1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Top Spin 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 20 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    niet ranked nee

2. Martinspire

Martinspire Online gamer

Leuk Bevonden:
    0
    idd, dat begint erg saai te worden, nog mensen met andere taktieken?

3. MrCrap

MrCrap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie van jullie speelt in het dagelijks leven ook tennis, en zoja welke speelsterke zijn jullie? ik ben 6-6 :p

4. japie

japie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yep, ben verslaafd aan t spelletje:+
    ben overigens 4-4.

5. copur

copur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel al ong. 11 jaar tennis, maar ik heb nooit op een club gezeten(buiten, indoor zalen). Mijn niveau is wel hoog.

Laatst bewerkt: 12 apr 2006
  6. mars15

mars15 Guest

Ik ga zometeen weer spelen, erg lastig vind ik het tegen echte pro spelers in de career

7. dweisz

dweisz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mun eerste dag op Top Spin beviel me wel.
    Alleen vind ik het jammer dat je geen flat shots kan schieten.
    Die risk shots vind ik nog moeilijk te behandelen.

Hoe slaan jullie aces ??

8. mars15

mars15 Guest

net de halve finale gehaald van de grand slam van usa verloren van hewitt.. ben bijna eind van seizoen 3 sta nummer 4

9. harryvos

harryvos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo ook ff lekker zeg, eerste seizoen alle toernooien gewonnen, meeste sterren al verzammeld (brons maar ook redelijk wat zilver).

Krijg je in seizoen 2 natuurlijk de sponsor challage, tegen je rival en je eigen tennis club. (toch goed voor zeker 15 gouden sterren), word ik alle 3 die potten helemaal van de mat af getikt. Echt was 1 partij bij heb ik bijna geen punt gemaakt, links recht, drop-shots aces alles vloog rond mijn oren.

Wat wel leuk is van het vrouwen tennis is dat de grandslams ook maar best of 3 sets zijn.

10. pabloescobar

pabloescobar New Member

Leuk Bevonden:
    0
    eerste seizoen moet je juist veel trainen..voor de bronze sterren...dus dan vraag ik me af hoe je dan alle toernooien kan winnen :confused:....en bij toernooien krijg je alleen zilver en goud

11. harryvos

harryvos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou diegene waar je aan mee kan doen dan, dacht dat dat wel duidelijk was |:-

12. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    hard :cool:

*kuch*rechtertrigger+a*kuch*

13. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Ik heb hem gisteren gehaald! Ik vind het echt TOTAAL niet makkelijk.

Ik word ook helemaal van de mat getikt (tegen computer). Paar games gewonnen, maar verder :confused:

Verder moet ik opnieuw beginnen met het trainen e.d., want ik was ingelogd met een andere profile.... :mad:

Verder is het vooral leuk om met zijn tweeen te spelen. Live heb ik nog niet gedaan.

14. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    @ JOWS

Had ik in het begin ook. Heb TOP SPIN 1 erg veel gespeeld, maar werd in TOP SPIN 2 aan het begin volledig van de baan gespeeld.
    Je moet gewoon ff wat oefenen :), dan komt die feeling vanzelf weer terug. Gewoon wat oefenwedstrijdjes spelen. Krijg je ook nog als je iedereen verslaat een achievement voor.

15. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aan het einde van seizoen 4 had ik 802 punten. Heb gisteravond ff tot 3:00 uur doorgespeeld (ben toch vrij) en heb ik mn career afgesloten. In mn 5e seizoen had ik 3 Grand Slams gewonnen, de rest gesimuleerd omdat ik dacht al dik over de 1000 punten heen te zitten. Nouh, dat dik kan je weglaten, had 1012 punten. Dus maar net gehaald *) Eindelijk de singleplayer afgesloten, vandaag ff wat ranked matches online proberen

16. dweisz

dweisz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Slaan jullie veel risk shots ?
    Ik sla alleen maar topspin en slice ballen want die risk shots belanden alleen maar in het net

17. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Sla ook geen risked shots. Meestal topspin ballen, soms met A langs de lijn. Voor de rest geef ik meestal een slice als ik een service retourneer. Bij mij doen die risk shots heel vaag. Als ik rechtertrigger en A druk, dan blijft die lijn beneden hangen en dan schiet die opeens keihard omhoog. Terwijl de service beweging wel al word gestart, terwijl die lijn beneden blijft hangen :confused: Enkel met de trainingen deed die servicebalk normaal. Ik heb mn service toch maar 3 sterren gegeven dus een echt goede service heb ik sowieso al niet.

18. pabloescobar

pabloescobar New Member

Leuk Bevonden:
    0

nou ik had maar 1002 punten dus dat was echt maar net_O_

ik ga ook vanavond ranked matches spelen...durf je tegen mij te spelen?}:] _0/

19. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je me ff toevoegen. Als ik Top Spin 2 aan het spelen ben, kan je me een invite sturen. Als ik Dead Or Alive 4 aan het spelen ben, kom ik niet. Ligt er een beetje aan waar ik zin in heb. En misschien ga ik vanavond King Kong kijken, als het goed is krijg ik vandaag de DVD binnen. Maar je kan me in ieder geval toevoegen, dan ga ik proberen je wat tegenstand te bieden ;)

20. pabloescobar

pabloescobar New Member

Leuk Bevonden:
    0
    is goed....ik voeg je vanmiddag wel ff toe rond een uur of 16:00....maar wat ik jammer vind is dat je vrouw hebt en geen man....ik vind het zielig om vrouwen te verslaan....maar voor deze ene keer zal het wel moeten:9 _0/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina