1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Top Spin 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 11 jul 2007.

  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Hij is binnen! Nu snel potje slaan! :cool:
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Oke dit is wennen! 8)
    Eerste oefenpartij op Very Easy kansloos verloren! :+
    De controls zijn even wennen, maar het is wel een heerlijke game!
     
  3. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    en nu online en dan loopt iedereen met stats voor en ze stoppen het allemaal in een bepaalde techniek waardoor er geen flikker aan is... tenmisnte dat lees ik overal.. is dat een goede conclusie?
     
  4. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    en met shooters lopen sommige met wapens voor en met race spellen met auto`s.
    Zo kan je bij genoeg spellen wat verzinnen.

    Als je goed genoeg bent kan je ook van deze "ver" gevorderen winnen, is ook de charme natuurlijk om je poppetje goed te maken.

    Ik heb het spel zelf trouwens pas morgen, maar ik weet wel dat ik m`n eerst op m`n character ga richten.
     
  5. MrCaveman

    MrCaveman Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je online speelt, wordt dan je Gamertag als naam weergegeven, of de voorn- en achternaam die je bij je character hebt opgegeven? Want vanuit dat oogpunt heb ik mijn character gemaakt, en die heeft nu dus geen achternaam. Speel liever niet onder mijn echte naam online.

    In single player speel je dus gewoon onder de door jou opgegeven voor- en achternaam voor je character (en dus niet je gamertagnaam). Heb nu dan wel geen achternaam, maar alleen maar '------' staan. Kan dit niet meer aanpassen helaas...
     
  6. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Een paar pagina's geleden las ik dat je dus de naam van je speler draagt, dus niet je gamertag, meen ik.
    Je kunt even teruglezen, maar volgens mij zat het zo.

    Dus als je je poppetje "Piet de Vries" noemt, sta je ook zo in de rankings, als ik het goed begrijp. ;)

    EDIT:
    Ik heb het al voor je gevonden:

    Dus. :)
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2008
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Kom met RT + A ook ruim op 190 km/h uur terwijl mijn stats nog maa midden 50 zijn dus 200km/h met 80+ stats moet geen probleem zijn lijkt mij
     
  8. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik met RT+A op ruim 215km/h Heb wel service en power op 93 staan. :)

    Tijdens de wedstrijden zie je bijv. P.Vries, waar P staat voor je voorletter en Vries achternaam. In de ranking staat gewoon je Gamertag.
     
  9. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Aha, daar zit het m dus. Iedereen gebruikt de rechtertrigger bij het opslaan, niet geweten dat dat zou helpen. Heb ik blijkbaar zitten slapen tijdens de trainingen van de leerschool haha...
     
  10. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Oh wat heb ik toch zin in deze game!
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Verdomme! :mad:
    Kom maar niet voorbij die David Pernia (3de persoon in Amateur Challenge van Career)

    De ene keer slaat ie alles mis, en dan opeens weer alles raak.
     
  12. Un4

    Un4 Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren binnen gekregen, duurde zo'n 1,5 uur voordat ik door de tutorial heen was. :lol: Heeft wel geholpen want m'n eerste potje op easy won ik wel vrij makkelijk. ;)

    Eerst tutorial doen dus!
     
  13. MrCaveman

    MrCaveman Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup, heb ik ook gedaan en dat scheelt wel denk ik ja.
    Sommige dingen moest ik alleen wel vaak overdoen :):

    Maar bij sommige spelers is het inderdaad moeilijk om de servicegame te breken omdat ze dan heel aggressief zijn, terwijl ze op jouw opslagbeurt weer heel tam op de baseline blijven en je het rustig kan afmaken. Die Pernia had ik wel in 1 keer gisteren, maar het scheelde niet veel volgens mij.
     
  14. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja deed ik ook maar had toch wel enige moeite met die 3 amateurs. Nu gaat het wel goed, zit in de ''Pro'' fase nu. Het enige wat ik nog moet oefenen zijn de ''risk'' shots. De timing is nog niet altijd perfect.:mad:
     
  15. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Iedereen geeft zijn mening wel over de moeilijkheid van de toernooien/tegenstanders...maar volgens mij weet niemand van elkaar of ze nu op 'very easy' of op 'normal' spelen haha:+
     
  16. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja, maar omdat ik op ongeveer elke moeilijkheidsgraad heb gespeeld, behalve Very Easy weet ik wel hoe moeilijk alles is in career...
     
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ik weet niet op welke moeilijkheidsgraad je speelt maar op normal zijn ze goed te doen. Als je daar na aan de Junior Tour (oid) begint is het in begin op normal nog wel pittig (voor mij iig) omdat jjij dat stats ronde de 30 hebt en hun rond de 50
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik sta nu in de Kwart Finale van de Challenger Tournament, dus het gaat al beter! :)
     
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Zo'n Chellenger Tournament begint toch pas bij de Kwart finale? :+
     
  20. MrCaveman

    MrCaveman Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad ja :)
    Maar ik speel gewoon op Normal, en zit nu na amateur en junior (weet niet meer hoe het heet).
    Kon gisteravond laat (te laat :'-( was moeilijk wakker worden vanochtend) nog ff 1 potje doen toen om te kijken hoe moeilijk dat was, en dat leek me al wat pittiger. Moest tegen iemand met level 67 ofzo. Ik ben nu rond de 37 dacht ik.
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2008

Deel Deze Pagina