1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Top Spin 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 20 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mark8925

mark8925 Guest

Supervet, inmiddels heb ik zown 150000 leden in mn fanclub. En ik acht mezelf nu goed genoeg voor live, 2 potjes gespeeld net en beide makkelijk gewonnen:cool: echt dit spel is té vet:D

2. pabloescobar

pabloescobar New Member

Leuk Bevonden:
    0
    netjes......trouwens kan iemand me zeggen of je ook kan praten (via headset)online? zoals bij halo 2 en pro evolution soccer 5??? zou best vet zijn.....maar volgens mij kan het helaas niet....heb al paar keer gespeeld maar niks van gezien.

3. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    lijkt me stug dat dat niet kan?

ikheb een positive video review gezien van deze game! denk er over na om jullie te verslaan via live ! ;)

4. mark8925

mark8925 Guest

dat kan wel volgens mij hoooor:confused:

5. mars15

mars15 Guest

heb er 1 van philips gehaald 70 cm en xbox werkt in die zaak lopen testen :{

hadden ze niet meer in een doos pff pas dinsdag krijg ik hem thuis

Laatst bewerkt door een moderator: 7 apr 2006
  6. pabloescobar

pabloescobar New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja mooi....sorry dat ik het vroeg....maar ik zag bijvoorbeeld geen geluids icoontje dus daarom dacht ik dat even
    van mij mag het XBW toernooi morgen al beginnen;) :+

7. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee joh, ben nog laaaaang niet klaar met mn poppetje ;)
    Grand Slams zijn behoorlijk pittig

8. mars15

mars15 Guest

ik ook niet, echt zonde om nu verder te spelen met zo 30 cm scherm :mad: maar wil toch wel morgen en zondag veel topspin doen, wat zal ik doen :p

9. japie

japie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nog niet zo lang met m'n career bezig, maar heb zojuist het eerste invitatie-mixdubbel-toernooi gewonnen, waarbij me opviel tijdens deze mix-partijen dat er net zoals in topspin-1 weer netpalen in het net staan geprikt!!! Dit irriteert mij ENORM!!! Het spel wordt tot in kleine details uitgewerkt en dan kennen de makers de spelregels van het tennis niet eens|:- :mad: De netpaaltjes horen alleen tijdens het enkelspel in het net te staan!! Zelf tennis ik al 15 jaar (cat.4 voor de kenners;) ) en heb nog nooit een dubbelwedstrijd met single-palen gespeeld!! Zoiets verzin je toch niet, is hetzelfde als wanneer bij fifa06 ineens een 3e doelpaal in de goal staat!

Sorry, maar dit moest ik ff kwijt...O-)

10. mars15

mars15 Guest

zit er in de career wedstrijden dubbel dan ? tof

11. NEO_X

NEO_X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  12. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    en het is vervelend het mannetje waar je mee speelt doet de helft van de tijd niks.

13. Digs NL

Digs NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je snel die pop af wilt hebben moet je het Bill Biljonairs special event spelen. Best een lastige vent die je moet verslaan. Maar je wint uiteindelijk 30 silvere sterren en 16 goude. En 5 miljoen cash. Daarna heb ik nog een masters gespeeld geloof ik en toen Rolland Garros gewonnen op de sloffen, behalve de finale die hoere Roddick. En Klaar was ie. Sta nu iets van 200ste op live en pas 7 potjes gespeeld ofzo.

Is echt een uberspel. De rallys online zijn echt vet verslavend. Het is echt knokken voor de overwinning. Supervet...

14. Tockeboy

Tockeboy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben hem juist gaan.
    Ben men carriere maar eens begonnen.
    Als iemand online wilt game ik wil wel eens een potje proberen.

15. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Dan moet je je spin meer getraind hebben, anders moet je net even je pookje aantikken, anders gaat hij al heel snel uit. Ik zou zeker in het begin alleen A gebruiken.

16. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Er staat dan ook 3 tot 4 werkdagen.. Maar heb je iDEAL gebruikt?

17. harryvos

harryvos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo net ff roddick en federer verslagen wat een heerlijk spel is dit toch, ranking gaat niet erg hard ben nog maar 8e van de wereld.

Iets wat me wel opvalt is dat elke speler zijn service elke keer de zelfde kant op speelt. wat het natuurlijk wel iets makkelijk maakt. :)

18. mark8925

mark8925 Guest

Ik sta nu rond de 180e plaats op live ! Gaat lekker :p

19. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Damn...
    Heb het spel ook sinds gisteren :cool:.
    Heerlijk speelt het weg.

Wat ik ook heerlijk vind, (en er nog niemand over heb gehoord) is dat je nu eindelijk tijdens een toernooi kunt stoppen :)!
    Dus gewoon SAVEN en daarna weer een keer verder kan gaan.

Bij deeltje 1, moest je zo'n toernooi in één ruk uitspelen, en als je dan weg moest, was dat zwaar frusterend dat je niet op kon slaan.

20. mars15

mars15 Guest

ja had al verteld :p maar topic groeit zo snel :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina