1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Top Spin 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 20 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martinez

Martinez New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jep, die van de RACE is de ranglijst van het lopende jaar. Elk jaar begin je dus met een nieuwe lijst.

2. mars15

mars15 Guest

sta nu 13 en 15e op de race
    maar niet mee gedaan voor nederland :p

3. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe is online dan?

Ik begrijp niet al te moeilijk allemaal qua speelmodusen, en dat is allemaal prima, maar qua lag?

Het 1e deel op de xbox had nogal last van lag.. al was het maar minimaal, met tennis is lag het laatste wat je nodig hebt.. zeker met de metertjes zoals risk shots, serve, etc...

4. mars15

mars15 Guest

1x gehad gister
    maar was niet ranked

5. NEO_X

NEO_X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  6. dweisz

dweisz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lol een robot :+

7. mars15

mars15 Guest

8. Martinspire

Martinspire Online gamer

Leuk Bevonden:
    0
    ik merk dat ik veel dezelfde punten maak tegen de computer en eigenlijk alleen van links naar rechts en weer terug... dit begint me alleen wel n beetje te vervelen

zijn er nog mensen met goede taktieken?
    ik server vaak naar buiten en daarna de andere hoek in maar iemand nog andere dingen?

overigens vind ik die risk shots iets te risky om zo maar te proberen... iemand tips om dat te verbeteren? (waar moeten mn sterren dan naartoe?)

ook vind ik het jammer dat je de topspin en slice ballen zo makkelijk uit slaat als je het knopje te lang in houd :confused:

naja voor de rest wel aardig spel maar de laadtijden worden ook wel irri!

9. mark8925

mark8925 Guest

alsof het zo lang duurt?:{

10. Martinspire

Martinspire Online gamer

Leuk Bevonden:
    0
    best wel ja, als je een aantal trainingen achter elkaar doet (want ik moet er nog wel wat)

11. Roberto

Roberto ....

Leuk Bevonden:
    0
    Jup. RiskShots en lag gaan niet samen, ook al is het maar een lag van een kwart seconden mis je je riskshot. Heb ik in deel een veeel last van gehad, zeer en zeer zonde. Offline sloeg ik bijna alles met risk, vandaar dat online spelen voor mij gewoon ronduit onmogelijk was door die minimale lag

12. NEO_X

NEO_X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mars lol bij jou dus ook een fout zie ik

13. mars15

mars15 Guest

stond op een forum ., heb het zelf niet gehad

14. vinny ams

vinny ams Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe en waneer word je geranked bij top spin 2 ? op live

15. mars15

mars15 Guest

als je ranked match gaat spelen, dus spelen met hewitt levert geen ranking op, wel met eigen spelers

16. vinny ams

vinny ams Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok maart we spelen dubble en sommige zie ik al gearanlked staan

17. Diamond_X

Diamond_X diamonds are forever

Leuk Bevonden:
    0
    Vanmiddag ook TopSpin 2 gehaald. Niet echt veel anders dan deel 1, maar dat mag de pret niet drukken :) Wel vind ik het onbegrijpelijk dat opties die in deel 1 zaten er nu niet meer inzitten. Zo mis ik de replay's, de worldmap (menu is ook handig, maar worldmap zag er leuker uit), de ranked dubbel, de lagindicator en de mogelijkheid om te zien welke rank je friends hebben. Zeker weer andere samenstelling van het ontwikkelteam.

18. harryvos

harryvos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pfff word helemaal gek van die trainingen, af en toe een toernooi daarna een training (voor de sterren natuurlijk). Nu in seizoen 4 en moet nog 18 gouden sterren, in die 5 miljoen dollar pot werk ik van het kastje naar de muur geslagen.

Maar goed als je al dik 2 seizoenen nodig heb om die eerste 60 sterren te verzamelen ben je niet echt goed bezig. |:- |:-

19. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    waarvoor dienen de linkse trigger en button!

20. mars15

mars15 Guest

niet ?

best pittig spel hoor, nu ook weer op de toernooien voor de grand slam ( nasdaq enzo ) word ik best van de baan gemept :eek:

Wat er online bij moet komen door een patch

- Ranked dubbel
    - Ranking van friends

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina