1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Top Spin 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 20 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Post is geweest, geen TS2 :confused:

2. Tha Ladykillah

Tha Ladykillah Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha... Dat heb ik ook:D al die nieuwe tv's zijn allemaal bagger en pakken niets... Onze TV's rules gewoon :p ;)

3. Tha Ladykillah

Leuk Bevonden:
    0
    Wel klote voor iedereen die hem online besteld heeft zeg... spel is al 2 dagen uit! Beetje slecht hoor! Sterkte ;)

4. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Das nie zo mooi!
    Maar weet je zeker dat het met DE post komt?
    Misschien wordt ie wel gewoon apart geleverd, in een pakketje die wordt gebracht met een busje.
    Ik heb er geen verstand van hoor, dis mn eerste keer dat ik een game via internet bestel, maar t zou kunnen toch:{

En trouwens, de mensen die het spel hebben besteld en al hebben, kregen jullie het via de post gewoon in t brievebusje of kwamen ze aan de deur?

5. SlicerITST

SlicerITST Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 360 premium kwam met de pakketdienst van de tpg. Maar een spel is natuurlijk kleiner. Ik weet eht niet. Als hij er voor half vijf maar is anders is het volgende week.

6. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    t busje kwam nog veel eerder dan de gewone post, maar daar zat het niet bij.. Ik heb net zuiderpark gemaild, ze hebben de betaling nog niet binnen (van 24 maart!! :mad:)

7. SlicerITST

SlicerITST Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je geen mailtje gehad dat hij verzonden was? Dan kan je hem ook niet verwachten....

Wel gek trouwens dat je betaling nog niet binnen is. Ik heb hem 28 maart besteld.

Laatst bewerkt: 7 apr 2006
  8. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het probleem: we hebben via iDEAL betaald, dat ging allemaal automatisch naar het goede rek. nr toe, nou niet dus, het is naar de verkeerde rekening gestuurd. Heb nu even boos gemaild dat het zijn fout is

/Edit: iDEAL werkt nog niet goed: Het bedrag wordt via een tussenstation overgemaakt, in dit geval via de ING bank. Die hebben het geld aan Zuiderpark-computers niet overgemaakt, en daardoor heb ik nu mijn spel niet. Verder kan je als je met iDEAL betaald hebt je storting op geen manier terugkeren, ook niet als het geld nog bij de ING is. Ik denk dat ik depressief word :)

9. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Slicer heb jij um al wel dan of zit je ook nog te wachten?

Als ie vandaag niet komt zal ik toch echt tot maandag moeten wachten:{

10. Tha Ladykillah

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is ook weer waar... Alleen was tie van mij 55 euro en daarover 15% korting gekregen. dus was iets van 47 euro kwijt... dus ik ben maar 2 euro meer kwijt.

11. SlicerITST

SlicerITST Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem nog niet.

Ik heb het voor de komende tijd gehad met online bestellen. Eerst maken ze een fout bij het distributiecentrum van bol.com en sturen me ze een puzzel ipv een 360. (Wel 900 stukjes :) :mad: ) Ik verdenk ze nog steeds dat ze er gewoon geen hadden staan en me dat gewoon gestuurd hebben zodat ze niet in gebreke bleven. Weet je dat ze 6 weken mogen wachten met het geld terug storten!!

En nu dit weer. Niet zo erg als de eerste, maar toch. Ik wacht wel met nog een keer wat bestellen tot het online bestellen wat volwassener is geworden met meer rechten voor de koper.

12. Andad

Andad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  13. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nog een video review :)
    Probleem opgelost :D morgen kan ik hem verwachten.. Dat is trouwens een nice review Andad

14. Kakashi

Kakashi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij helpen hoe ik de bal binnen de lijken houd als ik met b-knop sla. niet normaal hoevaak de bal bij mij dan, buiten de lijnen gaat.

15. mars15

mars15 Guest

lol eigen fan club wist ik niet ben benieuwd,
    ik ga zeker de career voltooien met een man en vrouw, heb vandaag maar 1 wed gedaan wil wachten op me nieuwe tv van vanavond.

Als ik naar de winkel ga om een tv te halen kan ik dan vragen of ze hem op pal 60 zetten, en gaat dat makkelijk ? of moet ik me xbox mee nemen om het zo te testen ?

16. dweisz

dweisz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kopen jullie een nieuwe TV voor Top Spin ?

17. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Nee :').

18. mark8925

mark8925 Guest

Mijn fanclub heeft al iets van 80000 leden ofso hahaa :p echt super spel :)

19. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3

Gewoon een 100hz TV kopen, dan weet je zeker dat het werkt.. En anders een HDTV, maak je gelijk echt gebruik van de 360 en heb je ook nog minder ruimte nodig :)

20. harryvos

harryvos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeg eens een vraagje spelen jullie echt alle wedstrijden, want je moet ook nog die bronze sterren halen natuurlijk. vind die oefeningen nu niet echt veel aan en gaat ook nooit in 1 keer goed.:mad:

maar goed heb nu zo'n 36 bronze sterren en meer dan de helf is zilver en een stuk of 10 gouden. (3e seizoen en ranking was 11 todat ik dacht slim te zijn en ff wat simulate toe te passen)

Probleem is namelijk als je alle wedtrijden speel heb je geen tijd om te trainen em als je wel ga trainen laat je een tournooi schieten. ??

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina