Heb er ondertussen een stuk of 40, zo kreeg ik bv. voor het winnen van een master toernooi 5 gouden sterren, sponsor challange kreeg ik er 7.
Het winnen van een grand slam krijg je ook behoorlijk wat gouden sterren voor (7 of .
Soms is het een kwestie van even goed kijken ga je voor een grandslam, wat dan weer 5 taaie potten zijn, of ga je voor een sponsor challange. wat dan weer 1 set is, en even veel sterren oplevert.
Minor toernooien speel je in het begin (stuk of 3 om je ranking te verhogen, daarna skip ik die omdat je er niks meer voor krijg)
Ben ook wel een paar keer de mis in gegaan dat ik voor een special match ging en een grandslam liet schieten, wat later dan weer de soort davis cup was en waar je dus helemaal niks voor kreeg, deze wedstrijden laat je het best dan ook schieten.
En zo heb je ook weer in seizoen 3 de 5 millioen dollar wedstrijd, wat 60 gouden sterren oplevert. ( heb deze dus juist verloren)
zo heel wat info hoop dat je er wat aan heb.
Hou er wel ff rekening mee dat dit met mij zo was alles is afhankelijk van je ranking als je 1e op de wereld staat zal je veel sneller zilvere en gouden sterren krijgen, zoals ik het beschreef is het met ranking 11 ofzo.
mwah als je die bronze sterren allemaal in 1 of 2 keer haal is er niet zoveel aan de hand, maar er zijn er gewoon bij die niet te doen zijn vind ik.
Vind dat pittig nogal erg verschillen, zo ram je bv. federer echt zo van de baan 3-0 3-0 is geen kunst, maar als ik tegen moya moet is het weer net andersom. (die backhand is masterlijk van hem)
Laatst bewerkt: 10 apr 2006