowieso in het begin beter A gebruiken voor de riskservice...pas als je meer skills hebt gaat het andere makkelijker...

7. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Uiterekend nu stuurt ie hem niet naar mij op :'-(

8. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128

Schoppen dan... die handel!:p

9. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Allemaal heel leuk en aardig, die klote TV's :cool:.
    Maar hoe is het spel?!

En dan ben ik eigenlijk vooral benieuwd naar de verschillen met deeltje 1 :)

10. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Sinds vanmiddag heb ik deze game binnen. Zoals ik al wist viel het spel grafisch wat tegen. De omgevingen zien er sterk uit, maar de spelers ogen ongeveer hetzelfde als TopSpin 1.

Qua gameplay vind ik het opvallen dat de riskshots wat moeilijk te plaatsen zijn en je kunt ze makkelijker pareren dan in deeltje 1. Het speelt goed en realistisch. Zeker een leuke tennisgame, maar het maakt niet de indruk die deel 1 maakte. Hopelijk gebeurt dat in deeltje 3.

11. brainstorm

brainstorm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zet je dit ding in gods naam op 60hz? ik ben al in display maar daar staat alleen HDTV Setting en Screen Format meer niet? help?!?

12. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb mijn exemplaar ook binnen sinds vanmiddag en inmiddels heb ik een uurtje of 2 gespeeld..

Conclusie, ik ben echt een Noob.. In de excebition mode heb ik nu aardig wat games gespeeld, maar kan nog geen potten breken. Speel met Federer tegen de zwakste tegenstander, maar tot nu toe nog geen set gewonnen.

Ik kan die bal niet plaatsen waar ik wil, elke keer gaat die bal gewoon naar de plek waar de tegenstander staat. Vanavond maar eens wat proberen in de career mode, misschien dat het dan een beetje vanaf het begin wordt uitgelegd.

Grafisch stelt het niet veel voor in vergelijking met mijn andere 360 games, dit is echt de minste tot nu toe. Maar als ik er straks plezier in krijg en eens een wedstrijd weet te winnen wordt het wel leuk denk ik..

13. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Zullen we maar eens online gaan spelen Macer? Ik kan het ook nog niet echt goed dus kunnen we elkaar helpen.

14. jeffrey1k

jeffrey1k NOIZE NL

Leuk Bevonden:
    0
    Hebbes!!!!

_O_ Maar wat een verschil. hahaha.. Eindelijk weer lekker topspinnen op de 360.
    Leuk he zo een dag voor de release!!!

15. mars15

mars15 Guest

ja inderdaad

ik ga zo goed me SP career doen, om daarna als ik alle 60 sterren heb ranked online te spelen

jullie ?

spel gaat me echt lang bezig houden

mannen career
    vrouwen career
    online !

16. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met player match kan je ook gewoon mannen tegen vrouwen spelen. Ranked match heb ik nog niet gedaan. Maar voor het XBW toernooi hoeft er dan niet een apart mannen en vrouwen toernooi te komen. Net met Dementieva gespeeld tegen Federer, Roddick en Hewitt. Ik vind het echt een beter deel dan deel 1. Het is realistischer, je hebt niet meer van die vage rally's zoals in deel 1. Dan had je van die effectballen die helemaal niet realistisch zijn. Grafisch niet echt een topper, maar Dementieva lijkt een stuk beter dan deel 1 :) spelers die in deel 1 al veel aandacht hebben gekregen zoals Hewitt zien er nog wel ongeveer hetzelfde uit. Maar de gameplay is top. Net zo'n mooi potje online gehad. Mijn Dementieva tegen Hewitt. Wat een rally's!! Kon gewoon op den duur mn concentratie niet meer vasthouden. Je moet ook veel beter letten op je fouten. Had bijvoorbeeld in het potje 22 unforced errors zonder een risk shot te gebruiken. Verloor dan ook met 4-2, 4-2. Maar ik heb al wel een aantal potjes gewonnen. Helaas moet je eerst een hele career mode doorlopen voordat je een ranked match kan spelen. Kan nu natuurlijk ook wel, maar met die paar sterren die ik nu heb, maak ik natuurlijk geen kans

17. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Damn ik kan niet wachten!:mad:
    Morgen vrij, dus dat wordt de hele dag letten op de post:9

Maar iedereen die dit spel al heeft gespeeld heeft neem ik aan een HD TV of zie ik dat verkeerd?:D

18. mars15

mars15 Guest

nee joh 30 cm tv ;)
    morgen gaat het echt beginnen met een 70 cm minimaal

19. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Haha dat heb ik al eerder gelezen op dit forum...dat ze Top Spin 2 kopen + een 70 cm tv of HD TV
    Geld teveel?:D

20. Dominick

Dominick Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag net na school opgehaald, en ik moet zeggen dat het een gigantisch leuk spel om te spelen is. Ik heb geen xbox gehad dus ik kan het niet met TopSpin1 vergelijken, maar ik vind dit een topgame. Het ziet er gelikt uit, al had ik wel iets meer van de graphics verwacht ( o.a. de spelers lijken niet als ik verwacht van een next-gen), maar het realistische tennisspel maakt dat meer dan goed.

Ik hoop alleen dat het niveau niet zo laag blijft in career, ik win nu alle potjes met 3-0, 3-0 ... Maarja, ben ook nog maar een paar weken vooruit :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina