Top Spin 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 11 jul 2007.

1. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee tuurlijk, maar als het niet echt zo vernieuwend is als ze beloven - dat moet je nog maar afwachten; TS2 was ook slechter dan deel 1 - dan hoef ik geen nieuw deel aan te schaffen als ze daar niet eens de topspelers van dit moment in hebben zitten. Als Nadal er wel in had gezeten had ik hem blind gekocht, nu wacht ik de reviews af.

2. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik vind Nadal persoonlijk niets. Een geweldige speler hoor. Niet normaal hoe hij de afgelopen 2 weken heeft huisgehouden op Roland Garros. Ik heb ook het idee dat alleen Novak Djokovic hem kan stoppen op Wimbledon. Maar er ontbreken zoveel topspelers in Top Spin 3 . Ik vind het bijvoorbeeld zeer storend dat er geen enkele Servier inzit (geen Djokovic, Ivanovic en Jankovic). En zo kan ik nog wel een zooitje opnoemen. Ik vergeef het ze omdat de gameplay gewoon goed wordt. Grafisch is het spel ook erg sterk. En de online modes zijn ook veelbelovend.

3. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nadal is inderdaad een van de velen die missen, maar Nadal is mijn favoriet dus zodoende noemde ik hem ;)

Maar ik vind dat ze bij de derde poging tot een goed tennisspel wel eens wat aandacht mogen besteden aan de hoeveelheid spelers, en dat je ze dat op een gegeven moment niet meer moet vergeven. De gameplay van deel 1 was prima, 2 was wat simpel, maar voor 3 zal het een kwestie van finetunen zijn. Mooi dat ze dat doen hoor, maar ik wil dit keer méér. Mocht de gameplay baanbrekend anders zijn dan koop ik hem wel een keertje, maar daar hoor ik alleen maar verschillende geluiden over...

4. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    kan je daar meer over vertellen?
    doro de volledige single player achievements is de drang om het spel te kopen wat minder, wordt Multiplayer dan anders dan normaal?

5. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Voor mij persoonlijk vind ik het aantrekkelijk dat je je eigen gemaakte personage beter kan maken door online te spelen. Met de vorige 2 Top Spin delen moest je een poppetje volledig trainen in de singleplayer. Nu kan je in principe de singleplayer skippen en gelijk online gaan tennissen. Je krijgt dan ook de nodig experience points om je poppetje tot de max te trainen. Dus geen vervelende minigames die je talloze keren moet spelen om je character te trainen. Persoonlijk haakte ik daarom af bij de singleplayer van Top Spin 2 en Virtua Tennis 3.

En online lijkt me zeer interessant door de online toernooien die georganiseerd worden. Dit speel je online in de Top Spin World Tour, die telkens bestaat uit een twee weken durend seizoen. Elke 2 weken zal iemand dan ook de nummer 1 worden en vervolgens begint dit gegeven weer van voor af aan. Iedere 2 weken heb je dus de kans om jezelf in een toernooi (of meerdere toernooien?) te meten aan andere spelers online. Een modus die dus leuk blijft, wanneer je het spel ook koopt. Iedere 2 weken heb je weer een nieuwe kans. Ik geloof dat de ontwikkelaar hoog opgeeft met deze modus, dus ik hoop dat ze hun woorden waarmaken.

Voor de rest kan je gewoon online tennissen zoals je van de eerdere delen gewend bent. Je kan echter niet online dubbelen, dat is wel jammer. Zelf ben ik enthousiast, omdat ik enorme liefhebber ben van tennis. Het meest kijk ik dan uit naar de Top Spin World Tour, maar voor mij is het ook nog even afwachten hoe deze mode straks precies werkt. Het klinkt mij goed in de oren, want ze hebben echt geprobeerd om het online tennissen interessanter te maken.

Laatst bewerkt: 8 jun 2008
  6. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ik tennis games niet leuk genoeg vind, om elke twee weken met een neiuwe ranking te beginnen. Die toernooien zijn leuk, maar op ITST deed ik ook mee, en als je dan tegen een amerikaan moest, waar veel tennissers zitten, dan was de lag niet uit te houden.

hopelijk komt er eerst een demo, als de gamepay echt heel vet is koop ik hem wel !!

7. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    na dat de toppers in Belgie gestopt zijn kijk ik minder tennis.Dus ik weet niet als ik deze game 60e waard vind.En online ga ik dit niet lang spelen.Misschien kan een demo mij overtuigen

8. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Typisch een Belgische instelling ja. Alleen kijken als je landgenoten het goed doen. De Belgen zijn waar mogelijk nog chauvinistischer dan de Nederlanders.

9. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat klopt met tennis toch

10. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dan is dit spel je laatste kans om met Justine Henin te spelen. Dus dan boeit het toch niet dat ze gestopt is? Belgie is ook behoorlijk chauvinistisch, want ze zenden alleen tennis uit als er Belgen spelen. Of het toernooi moet in Belgie plaatsvinden zoals het toernooi van Antwerpen, dan zenden ze het wel uit. Gelukkig is het in Nederland iets beter. Thuis zijn we dan lid van Sport 1 zodat je alle Masters toernooien kan kijken. En straks met Wimbledon kan je dan kiezen uit 8 banen. Dan kan je gewoon zelf de partijen uitzoeken die je wilt zien. Dus binnenkort ga ik tot 13:00 uur Top Spin 3 spelen en daarna Wimbledon kijken

11. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Je speelt toch ook Pro Evo? België heeft ook absoluut geen voetbaltoppers. Wordt het EK eigenlijk wel uitgezonden?

12. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0

tuurlijk wordt het ek uitgezonden.Met jullie werd wk 2002 toch ook uitgezonden.De analisten met ons zijn Aad de mos en Johan boskamp.Mogen in hun eigen land zeker niet binnen .Tennis wordt ook uitgezonden elk groot toernooi is live te volgen met of zonder Belgen.Maar ik volg meer voetbal dan tennis.Maar vroeger keek ik wel meestal de wedstrijden van Clijsters

Laatst bewerkt: 10 jun 2008
  13. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    nadal zit er in iedergeval dus nie in, maar wel in SCT3

Laatst bewerkt: 10 jun 2008
  14. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Wat is de schaduw van de bal ziekelijk groot in dat filmpje :eek:

15. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, dat kun je stellen. Smash Court ben ik nooit fan van geweest.

16. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Smash Court vond ik altijd wel aardig, maar het kan zeker niet tippen aan de Top Spin serie. Over 8 dagen eindelijk aan de slag met dit spel.

17. Digs NL

Digs NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De community lijkt dit keer niet zo groot voor dit spel. In vergelijking met Top Spin 2. Lijkt wel of het spel helemaal niet uitkomt over 8 dagen. Maar goed ik ga hem sowieso halen, heb wel weer zin een een potje tennis..

18. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    In Nederland is er altijd weinig aandacht voor tennisspellen. Met Top Spin 2 en Virtua Tennis 3 was het ook behoorlijk rustig hier. Maar voor Top Spin 2 was volgens mij wel meer interesse. Maar wereldwijd gezien worden de tennisspellen goed online gespeeld. Daar gaat het mij om.

19. Digs NL

Digs NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is waar. Vooral die Fransen kunnen er wat van. Ik ben echt benieuwd naar de TS. Heeft weer lang geduurd, hoop dat ze er iets moois van hebben gemaakt.

20. SlicerITST

SlicerITST Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na het succes van Top Spin 1 leek er inderdaad een iets grotere hype te zijn voor Top Spin 2 dan voor Top Spin 3 nu. Deze thread vergelijken met de Top Spin 2 thread toen die uitkwam is denk ik wel een goede graadmeter. Als deze game goed is denk dat vanzelf komt echter.

Deel Deze Pagina