Op het 2k forum is een polletje over welke spelers je het liefst ziet als download content. Zullen dan wel spelers zijn, waarbij ik sowieso gok op Nadal. Schande dat die er al niet in zit!
Djokovic, Nadal de nr 3 en 2 van de wereld die er gewoon niet inzitten is belachelijk. Wat moet je met bjorn borg of monfils...
Richard Kraijcek...of nee Johnnie MC Enroe...en dan met vloeken erbij he!! Of ehhh...tja wie eigenlijk?Michiel Schapers Nee ik weet wie ik wil...die rooie honkballer..Jim de koerier!!!
Weet iemand hoe je drie sterren serveert met je rechterstick bij de Top Spin School? Ik heb alles al geprobeerd; naar beneden+boven, schuin, rond (ook al mag dat niet), RT erbij maar het blijft twee sterren. Ik zie elke keer 'good' en 'excellent' voorbij komen behalve drie sterren Iemand tips?
ik heb het gehaald door inderdaad heel SNEL de stick naar voren te rammen, met de goede timing uiteraard.
Andre Agassi: Forehand - 75 Backhand - 80 Service - 65 Return - 90 Volley - 30 Power - 80 Speed - 70 Stamina - 70 Tim Henman: Forehand - 67 Backhand - 52 Service - 80 Return - 57 Volley - 93 Power - 80 Speed - 81 Stamina - 50 Dit zijn mijn ideeen. De karakters worden dus nog geleveld. Voor suggesties sta ik open
weet iemand hoe je dat stukje moet doen bij de schooltraining en dan bij Special Shots Lessons (Service effects), dan moet je serveren naar het rode vak maar in dat rode vak staat zo'n halfe cirkel pijl ofzoiets ?
Wat een heerlijk spel. Ben echt zwaar positief verrast. Dit is de PES van de tennis spellen. Hoe meer je speelt, hoe beter je wordt. Ook behoorlijk realistisch (speelde zelf ook tennis, nu af en toe). Ik hoop echt dat straks andere profs nog te downloaden worden. Geef mij maar Sampras, Djokovic, Nadal, Ferrero, Ferrer, Davydenko, Rafter, Agassi en Ivanovic en Graf. Veeeet!
Ruud van Nistelrooij aangemaakt (Hij lijkt echt wel!!...een beetje) Forehand - 90 Backhand - 90 Service - 70 Return - 60 Volley - 50 Power - 80 Speed - 80 Stamina - 40
Nadal zal niet te downloaden zijn lijkt me. Die zit namelijk standaard in de PS3 versie en wegens rechten zit hij niet in de Xbox360 versie (geloof ik). Dus het zal me verbazen als hij dan te downloaden valt.
Weet ik, maar de laatste jaren is Fifa PES voorbij gestreefd. Veel PES fans zijn overgestapt op Fifa. Sommige mensen denken echter nog steeds dat Fifa absolute troep is en onrealistisch. Maar goed, genoeg offtopic. Ik wacht al meer dan 2 weken op mijn TS3 exemplaar van Play.com
Ik ben bijna klaar met mijn eerste career. Ik heb de Hall of Fame gehaald op hard. Nu nog de 4 Grand Slams en dan is volgens mij de singleplayer klaar.