Top Spin 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 11 jul 2007.

1. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    ik val je niet aan, en ik zag ook wle dat je zegt dat je hem waarschijnlijk niet gaat halen. Maar dat bedoel ik dus, je zegt al weken dat je hem waarschijnlijk niet of waarschijnlijk wel koopt. Je zegt niet van: ik koop hem niet, klaar. :+

2. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    In tegenstelling tot veel mensen doe ik niet zomaar aankopen.
    Helemaal niet als de game middelmatig wordt beoordeeld door gamecritici.
    Vandaar dat ik hier veel vraag en reageer. Anders zo zonde van het geld he.

3. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Met playermatch heb je toch ook weer verschil kwa power en al die stats. Roddick slaat bijvoorbeeld weer harder als Nalbandian...

4. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Verschil kwa power heb je ook gewoon in het echte tennis. Nadal en de zusjes Williams spelen volop kracht tennis.

5. robbin92

Leuk Bevonden:
    10
    Ik bedoel gewoon dat de problemen met de stats er niet ineens niet meer zijn met player matches

6. Un4

Un4 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik die enige die dit wat creepy begint te vinden? :+

7. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.329
    haha nou zolang beide handen netjes om de controller zitten is het goed..
    Eerste grandslam gewonnen yay!

8. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, ik vraag me af of ie nou met een stijve TS3 zit te spelen:cool:

9. robbin92

Leuk Bevonden:
    10
    Dan vraag jij je hele foute dingen af}:]

10. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Hij heeft het wel erg vaak over z'n Georgina he? ;) Maja ik heb ook een babe gemaakt hoor en is wel leuk om daar mee te spelen, maar ik word er niet wild van ofzo :+

11. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben de stats weer op 0 gezet online?Ik ging gisteren online en ik had ineens 0-0?
    Zou dat misschien betekenen dat het cheaten verholpen is en dat ze nu alles weer op 0 gezet hebben?

12. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat denk ik niet. De ranks worden zoiezo om de zoveel tijd reset zodat iedereen weer kansmaakt om nummer 1 te worden. Bij sommige games heeft de nummer 1 zoveel uren gespeeld dat het echt onmogelijk is om in te halen.

Maar het kan zijn dat we om 2 verschillende dingen praten.

Laatst bewerkt: 4 jul 2008
  13. Kyo

Kyo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ach, al die nummer 1s, 2s, 3s en weet ik veel wat spelen iets van 500 potjes in 2 dagen... wtf halen ze de tijd en ijver vandaan.

14. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja, sommige mensen hebben nou eenmaal rare prioriteiten. Het enige wat we kunnen doen is ze in hun waarde laten. Wat er ook gebeurd, ze zullen er altijd zijn.

15. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Moet jij eens de X knop gebruiken, die doet wonderen. Vooral als je hem rechtsonder mikt, dan valt hij 2 meter voor de baseline (dus tussen de servicelijn en baseline in), waardoor tegenstanders hem nog weleens fout inschatten.
    Dit is dus een goed alternatief voor de drop shot, die meestal moeilijk is uit te voeren.

16. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Misschien spelen de meeste alleen met A maar dat wilt niet betekenen dat de andere knoppen niet effectief of minder effectief zijn. Ik had laats een match tegen iemand met 90+ power/fore/backhand. Dus als ik steeds alles met A zou doen, zou ik dik verliezen.

Wat ik dus deed is alle cross ballen met B doen, de ballen langs de lijn met A. En als ik zag dat ik in de problemen kom, meteen de tempo omlaag halen door slice ballen te spelen met X. Als dit alles goed word uitgevoerd en je ook nog is skills heb:9, word het in iedergeval geen walk-over.

Uiteindelijk had ik wel verloren maar dat komt omdat ik mijn kansen niet benutte en ook nog eens hele slechte timings had met mijn services.
    Eindstand was 4-2 1-3 1-0 (18-16)

17. MrCaveman

MrCaveman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, ik gebruik ook regelmatig andere knoppen hoor, vooral B. Gister tegen iemand echt een geniale match gehad, duurde wel wat lang, maar we waren goed aan elkaar gewaagd. Dan krijg je erg leuke rally's. Wel uiteindelijk verloren, dat is een beetje jammer :D

18. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    In mijn eigen servicegames gebruik ik trouwens wel bijna altijd A, omdat het initiatief dan bij me ligt, maar dat geld ook voor echt tennis. Federer gebruikt alleen maar slices als hij onder druk staat.
    De B knop gebruik ik bijna nooit, er zit namelijk niet echt veel Top Spin in die ballen, heb het idee dat hij met A evenveel wegdraait als met B.

19. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Als je de ballen cross slaat met B maar dan niet diep maar kort cross de baan uit merk je de top spin. De tegenstander moet dan ook veel verder lopen. Na 1 of 2 van deze ballen kan je de volgende netjes langs de lijn met A de rally afmaken.

Op dit moment ben ik hard aan het oefenen met drop shots. De timing daarbij lijkt anders dan de normale slagen maar dat kan ook gewoon aan mij liggen:D

20. robbin92

Leuk Bevonden:
    10
    Niet op te harde ballen doen;), ik maak best veel punten met dropshots vooral tegen mensen die veel power etc. hebben. Als er 1 zachter balletje komt gelijk een dropshot en dan afmaken, aan het net is niemand iets. Iedereen ramt gewoon op een knopje en daardoor timen ze fout.

Greetz, nummer 13 van dit seizoen:)

Deel Deze Pagina