1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Top Spin 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 20 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. japie

japie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is net als in het echt, Race (champions race) is een serie toernooien waarbij de behaalde punten per toernooi worden opgeteld (niet alle toernooien tellen dus mee voor deze lijst), de beste 8 spelers op deze lijst spelen dan aan het eind van het jaar het Masters toernooi.
    De "normale" ranglijst is een lijst waarin een gemiddelde van alle toernooien in een jaar wordt bijgehouden, deze punten moet je het jaar erop verdedigen (dus als je dit jaar de finale wint en volgend jaar er in de kwart uitligt, verlies je punten).
    Zie teletekst pagina 656 voor de "echte" ranglijsten

2. harryvos

harryvos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oefff 4e op de ranking ,dat word hard werken 8)

Nice hoor maken jullie veel gebruik van die risk shots, vind ze echt uber moeilijk. maar goed gaat ook wel lukken

Laatst bewerkt: 7 apr 2006
  3. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee die gebruik ik niet en heb zelfs nog geen advanced shots :D

4. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oh ok top bedankt. dat van die masters wist ik niet.

5. Martinspire

Martinspire Online gamer

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu bezig met de career en heb ff een lekker (uiteraard :) ) wijf gemaakt.

ik vind het spel best lastig eigenlijk
    maak veel unforced errors en sla ook erg veel ballen uit oid omdat ie veel te snel vind bij het zogenaamde mikken dat ik hem uit sla

overigens vind ik die risk shots maar irritant. kunt er echt niet lekker mee mikken en je bent echt afhankelijk van je geluk wil je er 1 goed doen

daardoor ben ik nu bijna door mn geld heen en verlies ik zowat elke partij met 3-0 3-0

wat is de beste manier om snel goed te worden, wedstrijden spelen of trainen?
    of toch eerst wat gewone partijen doen in exibition match oid?

want nu verlies ik zowat alles
    al heeft het er ook mee te maken dat ik vaak tegen iemand moet die meer dan 50 plaatsen onder mij staat en een sterretje of 20 meer heeft :mad:

6. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Van die masters wist ik ook niet precies:eek:

Als je career speelt kan je dan ook kiezen tussen verschillende moeilijkheidsgraden of is dit niet mogelijk?

En wat bedoelen sommigen met het kwalificeren voor een toernooi?
    Moet je eerst voorrondes spelen om werkelijk aan het toernooi mee te mogen doen dan?

7. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Trainen lijkt me, of ff exhibition spelen dan kan je meteen met een goede speler spelen.

*post moet opschieten 8-|)

8. thepunisher

Leuk Bevonden:
    3
    Heb jij ook bij GCShop besteld dan?:+
    Ik heb um namelijk ook nog niet....
    ik verwacht um rond 2 uur met de post:p

9. dweisz

dweisz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    een vraagje.
    Welke toernooien zijn er allemaal ?

De GrandSlams hoorde ik.
    Master Series ? En allemaal dan ook ?
    Ook nog een paar ATP toernooien zoals Rotterdam of Doha ofzow ?
    En vooral het Master Championship aan het einde van het seizoen ?

10. Martinspire

Martinspire Online gamer

Leuk Bevonden:
    0
    in nederland iig geen (staat niet op de kaart van het laadscherm iig) maar wel in america een paar en europa ook wel, maar in de career begin je volgens mij met fictive kleinen wedstrijden (heb iig nog nooit een zwembad bij een tennistoernooi gezien of een flatgebouw naast de baan :eek: )

maar ik vind de career best wel pittig iig

11. japie

japie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In het echie worden die masters aan het einde van het jaar gespeeld tussen de beste 8 van de Race-ranglijst, of dit in de game ook zo is durf ik niet met zekerheid te zeggen (zover ben ik nog niet;) ), maar als ze het realistisch gemaakt hebben dan zal het wel....

12. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Ik win alle toernooien en wedstrijden met 3-0 3-0, maar ik sta pas 144ste. Ik had alleen moeite met iemand die 50ste stond, toen werd het 4-2 3-0. Het nadeel van het spel vind ik dat die toernooien snel saai worden, maar die heb je toch nodig om je mannetje te voltooien. Voordeel is dat de career voor de rest wel een stuk leuker is geworden, met de grappige messages van verschillende trainers en je concurrent is het wat leuker geworden. De trainingen zelf zijn ook wel geinig. Ook grappig om je eigen fan club te hebben.
    De graphics zijn een stuk beter dan deel 1, maar vergeleken met andere titels niks bijzonders. De gameplay is op een aantal subtiele veranderingen na hetzelfde gebleven. Zoals eerder gezegd is het risk shot systeem iets veranderd, maar dat gebruikte ik toch al niet. Bovendien zie ik het mannetje niet meer duiken. Dat was vrij storend en is nu weggelaten. Over de advanced shots kan ik nog niks zeggen, want dat kan mijn mannetje nog niet, haha.
    Nog een leuke toevoeging lijken mij de Party Games. Het spel was al waanzinnig om met 3 vrienden te doen, maar nu je ook Party Games kunt doen op de baan, moet dat plezier alleen maar groter worden denk ik...

Ik vind het gaaf.

Laatst bewerkt: 7 apr 2006
  13. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nope, zuiderpark-computers ;) En de post is er nog steeds niet :'-(

*zo erg als je na het derde uit bent en niks te doen :p

14. SlicerITST

SlicerITST Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit al heel de dag te wachten terwijl ik hem gisteren in de mediamarkt in mijn handen had. :mad: Stomme post:'-(

15. thepunisher

Leuk Bevonden:
    3
    Ja me 2O-)
    Moet om 5 uur werken dus ze mogen wel eens aanmaken:+
    Stopt er net een Postbodebusje voor de deur...gaat ie naar de buren|:-
    Maar je moet dus perse een tv van 100 hz hebben?

16. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Shit, SelektVracht ofzo voor mijn 360 was vanochtend geweest maar er was niemand thuis, nu heb ik wel TS2 maar geen 360...

17. SlicerITST

SlicerITST Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel heel lullig van de post. Ze doen dat expres :) (complottheorie)

Je kan gewoon op je settings op je xbox op 60 hz zetten en dan kan je spelen. Ik heb het geprobeerd op mijn tv (60 hz en GRAW) en dat werkte. Terwijl mijn tv nog uit de vorige eeuw komt. ;)

18. SlicerITST

SlicerITST Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je hem niet afhalen op het postkantoor ofzo?

Mag ik je toevoegen aan mijn friendslist? Ik heb veel gehoord over je TS1 niveau. Wil het wel eens uit testen met TS2 :D

19. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Jahoor tuurlijk maar ik ga weinig online zijn voorlopig ivm met school

20. thepunisher

Leuk Bevonden:
    3
    Haha ok....maar GRAW doet t op elke tv, niemand had problemen, maar bij TS2 zijn er toch nog wat mensen bij wie ie t niet doet he;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina