1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Top Spin 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 11 jul 2007.

  1. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb het ook redelijk allround gemaakt. Mijn laagste stat is 60 en mijn hoogste 80
     
  2. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Stamina laat ik schieten voorlopig. Ik speelde pas tegen een mannetje van 85 stamina, terwijl ik zo rond de 40 was. Resultaat was dat hij - op twee punten na - áltijd vermoeider was dan ik. Ik domineerde de rally gewoon keer op keer, dan moet hij lopen en gebruikt jij alleen je arm en zet je af en toe wat stapjes opzij. Verder merk ik niet echt vreselijk veel krachtsverschil wanneer je wat vermoeid bent.
    Speed laat ik ook niet erg hoog uitvallen denk ik. Ook toen ik nog niet zo goed was en veel moest lopen haalde ik de meeste ballen wel. Uiteindelijk wil ik toch naar een poppetje dat vanaf de baseline domineert en redelijk vaak naar voren sjeest om af te volleren. Ik geef vooral dus meer punten aan mijn fore- en backhand. Ook wat meer punten aan volleys en power. Al kun je met mindere volleystats bij vlagen al aardig volleren.

    Binnenkort naar de Pro-tour. Nadeel is dan dus wel dat je minder speed en stamina hebt, maar dat zijn keuzes die je maakt. Als je eenmaal gaat winnen, heeft die keuze weer een groot voordeel.
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2008
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik speelde gister ook tegen iemand met een stamina van 90, ik sloeg hem helemaal van de baan. Aan stamina heb je volgens mij helemaal niets.

    Ik ben in de singleplayer nu bij de Legends, dat is wel het leukste onderdeel van het spel. Ik heb het spel nu op Hard gezet, want op Normal was het niet meer uitdagend. Ik verloor zelden een game. Vorige week werd ik op easy weg geslagen. En gisteren Monica Seles verslagen op Hard met 3-1, 3-1. Al verwacht ik wel meer problemen tegen de mannelijke spelers. Vooral omdat er ook wedstrijden tussen zitten van best of 5 met iedere set tot de 6 games. Dat betekent dus lange potjes
     
  4. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo maar een nieuw poppetje gaan maken, zit nu bij de junioren dus het duurt niet zo lang voor ik daar weer ben. Ik had dat sculpting niet gezien, dus mijn mannetje lijkt nergens op. Ga zo maar eens kijken of ik mezelf wat beter kan namaken.
     
  5. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt het dat het bij bepaalde animaties (die je kan kiezen wanneer je je poppetje maakt) langer duurt voordat de bal over het net is?
     
  6. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwah niet echt dat je het merkt. Althans dat ik het merk, enige dat ik wel heb gemerkt is het lastiger is om in te schatten waar de service komt als de tegenstander de service animatie van roddick heeft. Want Roddick neemt de bal echt sneller nadat hij hem in de lucht gooit vergeleken met de andere animaties
     
  7. Achillias

    Achillias Guest

    Wat een #@$&@$&@&$ heb je online zeg, allemaal gebruiken ze de disconnect ''truukje''.

    Kan hier echt boos om worden, zo is online spelen ook geen hol meer aan :mad:. Wat ook belachelijk is dat je niet de mogelijkheid hebt om de quickmatch te verlaten als je tegenstander vele malen hogere lvl dan jouw poppetje is. Nu krijg je daar gewoon een loss voor wat nergens op slaat waardoor er nu vaak oneerlijke wedstrijden zijn.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 jun 2008
  8. Thom!

    Thom! Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dat truukje dan?
     
  9. Achillias

    Achillias Guest

    Haha jij bent grappig =(
     
  10. Thom!

    Thom! Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is daar zo grappig aan? Wat gebeurt er als iemand dat doet?
     
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    is deze game de volle 60 euro waard? want ik zit te twijvelen of ik hem wel of niet moet kopen. Ben zelf een redelijke tennis fan.
     
  12. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ze aan het verliezen zijn verbreken ze de verbinding op 1 of andere manier zonder dat ze een verlies lijden. Maar die andere gast krijg dus wel een verlies en geen win. Tenminste zo heb ik het ervaren.


    @ Kripple

    Als je tennisfan bent is dit meer dan de 60 euro waard. Dé ultieme tennis game op dit moment. Normaal gesproken zou ik je de demo aanraden maar dit spel word niet echt goed uitgedrukt in de demo ervan. De learningcurve is namelijk hoog maar het plezier dat je krijgt nadat je steeds meer en meer aspecten van het spel leer is daarom ook vele male groter.
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2008
  13. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Die XP die ik binnenhaal bij ranked matches online, kan je die gebruiken voor je nieuwe character?
     
  14. Achillias

    Achillias Guest

    €60? Het wordt bijna overal voor €54,95- aangeboden dus hoe jij aan dat bedrag komt :confused:
     
  15. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, want waar zou je ze anders voor moeten gebruiken ?
    Wat me wel opvalt is dat als ik de bal in de uiterste hoek probeer te plaatsen, zowel de korte als lange hoek, de bal altijd een half meter voor de baseline stuitert. Het is me nog nooit gelukt om de bal echt op de lijn te krijgen, ligt dit aan het feit dat mijn stats nog niet zo hoog zijn (onder de 60) of hebben andere dit ook opgemerkt.
     
  16. Achillias

    Achillias Guest

    Voor je huidige character ja.
     
  17. Achillias

    Achillias Guest

    Je stats hebben daar wel invloed op ja.
     
  18. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Moet je met LT + A/B/X slaan, dan slaat je karakter dichter bij de lijnen
     
  19. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik wou eigenlijk een nieuwe character maken, maar heb geen zin om die career mode weer te spelen... had gehoopt dat ik die punten gelijk ervoor kon gebruiken =(
     
  20. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    ooh nou weet ik veel , je snapt wat ik bedoel + je beantwoord mijn vraag niet.
     

Deel Deze Pagina