1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Top Spin 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 20 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Nounou...laten we moeilijk doen over 1 maand :{

2. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Jij ook??? Nou ga je nog wat meer nuttige info geven of moeten we het soms uit je trekken???

Heb je soms een sneaky peaky gehad???

3. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik heb het even gespeeld op X05. Maar niet erg lang. Maar wat ik ervan speelde vond ik erg stoer. Er valt verder niet veel boeiends nog over te melden eigenlijk na zo'n korte speelsessie, behalve dat het gewoon lekker speelde én er lekker uitzag :)

4. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog leuke details opgemerkt. Heeft bijvoorbeeld het publiek animaties enzo, dat ze bijvoorbeeld van hun plaatsen weglopen om wat te drinken te pakken, en dat de ballenjongens het veld op rennen? :D Er moet grafisch gezien toch wát verbeterd zijn.

5. JeePee

JeePee Guest

Voetenwerk misschien?
    Die klopt niet helemaal, zou wel vet zijn als dat allemaal lekker loopt.

6. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je voetenwerk?

7. JeePee

JeePee Guest

Als je topspin gaat spelen merk je vaak dat bij de wat moeilijk haalbare ballen, of bij snelle reacties (volleys red.) het voetewerk van de poppetjes niet helemaal klopt. Aangezien de X360 wat sneller kan denken, zou het misschien mogelijk zijn om de poppetjes perfect te laten bewegen :)

8. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Hmz.... Is mij niet opgevallen, misschien alleen bij de PS2 versie? :+

9. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    dubbelpost |:-

Laatst bewerkt: 25 okt 2005
  10. dweisz

dweisz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou kan ik weer ff sparen tot Januari wnat dat was tog mss wel het 4de spel op de lijst die ik wou kopen.

11. Souljah

Souljah New Member

Leuk Bevonden:
    0
  12. dweisz

dweisz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    K vind de spellen wel een beetje duur

13. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er bijna als echt uit deze game.
    Met deel 1 goed vermaakt. Alleen die lag vaak als je online speelde was echt minder en die 'cheat' die Amerikanen altijd gebruikten met het net ofzo.

Laat maar komen!

14. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Lag had ik weinig last van bij deel 1, wat ik wel heel vervelend vond waren de eeuwige laadtijden van het spel... Echt om gek van te worden! Als je in het begin menu op multiplayer drukte, dan ging die al laden!! Ik verwacht met de 360 dat daar geen problemen meer mee zijn.

15. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Er komen nu wel reacties binnen dat de game er niet bijzonder uitziet en de gameplay precies hetzelfde was als deel 1. Zou wel jammer zijn...

Ik ga ff wat meer previews/hands-ons lezen _0/

Laatst bewerkt: 2 dec 2005
  16. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Je was vandaag trouwens 2 keer bij Gamekings op tv. Ergens aan het begin en bij de aftiteling. :)

17. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0

Ik zeg niet dat de game mij tegenvalt, ik denk dat dit een game is die ik zeker ga halen als ik straks een 360 heb!:) Maar de laadtijden waren eigenlijk mijn enige minpunt van deel 1, en ik verwacht dat dit is opgelost met de nieuwe console van MS!
    De gameplay moet natuurlijk wel wat beter uitgewerkt worden, maar dat is logisch bij een nieuw deel, en al helemaal bij een 360 versie! (idd zoals voetenwerk e.d.) De game vind ik er vet uit zien hoor, als ik zo naar de screenshots kijk! (vooral de ondergrond, zie screen 2_O_)
    Deze game gaat mij straks weer heel veel leuke uren op live bezorgen!! :9

Laatst bewerkt: 3 dec 2005
  18. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In deel 1 zitten van die hele vage effect ballen. Hoop dat ze dat veranderd hebben met deel 2. Ook het serveren moet verbeterd worden. Online slaan sommige een hele zachte serve. Kan je gewoon niets mee. Er zitten genoeg dingen in die verbeterd kunnen worden. Dat zijn gewoon van die dingen waaraan ik me echt stoor op Xbox Live.

19. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    is er al wat bekend over het live gedeelte? Dan bedoel ik met name het dubbelen op 2 verschillende xboxen. Bij deel 1 moest je namelijk naast elkaar zitten om te kunnen dubbelen op live.

20. mars15

mars15 Guest

uitgesteld tot april 2006

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina