1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Top Spin 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 20 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mars15

mars15 Guest

pff lees eens het topic door,
    ik ga zo gamen me tv is er 70 cm :)

2. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was ook al 1e van de wereld in seizoen 2
    Ben nu veel aan het simuleren (wat verlies je dan vaak zeg)
    Heb bijna alle gouden sterren, dus probeer er een beetje doorheen te razen. Maar ik wil natuurlijk wel de achievement van 1000 punten. Had in seizoen 2 al 473 punten, dus dat moet goed komen.

3. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Ik ben nu ook flink bezig om mijn Career op te krikken.
    Na een korte middag, alweer nummer 44 van de wereld.
    Alleen nog ff flink trainen, want wil wel eens RANKING gaan spelen. Maar lijkt mij nog niet echt verstandig als je poppetje nog niet helemaal vol is, wél?

4. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Ik geef je gelijk, met online shops heb je vaak gezeik, ik heb Top Spin voor 54 bij de Dynabyte gehaald

5. BULLETPR00F NL

BULLETPR00F NL Pro

Leuk Bevonden:
    1
    We weten nu al dat je tv 70 cm is:mad: Hoe je echt niet elke dag te zeggen hoor. Grow up man

6. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben blij voor je hoor Mars ;)

7. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveelste stond je dan na 1 seizoen...

klere, heb bijna geen tijd om te spelen....

8. Crawl_NL

Crawl_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dynabyte (met GRATIS klantenkaart) 53,95

9. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    net us open gewonnen . tegen myriani ofzo
    4-2
    3-1
    3-1
    _0/ dag myriani:D sta nu 3e en 2e

10. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Is die van hem maar 70 cm? Dat is peanuts :D O-)

11. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan wel blijven rekenen, maar 47 is nog steeds goedkoper, en ik hoef er niet voor naar de Dynabyte die hier een half uur vandaan fietsen is.

Net weer tegen mn broertje gespeeld, ik met Sharapova hij met Federer, merkte dat de services met Sharapova heel makkelijk zijn :eek:

Wanneer krijg je trouwens de Advanced Shots in je carreer? K wil ze nou wel es kunnen gebruiken (zit juli 2e seizoen)

12. Tockeboy

Tockeboy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zo juist roland garros gewonnen sta ondertusse 7deop wereld ranglijst.
    Het heeft maar 1 ding wat me stoort in deze game en dat zijn de ballen jongens die lope gewoon langs de bal ipv hem op te rapen.
    Maar voor de rest een super game
    heeft iemand hem al online gspeeld?

13. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt de game tot dusver wat tegenvallen.. graphics zijn ok, maar ik vindt het allemaal wel erg makkelijk tot dusver.. exhibition en career, in beide kun je 1 bal slaan die de tegenstander echt nooit heeft terwijl hij/zij er met de neus bovenop staat...

Laadtijden zijn niet zo erg als sommige beweren.. wel irritant, maar dat trek ik nog wel...

verder lijkt online gedeelte hetgene wat mij nog kan bekommeren na de career mode.

Vondt deel 1 beter.. maar goed, nog even wat spelen..

Laatst bewerkt: 11 apr 2006
  14. mars15

mars15 Guest

sta nu 6e op de ranglijst, verlies met grand slams van alle echte namen tot nu toe, morgen maar is online weer ranked spelen

15. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    Op live! wordt deze game pas echt spannend.:D
    Ik heb nou al m'n sterretjes gevuld met goud voor zover mogelijk. En moet zeggen dat, alhoewel ik ook heb verloren met proberen mijn grenzen te verkennen, ik best tevreden ben met mijn poppetje. Erg sterk op de baseline met de topspin en best wel sterk aan het net. Nog even en dan zijn de ranglijsten een beetje opgang.
    Echt een topper!

16. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm.. net op live gespeeld, dit is dus echt een stuk sterker dan de career mode.
    Paar mooie slagenwisselingen gehad met 1 gast.. lag viel echt mee.. lekker simpel, gewoon een goede pot tennis zoals het hoort.

17. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jaaaa viel mij ook op *)

Vind ik echt heel erg slordig.. Óf doe het goed, óf doe het niet, want dit slaat natuurlijk helemaal nergens op.. Daar kan ik zo boos om worden ;)

18. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    En zo is het idd.
    Op live tegen menselijke tegenstanders, krijg je vaak, echt van die heerlijke rally's, waarna je ook echt opgelucht bent als je hem wint :)!

Heb nog maar één potje gespeeld, waarbij ik echt merkte dat er LAG was. Maar dit was dan ook een dubbel partij.

19. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg ze gaandeweg het 3e seizoen. Je moet dan wel een pro speler verslaan. Maar tis maar 1 game en erg simpel

20. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Ik sta 56ste en ik heb gisteren in Wimbledon van Tommy Haas en Coria gewonnen. Ik sta nu in de finale tegen Grosjaen. Weet je wat mij nu echt stoort? Coria heeft veel gouden sterren op reflex en speed, maar bij Coria kon ik de ballen links en rechts om zijn oren slaan. Grosjaen is verschrikkelijk langzaam qua sterren, maar hij heeft ALLE ballen die ik sla. Waarschijnlijk gaat hij alleen beter spelen, omdat het de finale is. Bullshit!!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina