1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Top Spin 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 11 jul 2007.

1. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Die eentonigheid komt vooral door de mensen die het spel speelden. Het werd ook al snel saai om iedere keer weer tegen iemand te spelen met 100 power, 100 forehand en 100 backhand. Virtua Tennis is toch een stuk beter is dat opzicht.

2. Tits

Tits Active Member Redacteur

Leuk Bevonden:
    36
    Is die DLC der nu al?

Nog e vraagje, ik wil vooral vooruit gaan in carriere, kan ik dan mss beter met een vrouw spelen? Deze hebben maar 2 sets nodig om een game te winnen, of is dit gelijkgesteld in de carriere met de 3 sets van mannen?

3. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij heb je dan idd maar 2 sets maximaal nodig in de single player. Ik weet het niet helemaal zeker (daarvoor is het te lang geleden), maar ik kan me herinneren dat er wel verschil was tussen de mannen en vrouwen single player.

Komt er nu nog DLC uit dan? Lijkt me een beetje laat.

4. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Die DLC gaat waarschijnlijk nooit meer komen..

5. Koenjo89

Koenjo89 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik was zwaar verslaafd aan topspin 1 op de xbox1, wat een topgame was dat en was daar ook best wel koning in. Toen der tijd stond ik zelfs 2e op de worldranking. Nu heb ik topspin 3 gekocht maar jezus het is er niet op vooruit gegaan. Het is zeker geen slecht spel, maar topspin 1 was zoveel beter :mad:

Deel Deze Pagina