Had net ergens gelezen dat je met een 48 uurs trial niet kan downloaden, maja, ik weet het ook niet en het boeit me ook niet heb nog 13 maanden dus ja xD
Die junior is inderdaad pittig zeg! Met moeite lukte het om een wedstrijd te winnen. Dit is andere koek dan deel 1 waar aleen de grand slams soms uitdagend waren. Hulde!
Kom vanavond alleen maar mensen tegen met lagere forhand, backhand, power en service dan mij. Toch weten ze keiharde servicen overal te plaatsen en doen ze niets anders dan risk shots slaan. Terwijl mijn forehand, backhand en power 70 zijn en mijn service 50. Moet je nagaan hoelaag die van hen is. Hoe kunnen ze in godsnaam zo goed serveren en uit alle hoeken risk shots slaan? Zelfs mijn servicen van 200 km/h worden geretourneerd met een riskshot. Dit gebeurde niet bij een mannetje, maar minsten 10 verschillende achter elkaar nu. Gisteravond won ik nog elke wedstrijd
Nu dan toch bijna de Juniors afgerond. Met alleen nog december voor de deur sta ik eerste (heb één maand geskipt). Dit seizoen heb ik zeven titels gehaald volgens mij. 2 of 3 nog bij de easytoernooien en 4 of 5 bij de hard toernooien. Als je eenmaal de finale haalt van de hard toernooien (en eventueel nog wint ook), dan gaat het hard. Degene met wie ik verreweg de meeste moeite had was H. Lo. Die gozer had echt bijzonder veel! In een easytoernooi de finale met 3-0 verloren (had elke game minimaal één gamepunt...) en uiteindelijk nog eens met 4-3 (5) van hem gewonnen in de SF van een hard toernooi. Even december afronden en dan op naar de profs! Ik erger me wel de tering aan die gozer die bij elk lang punt "woooeee, wooeee, WHOEOEOEIEEE" loopt te schreeuwen. Komt boven iedereen uit met zijn minder fijne stem!
ik erger me ook als ik een fout maak dat iemand in het publiek begint te lachen, zo'n hekel aan die vent! En hij zit ook bij ieder toernooi, volgens mij is het een fan..
Die gozer is vast ook degene die het hardste klapt als je onder de bal door gaat met een service in de Topspin School
@maxqubit Ik heb op de vorige pagina Georgina Qubit gezien, ze ziet er geweldig uit. Zelf probeer ik al een tijdje Lleyton Hewitt na te maken, maar ik ben niet zo goed in dat soort dingen, al mijn pogingen zijn tot nu toe dan ook zwaar mislukt.
Ik ben al 3 verschillende André Agassí tegen gekomen en 2 daarvan waren gewoon 2 kleine blanke kale mannen maar 1 leek er echt sprekend op. Volgens mij is het gewoon een kwestie van alles uitproberen en dan kom je uiteindelijk wel bij iets dat lijkt op Hewitt Overigens ben ik ook echt rare rakkers tegen gekomen. Bijvoorbeeld iemand met rode kattachtige ogen, groen haar en een grote pens. En nog wel een paar in die trend. Is wel lachen af en toe online.
Doen jullie bij een risk shot alleen RT of RT + LT? (tijdens een rally) het gaat nu wel lekker, ik gebruik alleen RT, maar die timing
Hoe kunnen ze iets programmeren bij een vastloper? Op het moment dat hij vastloopt moet er dan nog een signaal worden verzonden namelijk, dit kan natuurlijk niet (lijkt mij).
Net weer geweldige match gehad online, in de kwartfinale van Roland Garros: 3 - 1, 0 - 3, 1 - 0 (11 - 9) Hij was level 70, met zijn stats zo ingedeeld als ik ze wil wanneer ik level 70 ben, maar zijn probleem was dat hij niet op tijd naar het midden liep. Waardoor ik kon winnen In de super tie-break had ik op 8 - 9 een matchpoint tegen, uiteindelijk won ik die met 11 - 9. Haha.
eindelijk heb ik het een beetje door en begin lekker te winnen in de junior hard tournaments. Hoe meer je wint hoe makkelijker het wordt omdat je poppetje gewoon veel beter wordt. Ik ben verslaafd
Was bij mij precies hetzelfde, het langzaam doordraaien van de poppetjes, ook de tegenstander aan de overkant van het net was met z'n armen wijd rondjes aan het tollen Zullen waarschijnlijk wel meer van die foto's gaan opduiken...
Ik ga ook merkbaar vooruit, het eerste juniorenseizoen ging ik slecht en eindigde met 80 seizoenspunten, waarbij de beste prestatie een finaleplaats in een easy toernooi was, en nu het tweede seizoen zit ik in augustus, heb 1 easy toernooi en 2 hard toernooien gewonnen en sta 2e in de ranking \o/
Hoe spenderen jullie je XP ? Ik spendeer ze gelijkmatig over elk onderdeel, omdat ik elk onderdeel eigenlijk belangrijk vind.