Hij staat wel op P-A en daar zetten ze op de release dag een vink of een kruis bij de PAL. Nog ff geduld
2K Sports Online: Play against anyone, anywhere, anytime in up to four game modes including singles, doubles, quick-match and a comprehensive world tour with live stat tracking. doubles?
Volgens mij kon je juist niet dubbelen online, alleen singles. Zal wel fout staan, anders zou het wel een verrassing zijn. Al vond ik het dubbelen online met Virtua Tennis 3 ook niet erg leuk. Liever singles
Je kan gewoon Doubles spelen online.....alleen moet een vriend naast je zitten (dus 2 spelers op 1 console tegen 2 spelers op 1 console). Het is niet zoals bij Virtua Tennis 3 (waar je dus 4 spelers op 4 consoles hebt). Voor de rest zie het er goed uit. Ik vind Doubles heel belangrijk (more fun), dus spel ga ik helaas niet halen...
Ik begin te twijfelen of die game werkelijk deze week uitkomt. Zo weinig posts en info zo dicht bij een game release heb ik zelden meegemaakt. Op andere forums and gaming sites is het precies hetzelfde. Kan er echt niet met mijn hoofd bij dat ze bevestigd hebben dat dit spel gold heeft gehaald... niemand praat erover. Anyway, heb net MM in den haag gebeld, ze hopen hem vanavond in de schappen te doen. \o/