1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Top Spin 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 20 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    maandag maar eens gaan winkelen!

Is het een beetje druk op live!

2. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Heb de game ook net gekocht. Even in de Career bezig geweest. Speelt lekker :)

3. japie

japie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zal wel meevallen;) , in multiplayer krijg je heel ander soort wedstrijden dan tegen de computer. De computer speelt in patronen, dus dat wordt op den duur voorspelbaar. Tegen je maten spelen is nooit voorspelbaar, en dan krijg je tenminste nog spannende potjes:D

Binnenkort hoop ik op Live te kunnen (wacht nog op m'n router:mad: ), heb wel zin om wat punten te drukken tegen andere tegenstanders8)
    Ben ook wel benieuwd hoe iedereen z'n poppeke qua uiterlijk heeft gemaakt!

4. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een beetje blake stijl qua uiterlijk. ik ben nog in het begin en ben nog bezig met mn 4e toernooi. andere 3 allemaal gewonnen. risk shot moet ik nog iets beter oefenen enz. voor het xbw toernooi moeten we ook dubbels doen. ik zit er nu niet achter omdat ik van de tv werd afgekikt door mn broer. die altijd cod2 wilt spelen.

5. mars15

mars15 Guest

dubbels met xbw toernooi zal niet gaan

6. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dit spel is helemaal wat ik ervan verwacht had echt geweldig!! Risk Shots vind ik wel moeilijk geworden, maar niet onhandelbaar. Advanced shots heb ik nog maar heel even geprobeerd in een exhibition match, ziet er goed uit, hoop dat ik ze snel unlock.

Op zich is het wel jammer dat je de bal vaker uitslaat, zo is het pick up & play gehalte lijkt mij minder hoog (Top Spin 1 was briljant met vrienden omdat iedereen het kon), maar dan zal ik wel tegen mn vrienden zeggen dat ze alleen maar met A moeten rammen ;)

7. mark8925

mark8925 Guest

owja ik wil jou ook nog afmaken:cool: .. hehe .. zag dat je me toegevoegd had;)

8. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik juist een positief punt (wat je trouwens heel snel onder de knie hebt) Dat moeten je vrienden toch ook wel kunnen..

9. theo777

theo777 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel even gespeeld en op enkele details gelet. Zo zijn de net ballen beter ( net echt ) en zie je veel meer effect op de bal zitten. Het grootste verschil vindt ik het tempo van de bal. In Top Spin leek het tempo hetzelfde maar nu is er echt meer tempo verschil te zien en te merken.
    Het spel zal mij wel even bezig houden om onder de knie te krijgen en live zal het zeker een uitdaging worden.
    Dus al hou je niet van tennis dit is een Top game naar mijn mening, zo'n beetje zoals Pro Evo voor het voetbalgerne is. Je moet wel bereid zijn om wat tijd te investeren maar dan heb je ook wat :)

theo777.

10. mars15

mars15 Guest

ben topspin aan het doen met 2 vrienden :D echt tof

11. mark8925

mark8925 Guest

meteen al je vrienden maar uitgenodigd marcel? om te spelen:'-( :'-(

12. NEO_X

NEO_X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  13. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
  14. mars15

mars15 Guest

leuke screens, zometeen nog uurtje career doen denk, ga het echt niet halen hehe van de week een nieuwe gozer maken om serieus alle toernooien te spelen

15. NEO_X

NEO_X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    alleen dat hard serveren hoe moet dat iedereen serveert dik 200 en ik max 150 lol

16. mars15

mars15 Guest

rechter trigger indrukken

17. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vette game is het wel ff wennen na top spin 1

18. Martinez

Martinez New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een vette game idd. Ik heb net met mijn nagemaakte Nadal de finale gehaald van de Australian Open. Ik moest tegen Federer, een Tsjech, Roddick en Hewitt. Godsamme, duurde me gewoon 1,5 uur ofzo:mad: . Kan ook komen omdat mijn ventje pas de helft van de sterren heeft, maar de computer vind ik best al taai bij de GS, een hele goede zaak t.o.v. TS1 dus. Nou ik speel die finale morgen wel, want ik voel m'n duimen niet meer;)

19. Digs NL

Digs NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Hahahahah.... Dat ken ik. Ik moest ook na Rolland Garros in een bak ijs met mijn duim. Als je straks een paar potten online speelt denk je dat ie eraf valt... Terwijl als je rustig aan de knuppel beweegt dan je dezelfde ballen slaat, maar op een of andere manier lukt dat gewoon niet...

20. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Vraag mij alleen een aantal dingen af.
    En dan heb ik het over de statics die je kan toevoegen bij Career.

Wat heb je namelijk aan STAMINA, FOCUS en bijvoorbeeld REFLEXEN?
    Wordt je mannetje nu namelijk echt moe na een lange partij? En de REFLEXEN bedoelen ze mee, dat je bijvoorbeeld sneller een harde SERVICE ofso terug mept?

Geef namelijk mijn sterren liever aan een goede forhand, backhand en power uit... :cool:
    Maar als STAMINA nu echt zo belangrijk is...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina