de service met RT-A is wel makkelijker: gewoon loslaten als de bal op z'n hoogst is en als je een beetje afwijkt met timen maakt het niet zoveel uit. Bij B en X sla je eerder in het net omdat die afwijking wat meer effect heeft. Maar ook hier kan je zo het gevoel krijgen.
Met mijn rechtshandige speler serveer ik de ballen naar links met RT-X en dan helemaal naar de linkerzijkant. Als het goed gaat is ie dan onhoudbaar en anders heb ik de rally ook wel gewonnen. 2e service doe ik soms met RT-A maar nu ook vaak RT-X. Wordt steeds makkelijker. Service naar rechts moet ik nog wat op verzinnen maar ik heb al een paar aces gemaakt met RT-A naar de rechterzijkant.
Door mijn power van 100 vraag ik me af hoeveel nut het nou zou hebben als je service ook 100 maakt. Je zal wat harder slaan, maar ik denk niet dat het heel veel uitmaakt.
@ maxcubit: ik had zelf ook liever beter geworden door niet altijd alle toernooien te winnen, maar op normal lukte het in Pro Career niet om uberhaupt een wedstrijd te winnen en dan krijg je helemaal geen EXP en wordt je dus niet beter en kom je niet vooruit. Ik had niet genoeg power om de rallies echt af te maken. Nu bedenk ik me dat m'n timing ook wel veel beter is en dat het eerst ook daaraan lag. Maargoed als ik nu gem 70 heb, laat ik het niveau denk ik op hard staan.
Laatst bewerkt: 11 jul 2008