Top Spin 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 20 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pabloescobar

pabloescobar New Member

Leuk Bevonden:
    0
    race rank is de ranking over de behaalde punten in een seizoen...dus totaal aantal punten per seizoen (per jaar)

2. pabloescobar

pabloescobar New Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat is inderdaad niet echt goed...maar heb je alles verloren dan:confused: ....als je kleine toernooi wint stijg je zoiezo

3. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, heb alleen trainingen gedaan ipv kleine toernooien en een paar special events gedaan. 2 grote toernooien geprobeerd, maar dat ging nog net iets minder ;)

4. Heideroos

Heideroos Drossie

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nadat ik zelf een mail stuurde met de vraag van verzending, pas antwoord gekregen dat ze het die dag (woensdag) nog gingen verzenden. Tot hier toe nog niets gekregen... (maar ik woon in belgi;) )

5. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Stuur gewoon een mail en vraag wat de status van je bestelling is. 10 tegen 1 dat je hem dan morgen binnen hebt.

6. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ?:'-(

7. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Als je een talent kiest, stelt dat 1 sterretje voor. Dus ja, je kan ook gewoon trainen en zelf een sterretje toevoegen. Op een totaal van 60 vind ik 3 sterretjes ook niet veel, maar zo hebben de makers het bedacht.

Zilver is beter dan brons, maar minder goed dan goud. Zodra je alle zestig sterren verdeelt (en gehaald) hebt, merk je het verschil vanzelf.

8. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer moet je eigenlijk van trainer veranderen?
    Moet je eerst alle trainingen doen bij de 1ste trainer en dan overstappe naar de 2de?

9. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Je hoeft niet te veranderen als je niet wil. Elke trainer heeft een paar specialiteiten (selecteer de coach page en dan zie je wie wat goed kan) en als je dus een hoge niveau wil halen dan je huidige trainer biedt, is het tijd om eens te veranderen.

10. Tockeboy

Tockeboy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Das k*t
    Je had hem nog beter gewoon in de winkel gehaald:mad:

11. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Waarom ook online bestellen? Voor die 10 euro man, komop! Als je hem terug moet brengen is het ook lastig. Kijk als het nu 20 euro scheelt, dan snap ik het. Maargoed ;)

Verder wil ik even vragen wat men van deze game vindt. Ik heb hem nog niet kunnen spelen in de shops. Is hij ECHT de moeite waard en speelt hij ECHT heel erg lekker en (nog belangrijker) is het ECHT leuk om live tegen elkaar te tennissen?

Ik twijfel steeds als ik weer in de winkel sta.....

Wie kan de knoop voor mij doorhakken.... Ik lees namelijk veel tegenstrijdige berichten in reviews.

Graphics vind ik niet het belangrijkste, gaat mij voornamelijk om de gameplay. Die moet gewoon realistisch zijn en het geluid moet eveneens goed zijn.

12. mars15

mars15 Guest

vanvond me nieuwe tv aansluiten 70 cm, dan gaat het genieten worden en even een vrouwelijke carriere starten

13. boneatom

boneatom Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Jows

dit spel is zeker de moeite waard heb zelf bijna 5 seasons in careermode gespeeld en het blijft elke keer een uitdaging om te spelen de computer bied zeker wel tegenstand als je topspin 1 ooit gespeeld hebt weet je dat het af en toe ff te makkelijk was het ;ive gedeelte is ook erg goed ben zelf nog maar 1 keer lag tegengekomen mindere is dat je niet kan zien wat je friends gedaan hebben

als een score zou ik deze game een overall score van 8.5 geven

14. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Toch wel dus... De AI van de COM is nog steeds niet heel erg goed dus? Maar als je tegen elkaar speelt, dan is de gameplay dus wel erg vet begrijp ik hieruit.

Dat is het belangrijkste toch. Wil nog een reactie horen van iemand, dan haal ik hem :D

15. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind dat de gameplay er echt stukken beter op vooruit is gegaan.
    Het speelt nu echt veel lekkerder.
    Er zijn veel meer soorten van slaan en wat betreft de AI van de tegenstander...ze zijn dus echt NIET makkelijk te verslaan hoor...maar dat is juist een uitdaging (om vooral ook de risk shots te beheersen).
    Als je van die toernooien speelt waarbij je tegen COM moet die 150e op de ranking staat heb je het nog wel redelijk makkelijk.
    Maar tegen de gelicenseerde spelers moet je echt alles uit de kast trekken.

En dan praat ik over het offline gedeelte...live heb ik niet.
    En wat betreft de graphics.....het ziet er gewoon goed uit...niks op aan te merken...het is niet echt speciaal zoals GRAW...maar t komt toch wel redelijk in de buurt hoor.

16. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bij de frs kost ie 70 euro, bij de webwinkel 45, = 25 euro verschil :eek:

17. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    59 euro is hij bij de Media Markt. 45 euro komen nog verzendkosten bij, zit je bijna op 50 euro. Voor die 9 euro maak ik mij dan niet druk.

Bij de FRS zijn games idd duur!

P.S. Ben overgehaald, ga hem toch wel even halen :D

18. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    2 euro verzenden is alsnog 12 euro verschil, en 4 keer 12 euro en je kan weer een nieuw spel kopen voor die prijs :)

19. Joost2

Joost2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zeer geïnteresseerd in dit spel! Is het de moeite waard? Wat is de speelduur?

20. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    net wimbledon gewonnen tegen federer
    3-1
    3-1
    3-0
    dag federer_0/ 4e van de wereld in me 2e seizoen mazzol

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina