Ik win alle toernooien en wedstrijden met 3-0 3-0, maar ik sta pas 144ste. Ik had alleen moeite met iemand die 50ste stond, toen werd het 4-2 3-0. Het nadeel van het spel vind ik dat die toernooien snel saai worden, maar die heb je toch nodig om je mannetje te voltooien. Voordeel is dat de career voor de rest wel een stuk leuker is geworden, met de grappige messages van verschillende trainers en je concurrent is het wat leuker geworden. De trainingen zelf zijn ook wel geinig. Ook grappig om je eigen fan club te hebben.
De graphics zijn een stuk beter dan deel 1, maar vergeleken met andere titels niks bijzonders. De gameplay is op een aantal subtiele veranderingen na hetzelfde gebleven. Zoals eerder gezegd is het risk shot systeem iets veranderd, maar dat gebruikte ik toch al niet. Bovendien zie ik het mannetje niet meer duiken. Dat was vrij storend en is nu weggelaten. Over de advanced shots kan ik nog niks zeggen, want dat kan mijn mannetje nog niet, haha.
Nog een leuke toevoeging lijken mij de Party Games. Het spel was al waanzinnig om met 3 vrienden te doen, maar nu je ook Party Games kunt doen op de baan, moet dat plezier alleen maar groter worden denk ik...
Ik vind het gaaf.
Laatst bewerkt: 7 apr 2006