1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Top Spin 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 11 jul 2007.

  1. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Er zullen later inderdaad dingen opkomen te staan hoe je iemand perfect kan namaken, net als met de smackdowns serie :)
     
  2. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh van mij is vanochtend binnen gekomen. Ik had em gister bij digitala besteld. In de middag kreeg ik een email waarin stond dat hij verzonden is. Dus ik denk dat je de dag nadat hij verzonden is de game zal ontvangen.

    Wat betreft de game, hij is echt beter dan ik had verwacht. Men poppetje is overall 40 dus zal nog wel een poosje moeten levelen. Het begin was wel pittig, timing, voetenwerk etc etc.. Dat alles onder de knie krijgen kan frustrerend zijn maar als het eenmaal gebeurd is, is het genieten geblazen.
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ja ik kreeg gisteren ook de mail dat hij verzonden was. Normaliter moet hij de volgende dag (vandaag dus!) in huis zijn.
     
  4. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    De laatste reden is het belangrijkst en dan 2 spelfouten maken bij haar naam ;) Zelf vind ik het ook erg jammer dat Ana Ivanovic er niet inzit, was toch eigenlijk een must als nieuwe nummer 1 van de wereld. Je kan natuurlijk proberen om Ana na te maken, maar qua animaties kan je haar nooit namaken. Bijvoorbeeld die service van Roddick, dat is net als de echte Roddick. Ivanovic heeft natuurlijk ook haar manier van slaan en manier van bewegen. Al moet ik zeggen dat het spel best veel verschillende opties geeft voor de animaties van je zelf gemaakte speler of speelster.
     
  5. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    net bestelt @ zuiderpark-games 40 eurooo
     
  6. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of de career mode stopt op een gegeven moment?
    Ik zou graag een 500.000 toernooi willen skippen en gewoon weer een 1000000 toernooi spelen.
    Volgens mij krijg je daar meer punten voor.

    Stel dat het op een gegeven moment echt game over is dan kom ik niet aan mijn maximale xp punten.
    Vandaar dus deze vraag!O-)
     
  7. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ik zit te twijfelen om deze game te kopen. Is hij echt de moeite waard? Moet je een enorme tennisfan zijn om hiervan te kunnen genieten?
     
  8. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Een enorme tennisfan is wel erg overdreven, althans ikzelf ben dat niet maar ik geniet volop van deze game. Als je wel is zelf tennis in het echt weetje dat het moeilijker is dan je in eerste instantie denkt. En dat vind ik zelf heel goed gesimuleerd in dit spel.

    De besturing is erg goed gedaan wel is de lat om deze onder de knie te krijgen behoorlijk hoog. Ik denk dat zelf een hardcore gamer wel een paar uurtjes moet besteden voordat hij echt alles beheerst. Vooral als je virtua tennis gewend bent zul je heel erg moeten wennen

    Maar als je het eenmaal kan is dit spel zeker het geld waard. Vooral als je ook nog online gaat spelen. Ik heb nog geen enkele lagg ondervonden. En hopelijk blijft dat zo
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2008
  9. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat is helemaal goed:) Ben net begonnen, dus moet zelf ook nog ff flink aan de bak om mn speler stukken beter te maken!

    Rest mij nog een vraag: Hoe krijg je in godsnaam een service boven de 200 km/h:confused:
    Af en toe oefen ik met Roddick, die heeft iets van 95 als waardering voor zn service, zeer realistisch in mijn ogen btw.
    Als ik TEGEN hem tennis, slaat hij gemakkelijk boven de 200, zelf kom ik niet verder dan 187 met mn rechterpookje (en dan heb ik het nog niet eens over de A, B en X knoppen gehad)....
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Hopen dat hij vandaag in de brievenbus valt!
     
  11. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Zelfde geld voor mij :thumbs:\o/
     
  12. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben redelijk rotsvast zoals jij het zegt.. :) de timing is eigenlijk altijd goed, vooral als je veel tijd krijgt, soms nog een Risk shot erover heen die met veel tijd ook eigenlijk altijd ingaat. :) gewoon nog even blijven oefenen, krijg je het vanzelf in de vingers.
     
  13. MrCaveman

    MrCaveman Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Ìk had hem eergisteren voor 16:00 uur besteld bij 12game en heb hem gisteren inderdaad gewoon gehad.. hij lag op de deurmat toen ik uit werk kwam, leuke verrassing!

    Bevalt tot nu toe goed, maar inderdaad even wennen die controls. Het is even wat anders dat je nu op het moment dat je wilt slaan, je de knop al los moet hebben gelaten.

    Heb wel na 1,5 uur oefenen m'n eerste twee challengertoernooien gewonnen in de Career-mode. Online nog niet geprobeerd.
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Vreemd dat jij 'm wel hebt. Naja, ik verwacht 'm vanmiddag dan maar.
     
  15. MrCaveman

    MrCaveman Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik was eerst bang dat je moest tekenen ofzo, zodat ik hem pas donderdagavond bij het postkantoor zou kunnen halen, maar hij zat gewoon in een envelop in m'n brievenbus.
    Die van jou zal vandaag dus wel komen.
     
  16. MrCaveman

    MrCaveman Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het vooral moeilijk als je tegenstander een netspeler is. Het passeren lukt me maar heel soms. Die cross-volleys aan het net van hun is ongeveer twee keer terug te slaan en daarna red ik het niet meer. Daar zal ik nog ff op moeten oefenen. Aan het net lukt het me wel aardig. Sowieso gaat alles later wat beter denk ik, als je stats wat geupgradete zijn.
     
  17. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Op het moment dat er bal is B indrukken om hem kort cross te slaan. Gaat er 9 van de 10 keer langs. Hall of Fame nu gehaald. Iemand die weet wat er gebeurd als ik nu ook mijn 'Grand Slam' haal?
     
  18. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Joehoe?_0/
    Iedereen heeft er problemen mee, gezien ik geen enkele reactie heb gehad?:p
    In de trainingsschool wordt het je ook niet echt goed uitgelegd.
     
  19. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Op de snelheid van de service let ik eerlijk gezegd niet.
    Ik probeer de bal atijd goed te plaatsen, maar op de snelheid let ik nooit
     
  20. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik kom nu tot 196 met RT+A, moet je even je power en je service hoog maken. Dan haal je snel genoeg boven de 200.
     

Deel Deze Pagina