1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Top Spin 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 11 jul 2007.

1. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Waar is die het goedkoopst?

2. Kyo

Kyo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    2. In career mode are we able to play 6 game sets? And will Grand Slams have 7 rounds?
    [Francois Giuntini, PAM Creative Director]: The answer is no to both of theses questions, we wanted to make sure matches and tourneys wouldn’t last too long and decided to create this specific format for the Top Spin 3 Career Mode.

Lekker zeg, behoudt je service, break je tegenstander en je serveert alweer voor de setwinst. :confused:

Zo moeilijk zou het toch niet zijn om de spelers te laten bepalen hoeveel games ze willen in een set.

Die gasten op gamefaqs zijn er behoorlijk op afgeknapt:

2. In career mode are we able to play 6 game sets? And will Grand Slams have 7 rounds?
    [Francois Giuntini, PAM Creative Director]: The answer is no to both of theses questions, we wanted to make sure matches and tourneys wouldn’t last too long and decided to create this specific format for the Top Spin 3 Career Mode.

Ok, forgive me, I've been casually perusing this board for a while, watched a few vids, read a few previews, and I know there's a thread on here about the sets, but I haven't really looked into the game hugely because I knew enough that I was going to buy the game and then get into it.

But if we can't have 6 game sets and proper tournament structures in career mode I just don't see the point. I personally think it's insulting. I mean you wouldn't have a baseball game that didn't allow you to play 9 innings, or an ice hockey game that only gave you 2 periods.

What the hell is it with tennis games? Do the developers think we aren't capable of playing 6 game sets or full tourneys? One of the great things about tennis is that the scoring system is so good. This is a total joke. I mean he says he didn't want tourneys too last too long. Jeez, as if our attention spans are that bad you know? Please, let me play 6 games sets if I want. I mean people play franchises in Madden for 30 years with 15 min periods...

As far as I'm concerned there's no point in releasing the game. No point at all.
    What a real shame that is.

Laatst bewerkt: 15 jun 2008
  3. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, wat een realistisch spel dan.

4. Kyo

Kyo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Idd een afknapper.

5. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    leuke TENNIS game zo ...

6. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat het online wel kan?

7. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Sorry hoor maar dit vind ik een pluspunt aangezien 3 sets van 6 games heel erg langdradig zal worden en zelfs saai.

8. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Geef ons dan de mogelijkheid om te kiezen. In Top Spin 1 kon je wel exhibition match met 6 games..

9. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Al is het al aangeven door Orange: OPTIES.

10. hfgrtNL

hfgrtNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit kan ook gewoon in Top Spin 3.

ALLEEN in Career mode kan je aantal games niet kiezen (en staat standaard op 3 games per set).

In Exhibition mode, Tournament etc. kan je gewoon een 5 setter met 6 games per set spelen als je wil.

Laatst bewerkt: 15 jun 2008
  11. SlicerITST

SlicerITST Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De mogelijkheid om voor best of 6 te kunnen kiezen in career mode had er inderdaad in moeten zitten. Het gamefaq stukje vergelijkt het goed. Maar het maakt de game voor mij persoonlijk niet echt slechter. Career mode speel ik toch zo snel mogelijk uit zodat ik online kan gaan spelen. Ik denk eerlijk waar niet dat ik ooit de optie voor best of 6 zou hebben gebruikt als die keuze in de game zat.

12. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik wil juist in de Career mode korte wedstrijden. Dat vond ik het enige pluspunt aan Virtua Tennis 3 (op singleplayer vlak). Het gaat mij om de gameplay. Online speel ik ook het liefst wedstrijden tot de 3 games, net zoals bij Virtua Tennis 3. Anders duurt het me allemaal te lang. Ik moet zeggen dat ik nooit wedstrijden speel tot de 6. Tegen de computer vind ik dat alleen maar vervelend, zeker omdat je ze vaak van de baan slaat.

13. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Het is alleen leuk als je gewaagd aan elkaar bent inderdaad. Maar het is eigenlijk ongelooflijk dat er nooit een fatsoenlijke AI in die spellen zit. In echt tennis komt 6-0 zelden voor.

14. Kyo

Kyo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Morgen toch maar effe langs de mediamarkt... O-)

15. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Niet? Volgens mij zag ik laatst toch echt een wedstrijd tussen 2 heren die op papier goed tegen elkaar op gingen, en zelfs daar werd het in de beslissende set 6-0. Volgens mij was het zelfs een finale. Federer - Nadal ofzo? 8)

16. Kyo

Kyo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hij zegt ook "zelden". Was de eerste keer sinds weet ik veel hoe lang geleden dat Federer een set met 6-0 verloor.

In het vrouwen tennis komt het echter wel iets meer voor, alhoewel het niveau verschil tussen de top en subtoppers lang niet meer zo groot is als in de periodes waarin graf/hingis/williams broers heersten.

17. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
  18. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat erom dat het bijna altijd 0-6 of 6-0 is tegen de AI. Terwijl in tennis een stuk zwakkere tegenstanders juist toch altijd wel wat games weten te pakken in een set. 6-3 6-3 is al een hele makkelijke uitslag.

19. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    In echt tennis is de service heel belangrijk. Met tennisspellen ben je nooit kansloos bij de servicegame van de tegenstander. De computertegenstanders slaan nooit opslagen a la Karlovic op je af. Je hebt kans in ieder game, in tegenstelling tot echt tennis. Daarom heb je in een spel vaker 6-0 uitslagen. En in een spel kan je de foutenmarge een stuk lager leggen als je een beetje kan spelen.

20. Kyo

Kyo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nieuwe gameplay video:

http://uk.youtube.com/watch?v=1r_3FxIMuyI

Ziet er al sneller en gelikter uit.

Komt ie trouwens echt deze week uit in nederland? Op gamefaqs staat de europese releasedate op 20 juni, maar op topspin3.co.uk (wat toch ook Europa is) houden ze de 23ste aan.

Deel Deze Pagina