1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Top Spin 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 11 jul 2007.

1. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    kan allebei

2. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Smashen is trouwens wel erg leuk in dit deeltje. Je kunt de ballen heerlijk vol raken en wegleggen waar je wil. :)

Gisteren heb ik het niveau even opgevoerd naar hard. Dat was toch wel een stukkie lastiger. Twee easy toernooien gespeeld, eerste keer in de QF exit, tweede toernooi wel gewonnen.
    Vervolgens Roland Garros. Eerste ronde nipt gewonnen met 3-4 (4), 3-1 en 13-11. Twee matchpoints tegengehad, maar toch gewonnen.

3. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Twijfel zo erg om dit spel aan te schaffen... Heb namelijk 't geld niet op mijn rug groeien. Dus als ik nu een spel koop , wil ik er ook 100% achter staan , wat ik nu nog niet heb.

4. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Nou in je 1e paar wedstrijdjes zal je het wel tegen vinden vallen. Wat meerdere mensen hier hebben. Ik ben pas na 1.5 week echt verslaafd geraakt. Omdat je ook een doel hebt om je ventje zo goed te maken dat ie online mee kan.

5. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik vond het juist de eerste paar dagen erg vet. Daarna kwamen de mankementen aan de gameplay naar boven en het speelplezier verdween bij mij. Dus het spel heb ik na een maand weg gedaan.

6. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Maar is dat niet bij elk spel, en hoort dat niet in het rijtje; '' na een maand blijve de echte fans over ''

7. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Bij veel spellen wel, maar ik ben echt een fan van tennisspellen. Maar qua online spelplezier beleef ik veel leukere potjes met Virtua Tennis 3. Met Top Spin 3 vind ik de rally's veel te eentonig. Je speelt veel te veel dezelfde punten, wat je de eerste paar dagen nog niet hebt. Het mooie van Virtua Tennis 3 is dat ik altijd het gevoel heb om de rally in mijn voordeel om te draaien. Met Top Spin 3 had ik dat nooit. Zit je in de verdrukking, dan verlies je 99 van de 100 keer het punt. Dat komt omdat je je slagen met A op kan laden. Blijf je steeds links, rechts spelen, dan kan je het uiteindelijk niet meer belopen. Ik heb vele tactieken online geprobeerd, en je wint het meest met puur harde klappen. Daarom zie je alleen zeer hoge stats bij power, forehand en backhand. Maar goed, ik heb dit verhaal al een keer afgestoken in deze thread. Dus hier ga ik het niet meer over hebben. Heb je zelf wel plezier in het spel, prima ;) Bij mij was het plezier snel weg, ook omdat je steeds dezelfde punten kunt maken in de singleplayer. De AI is echt niet slim en leert nooit van de fouten. De computer probeert nooit iets anders.

8. MrCaveman

MrCaveman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel het ook al weken niet meer, best zonde eigenlijk.
    Ik kan me er niet toe zetten om het toch weer te spelen. Met die 'steeds dezelfde punten spelen' begrijp ik wel wat je bedoelt.

In het begin vond ik het een briljant spel, maar dit is ineens snel afgenomen.
    Misschien binnenkort weer eens voor gaan zitten. Maar dan moet eigenlijk een hele nieuwe character voor online maken, want met deze is het soms zeer behelpen.

Wat ik laatst ook nog had: Heb 3 wedstrijden in de Legend tour gewonnen (van die beat every legend mode ofzo), en ineens waren ze weg 8)
    Tja, toen was m'n zin om dat nog eens te doen ook helemaal weg, twee van mijn overwinningen waren namelijk 5 setters (met 6 games).

9. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel ook net en de gameplay spreekt me voorlopig erg aan :) Nog niet alles onder controle, maar dat zal wel komen. Voorlopig veel offline-multiplayer gespeeld. Twee vraagjes. Ik ben een career begonnen en ik vroeg me af waar ik het beste in kon investeren qua XP. Heeft stamina veel effect? En volley, is dat belangrijk? Want dat is gelijk m'n tweede vraag, hoe kun je het beste oplopen? Want dat gaat echt voor geen meter. Hij loopt veel te langzaam op en dan moet je of eerst de bal nog een keer laten stuiteren zo'n beetje op de servicelijn of een zwakke halfvolley slaan voordat je echt aan het net staat? Kun je niet een beetje een fatsoenlijke approach slaan en dan direct aan het net komen of gelijk een volley te slaan? Oh, derde vraag komt in me op. Staan er ergens op een site plaatjes en stats van Djokovic enz van mensen die ze hebben nagemaakt? Want dat is toch wel jammer.. Dat er gewoon staat welke waarden hij moet hebben, zeg maar. Thanks!

10. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Rechter shoulder button is voor naar het net oplopen. Maar het gaat sowieso niet echt snel.

XP zijn power, fore- en backhand wel van belang. Volley zie ik online zelden hoog, en je kan ook redelijk volleren zonder dat het hoog is. Stamina en speed zijn persoonlijke voorkeuren denk ik. Met mijn service van 85 krijg ik zelden een break tegen.

Djocovic? Wat vind je zijn kenmerk? Dat ie hard slaat? Online hebben de meeste een hardhitter gemaakt (fore- backhand power 90 of hoger).

11. MrCaveman

MrCaveman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het hele topic staat vol over de stats: welke er goed zijn en welke te weinig nut hebben om echt nodig te zijn (waaronder stamina). Lees dus eens het topic door zou ik zeggen. Wat betreft volley: met RB loop je snel naar het net. Maar goed, snel is maar relatief gezien, want een goed voorbereid punt met een volley is niet al te makkelijk op te bouwen nee. Het gebruik van de RB leer je overigens in de Topspin School en staat in het boekje, maar die heb je waarschijnlijk overgeslagen.
    Van Djokovic, geen flauw idee. Goed zoeken.

12. JoeLou

JoeLou Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat je ook kan doen is in de exibition mode gaan spelen met spelers die uitblinken in bepaalde stats. Op die manier weet je een beetje wat je lekker vind spelen etc. Vanmiddag ging ik spelen met een speler die hoge volley en hoge speed had, en toen merkte ik pas hoe het is om goeie volleys te maken.

13. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Je kan ook snel zelf een aantal spelers maken als je live hebt:

14. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu wat meer potjes gespeeld en het is steeds leuker :) Wat ik wel een toffe toevoeging vind is dat je RB in kunt houden tijdens bijvoorbeeld een service en dat ie dan gelijk naar het net komt voor een volley.. Ik moet nog even denken waar ik m'n mannetje goed in laat worden, want eigenlijk vind ik alles wel belangrijk omdat ik het nu ook leuk vind om naar het net te komen (ik heb geen Live, dus of ik online word ingemaakt is niet zo belangrijk). Hoeveel punten kun je eigenlijk verdelen onder de kwaliteiten voor je eigen ventje? En hoe gebruiken jullie LB? Bij elke slag, om naar de bal toe te rennen of alleen als je veel aan het rennen bent? Het lijkt erop dat het wel nuttig is om bij elke bal LB al in te houden als je bijvoorbeeld B ook aan het inhouden bent omdat hij dan eerder bij de bal is, maar ik weet niet zeker of dat zo is. Gisteren trouwens een potje man tegen vrouw gespeeld, beetje raar dat ze gewoon even goed zijn..

15. J-Jonny

J-Jonny limit-breaker

Leuk Bevonden:
    0
    Man en vrouw even goed???! Ik denk dat je nog een keer moet spelen. Die vrouwen slaan veel zachter op Sharapova na en zijn langzamer. En serveren gaat niet harder dan zo'n 170 km per uur.

En ik gebruik alleen LB als ik weet dat ik uit positie sta. En bedankt voor de tip van RB tijdens het serveren. Ik vond al dat ie zo langzaam naar het net ging, dus dat ik even proberen :)

16. sleepy16

sleepy16 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mixed Training

Hallo,

Ik heb even jullie hulp nodig :D

Ik probeer telkens de "Mixed training 5"

Mij lukt de 1e en laatste niet, de 1e is me een keer met toeval gelukt niet wetend hoe.

De laatste ook niet.

Zou iemand mij uitleg kunnen geven hoe ik deze slagen kan maken?

Groetjes Rick.

17. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.336
    Pff multiplayer is suf, van mensen die niet van iedere bal een riskshot maken valt niet te winnen, mensen die leuk spelen gaan weg als je ze verslaat. erg suf

18. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    ben blij dat ik die game niet gehaald heb!

19. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Zijn er toevallig hier mensen die Smash Court Tennis 3 hebben? Ik vraag het maar even hier, aangezien ik geen Smash Court Tennis 3 topic kan vinden op deze site. Het spel krijgt maar matige reviews, maar het valt me echt 100 procent mee. Qua controls lijkt het best een beetje op Top Spin 3, het inhouden van de knop en op het juiste moment loslaten. Time je goed, dan sla je preciezer en harder. Time je niet goed, dan kan de bal uit gaan. Het spel heeft natuurlijk wel zijn gebreken, maar voor de tennisliefhebber kan je je goed vermaken met dit spel. Grafisch is het spel niet zo sterk, maar de spelersmodellen zien er dan weer goed uit. Tot nu toe een beetje zitten spelen met Ana Ivanovic en Martina Hingis, die lijken echt goed. Zelfs Michaella Krajicek zit erin, maar daar heb ik nog niet mee gespeeld. En het spel is volgens mij maar 45 euro in de winkels, nog goedkoper bij internetwinkels. Toch wel een leuk alternatief na Top Spin 3.

20. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dan moet je wel een echte tennisliefhebber zijn wil je Smash Court kopen;)
    Ik heb het ook overwoge, maar als ik zie hoeveel geld ik kwijt ben de komende maanden aan (mogelijke) topspellen, dan laat ik Smash Court wel liggen, vermaak me ook nog wel prima met Top Spin 3!

Online vind ik het maar sneu dat iedereen Backhand, Forehand en Power tot de max hebben, maar dat moet ook iedereen lekker zelf weten.
    Mij boeit het vrij weinig als ik van zo'n persoon verlies na tiebreaks, winstpercentages en klassementen zeggen me niet zo veel bij tennisspellen waarbij er altijd wel een vorm is om je zelf gemaakte speler optimaal te benutten.

Al met al is Top Spin 3 wel zeer vermakelijk, al hadden dr wel meer echt bestaande spelers en speelsters in gemogen. Heb daarom zelf maar Fernando Gonzalez nagemaakt:+
    Als je Nadal wil namaken heb je toch wel iets meer nodig dan een overall van 70O-)

Deel Deze Pagina