1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Top Spin 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 11 jul 2007.

  1. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop hem, zeker na het lezen van impressies.

    Maar ja, ik wil tijdens het EK in ieder geval nog Euro 2008 spelen. Anders is dat ook weer zonde. Tevens heb ik nog GTA IV liggen.
     
  2. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb hem nu een paar uurtjes. In het begin is het echt moeilijk. Ik dacht uit de previews dat de gameplay zou lijken op Virtua Tennis 3. Maar deze Top Spin gaat veel dieper. In het begin sla je een berg aan unforced errors. Ik leed ook nederlaag na nederlaag. Maar nu gaat het al veel beter. Ik heb even Top Spin school gedaan om de gameplay een beetje onder de knie te krijgen. Nu gaat het steeds beter en dan is het echt vet. Niks geen arcade gedoe, dit is echt tennis. Ik twijfel er ook aan of ze wel een demo uit moeten brengen. Het kost gewoon wat uurtjes om de gameplay onder de knie te krijgen. In het begin lijkt alles stroef te gaan. Maar dat komt gewoon omdat je nog niet weet wat je precies aan het doen bent. Het lijkt in geen velden of wegen op Top Spin 2. Ik heb daarom ook medelijden met Smash Court Tennis 3 dat volgende week uitkomt. Niemand kijkt daarnaar aangezien Top Spin 3 zo vet is. Ik ben er echt heel enthousiast over. Dit gaat zeker online zorgen voor potjes met veel diversiteit. Ik denk niet dat een potje op een ander potje lijkt. Dus kudo's voor Pam development. Het was een gewaagde keuze om de gameplay helemaal om te gooien, maar het pakt echt goed uit. Ik ga zo weer lekker verder spelen.
     
  3. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb je hem gehaald en hoe duur? Heeft de mediamarkt (rdam) hem al met een aanbieding? of zonder aanbieding? maar iig: hebben ze m al??
     
  4. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Op IGN (Australisch) geven ze m een 8. Gameplay krijgt een 7,5 maar. Magoed..ik wacht wel eerst de realistische Amerikaanse review-versie van IGN af. Zo te lezen van jullie verhalen is de gameplay juist meesterlijk, ga m ook wel halen wrs:cool:
     
  5. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Heb hem net gehaalt (had eerst Alone in the Dark gehaalt, maar dat beviel me niet dus toch maar omgeruilt) Hoop dat hij nu wel leuk is, want ik kan niet meer ruilen :D maar heb me echt met TS2 demo zo'n uhm.. :p 4 uur vermaakt? Ga nu maar even spelen :)
     
  6. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0

    waar heb je hem gehaald dan? hebben alle winkels m al?
     
  7. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    voor wat betreft online, er is nu een twee wekelijkse ranking
    Houden ze op één op andere manier ook bij wat je totale ranking/win-ratio is...........
     
  8. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Music Store in huizen hadden ze hem net binnen gekregen, dus ik had al een zekerheid als ik Alone in the dark niet leuk vond ik hem voor top spin 2 kon ruilen. :) gelukkig dat ik daar wel even naar gevraagt had
     
  9. The Crow

    The Crow Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zou hem ruilen voor Top Spin 3 ;)
     
  10. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    heb ik ook al gedaan :) spel is veel leuker en kan je viel langer van genieten, ben nu bezig met basic lessons, en je kan in dit spel ook echt goed worden, het is niet zomaar even de A, B of X knop drukken, er zit echt een hele taktiek achter, en dat maakt deze game juist leuk :D
     
  11. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Vet man ik vond top spin 1 helemaal geweldig maar die had ik zoveel gespeeld dat top spin 2 nogal tegenveel omdat die bijna hetzelfde was waardoor hij snel verveelde. Maar na dit gelezen te hebben ga ik uhm denk ik toch maar halen, wel eerst nog ff wat reviews checken.
     
  12. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Die risk shots van de baseline en bij de service, hoe moet je die combinatie nu doen? Moet je ook timen wanneer je LT/RT inhoudt, of kan je LT/RT gelijk inhouden en dan pas met een slagshot inhouden-timen-release?
     
  13. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    :confused:

    Ingewikkeld spelletje zo te lezen ^^
     
  14. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Die triggers kan je volgens mij gewoon ingedrukt houden. Het gaat om je timing bij de A, B en X knop. Ik gebruik de risk shot als ik tijd heb om flink uit te halen. Als je onder druk staat, sla je de bal geheid in het net of uit. Ik heb alle lessen gehaald in de Top Spin school, dus nu heb ik het spel wel aardig onder controle. De potjes zijn nog best spannend in de singleplayer, maar nu heb ik wel al een paar keer achter elkaar gewonnen. Als je die lessen doet, zie je ook dat je een aantal slagen kan doen met je rechter analage stick zoals het serveren, dropshots en lobs. Met een beetje oefening kan je echt goed worden in het spel, want voor een tennisspel gaat het best diep. Het speelt lekker weg.
     
  15. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Heb hem ook:)

    En hij is echt mega cool:D
     
  16. Kaycat

    Kaycat Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is echt een stuk moeilijker dan top spin 2. Veel meer een simulatiegevoel.

    Iemand al een potje op xbox live geprobeerd ??
     
  17. Achillias

    Achillias Guest

    Zijn er al ''goede'' reviews online?
     
  18. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    pas vanmorgen echt een beetje achtergekomen hoe je krachtig kunt slaan en het geeft me een goed gevoel dat wanneer je het beter onder de knie krijgt:thumbs:
     
  19. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg bij die school oefening de service rechter stick 3 sterren niet. hij slaat hem steeds in het net bij 3 sterren. Iemand een tip?
     
  20. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vheb die school ook afgemaakt, maar bij partijen heb ik vaak echt het gevoel dat ik echt precies goed time (ze zeggen toch dat je de knop moet loslaten nadat de bal neerkomt) en dan gaan ze weer ver uit of in het net... Moet je nou niet op die bounce letten, maar meer op het traject en het effect van die bal (je kan timen als je wil, maar als de bal bounced ver van je weg en met top spin aan komt, sla je hem uit... bij vlakke slagen kan je inderdaad op de bounce letten, maar de rest...) en gewoon naar de animatie kijken?

    heb echt het gevoel dat die risk shots een loterij zijn.

    Verder een superspel, echt, dit is een droom die werkelijkheid wordt voor een echte tennisfan. Alsof ik voor het eerst PES ontdek (hopelijk gaat het niet bergafwaarts zoals voorgenoemde).
     

Deel Deze Pagina