1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Top Spin 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 11 jul 2007.

1. The Crow

The Crow Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik had hem daar ook gekocht en het duurde 13 dagen: woensdag 24 juni verzonden en dinsdag 8 juli ontvangen.

2. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ergens gelezen dat als je grote toernooien in career mode speelt dat het dan een vijf-setter kan worden. Kun je ook instellen dat het veel korter duurt?
    Want daar heb ik echt geen zin in.

3. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, kan volgens mij niet.Je kunt hem dan op easy zetten, dan ben je in 15minuten klaar>6-0,6-0,6-0

4. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Is jouw mening hoor!!!Ik vind FIfa08 nog steeds niet realistisch aanvoelen en pes2008 wel, ondanks dat ik hem minder vind dan bijvoorbeeld een paar vorige delen.

Tja als je hem goedkoop wilt hebben, moet je niet zeuren!!Ik haal hem gewoon in de winkel op de release dag,dan weet ik tenminste dat ik hem dan kan spelen, voor 20euro ga ik niet 2 weken wachten hoor,is € 1,29 per dag.

5. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij is de 23e verzonden.

Als ik dinsdag niks binnen heb, ga ik het maar reporten bij Play. Dan is de kans groot dat er iets mis is gegaan.

Nou, ik ben niet zo'n centenneuker. Maar ik bestelde hem voor mijn tentamenweken die 2 weken duurden. Dus ik kon het spel toch niet spelen als ik het eerder zou kopen. Dan zou het dom zijn om hem niet via play.com te bestellen. En de laatste keer dat ik er bestelde waren de spellen binnen een week binnen.

Laatst bewerkt: 10 jul 2008
  6. c.ronaldo7

Leuk Bevonden:
    0
    Een wedstrijd hoort ook 10-15 min te duren maar kan dan ook moeilijk zijn. Nu vind ik het gewoon een kutspel en ga het niet halen.

7. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Zoveel vijfsetters zitten niet in het spel hoor. Het lijkt me niet echt de bedoelig om een spel in een middagje uit te spelen, maar daar zoek je blijkbaar wel naar. Dat is pas zonde van het geld. Ik heb ook al genoeg zitten zeuren over het spel, maar ik blijf toch maar spelen. Want het blijft toch een leuk spel.

8. c.ronaldo7

Leuk Bevonden:
    0
    Dan ben je wel erg slecht in PES zeg, op 5 min Top Player win ik altijd al. En ik was het woord 'kunnen' vergeten tussen 'te' en 'duren'.

9. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.455
    Uit gemak speel ik op easy maar een echte wedstrijd is inderdaad wel gaver om te winnen.

10. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    ik speelde eerst ook op easy, maar alleen om even snel exp te winnen en me goed te maken, want ik was op normal toch wel kansloos tegen computers van gem 70 terwijl ik 50 was ofzo. Nu m'n power 100 is en m'n forehand/backhand 80 kan ik zelfs op hard al winnen. Ik heb nog 63 punten te besteden dus van 80 naar 100 bijde handen en verder wat verdelen naar speed en misschien return. Ik zat eerst even in een dipje, maar nu heb ik weer zo leuke rallies dat ik er weer echt zin in heb en superblij met dit spel ben. (ook omdat ik weet dat ik er 1000g voor kan halen 8))

Ik zou bijna zeggen dat ik het jammer vind dat ik morgen 4 weken op vakantie ga.

11. DaveM

DaveM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een dropshot met Y beland altijd in het net bij mij. Als ik met X een slice doe en het linkerstikkie een stukje naar beneden komt ie iig in het servervak terecht.

Wat kan er misgaan met de service als je RT inhoud? Naar mijn weten helemaal niks *)

12. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Je moet je dropshot ook met RS slaan. Eerst bewegen richting net en dan terug met de juiste timing. Gaat een stuk makkelijker.

13. robbin92

Leuk Bevonden:
    10
    Ik denk dat hij bedoelt dat er met goede timing niks mis kan gaan... En hij timed de service waarschijnlijk altijd goed dus gaat er niks mis

14. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Jep, ik heb al redelijk vaak in het net gemept of echt een halve meter uit.
    Nu krijg ik het iets meer onder controle.

Die dropshots blijven lastig inderdaad. Tijdens de training dacht ik echt dat ik het 'gevoel' had, maar in de wedstrijd valt alles dood in het net. Toch jammer.

15. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    de service met RT-A is wel makkelijker: gewoon loslaten als de bal op z'n hoogst is en als je een beetje afwijkt met timen maakt het niet zoveel uit. Bij B en X sla je eerder in het net omdat die afwijking wat meer effect heeft. Maar ook hier kan je zo het gevoel krijgen.
    Met mijn rechtshandige speler serveer ik de ballen naar links met RT-X en dan helemaal naar de linkerzijkant. Als het goed gaat is ie dan onhoudbaar en anders heb ik de rally ook wel gewonnen. 2e service doe ik soms met RT-A maar nu ook vaak RT-X. Wordt steeds makkelijker. Service naar rechts moet ik nog wat op verzinnen maar ik heb al een paar aces gemaakt met RT-A naar de rechterzijkant.
    Door mijn power van 100 vraag ik me af hoeveel nut het nou zou hebben als je service ook 100 maakt. Je zal wat harder slaan, maar ik denk niet dat het heel veel uitmaakt.

@ maxcubit: ik had zelf ook liever beter geworden door niet altijd alle toernooien te winnen, maar op normal lukte het in Pro Career niet om uberhaupt een wedstrijd te winnen en dan krijg je helemaal geen EXP en wordt je dus niet beter en kom je niet vooruit. Ik had niet genoeg power om de rallies echt af te maken. Nu bedenk ik me dat m'n timing ook wel veel beter is en dat het eerst ook daaraan lag. Maargoed als ik nu gem 70 heb, laat ik het niveau denk ik op hard staan.

Laatst bewerkt: 11 jul 2008
  16. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ik speel nu op very hard en me mannetje is overall 59, kan nou niet zeggen dat het allemaal heel moeilijk is! Misschien als ik straks de pro tour uit ben!

17. robbin92

Leuk Bevonden:
    10
    Als je timing goed is het spel ook niet meer moeilijk. Zelf won ik met mijn poppetje van 30 van Nalbandian, Federer en Ancic op hard.. (Tournament Mode)

18. Lil^Kaweh

Lil^Kaweh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    toen ik me mannetje moest maken voor de Career had ik hem ook een pet gegeven maar ik wil die pet dus niet meer en zit midden in de Career, waar kan ik ergens even die pet weghalen en gewoon een kapsel zetten?

19. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Bij de kapper ;) In het winkelcentrum op volgens mij de 2de etage ;)

20. ajax93

ajax93 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    eej ff een vraagje or kan je online spelen met federer enzovoort of moet je met je eigen gemaakte speler? of kan t allebei?

Deel Deze Pagina