Maar waar kan je zien hoeveel punten je hebt??
als je bij het scherm bent....waar je kan kiezen of je een training, toernooi of special event wilt spelen....druk je op LT of RT tot dat je komt bij "my stats" en dan kan je world ranking en de race ranking zien....maar of de race rank ook de carriere punten zijn durf ik niet te zeggen....maar volgens mij niet
EDIT: ik kan je zeggen dat die punten niks te maken hebben met de carriere punten...want bij race rank had ik 491 punten maar ik heb maar 377 carriere punten gekregen gekregen dus die carriere punten zijn op iets anders gebaseerd....met wat het te maken heeft weet ik niet.
Je hoeft je geen zorgen te maken....na iedere seizoen (aan het einde van iedere seizoen) krijg je een overzicht met de behaald resultaten...dus ook aantal carriere punten die je tot nu toe gehaald hebt (in de afgelopen seizoenen)
Zo had ik:
Seizoen 1: 64 punten (kleine toernooien alleen, omdat ik vooral trainde)
Seizoen 2: 434 punten (paar grandslams en wat kleinere toernooien gewonnen)
Seizoen 3: 377 punten (paar grandslams en wat kleinere toernooien gewonnen)
Seizoen 4: 80 punten (alles gesimuleerd....dus veel verloren...hier en daar rondes verder en 1 kleine toernooi ofzo gewonnen)
Seizoen 5: 47 punten (alles gesimuleerd)
Totaal van 1002 punten dus ik had het net gehaald
In mijn geval kreeg ik aan het einde van seizoen 2 te zien: een overzicht waarin stond dat ik al 498 carriere punten had....en aan het einde van seizoen 3 krijg ik een toaal van 875 te zien....dus je hoeft niet eens zo veel te doen voor de 1000 punten (dus achievement)
Laatst bewerkt: 10 apr 2006