1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Top Spin 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 20 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik niet zo'n ramp. Er zijn genoeg andere spellen. Vind het wel belangrijk dat het spel perfect gaat spelen. Dus uitstel is alleen maar een goed teken. Aan Top Spin 1.5 heb ik niks, ik wil echt voelen dat ik deel 2 aan het spelen ben. Dus als het spel in april beter is dan in januari, is er niks aan de hand.

2. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En.... Leek ik óók op een aandachtsvrager? :+

3. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    ja oke,maar waarom 3 maanden later...das weer te veel:'-(

4. mars15

mars15 Guest

veels te stil hier

word deze nou uitgegeven door microsoft zoals deel1 ?

5. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, maar wij praten thuis niet met Feyenoorders (Dirk Kuyt....brrrrrr)

maar ik denk dat het wel stil blijft totdat het spel uitkomt
    er valt voor de rest weinig te zeggen

6. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    nop normaal 2k games.

7. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Ik kan wel elke dag hier gaan posten dat dit het spel is waar ik het meeste op wacht, maar ik denk niet dat jullie dat heel lang boeiend blijven vinden. ;)

8. mars15

mars15 Guest

Jammer zeg vorige was door Microsoft, anders kon ik deze ook voor 20 euro halen;0

9. SlicerITST

SlicerITST Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de PC versie van Topspin waren de laadingstijden grondig aangepakt. Het lijkt me dat ze met Topspin 2 niet dezelfde fout zullen maken.

Ik heb veel zin in dit spel. Het is een van de grote redenen waarom ik zeer binnenkort een xbox360 ga kopen.

Zijn er mensen hier die weer online toernooien gaan spelen?

10. JeePee

JeePee Guest

Nou, met de 'pas' uitgebrachten TopSpin voor de PS2 duurde het een eeuwigheid. Niet normaal hoe lang. Je kan zo even een broodje smeren en eten. Verreweg de game met de langste laadtijden op de PS2 (van de 25+ games die ik er voor heb dan) Dus zo goed aangepakt was het ook weer niet.

11. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Op de PS2 wastie ook bar slecht..

12. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Vreemd dat dat zo kan verschillen per console. De laadtijden begrijp ik wel, maar dat een spel heel gaaf is op de ene console en gewoon bar slecht op de andere is echt vreemd. Gaat het evenwicht van het spel naar de klote op de PS2 versie dan of zo?

13. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het was sowieso al veel minder mooi, wat nergens op slaat omdat ie 2 jaar later uit kwam.. de spelers waren toen de PS2 versie uit kwam al niet meer zo hot als toen hij op de xbox kwam, en het laden duurde langer. Als je de xbox versie kent is het gewoon 3 keer niks op de PS2

14. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Als je alleen tegen de computer hebt gespeeld dan kan ik me wel redelijk vinden in wat je zegt. Ik had dit spel maanden niet aangeraakt en won toen nog met gemak op hard van de computer. Het spel wordt pas leuk als je met drie vrienden gaat dubbelen.

15. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    met z'n 4en is idd vet lachen om te doen:D

16. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Jah, Smash Court Tennis Pro Tournament 2 is inderdaad een vet tennisspel. Persoonlijk vind ik die beter dan Top Spin. Ik hoop dat het volgende deel op de 360 komt met een online functie. Smash Court ligt mij beter, rallies zijn leuker omdat het met timing gaat. Als je goed timed kan je de rally naar je hand zetten. Bij Top Spin kan je gewoon de knop ingedrukt houden. En vaak heb je met Top Spin van die onmogelijke ballen die je in het echte tennis niet meemaakt.

17. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik wacht ook al tijden op dit spel. Maar er zijn zo weinig gameplay filmpjes en plaatjes tot nu toe + het spel is al meerdere keren uitgesteld. Ben bang dat deze game tegen gaat vallen...

18. BaRT BeST

BaRT BeST Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan serieus echt NIET wachten :) eerste deel ontzettend veel gespeeld en hoop dat het 2e ook goed wordt :)

19. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Wat een prachttitel! Deel 1 op de xbox was ook al goed..maar ik vond naar verloop van tijd de slagen eentonig worden..een bal ging nooit meer UIT als je de risk shot beheersde. Maargoed..ik neem aan dat er nu veel meer verschillende slagen inzitten? Jammer dat Meneer Nadal er niet in zit met zn geweldige linkshandige forehand:mad: Dan maar een carriere beginnen met iemand die er op lijkt:p Het is wel zeker dat ie 7 april uitkomt ??

20. Tecnomic

Tecnomic Guest

jeps ;)

bron: www.gamed.nl

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina