1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Top Spin 4

Discussie in 'Games' gestart door iMark 007, 8 feb 2011.

  1. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Nu is het een mix van offline en online achievements. Ik denk een beetje 50/50.

    Volgens mij kan je dat soort dingen niet vrijspelen. Moet je maar een vrouw maken, die heeft er volgens mij 4 ;)

    Btw, ik vind die Quick Player Builder echt super. Ik wil altijd een man en vrouw maken en voorheen moest ik dan 2 keer de Career doen. Ook handig als later blijkt dat een bepaalde speelstijl voordeel heeft, dan kan je makkelijk een nieuw poppetje maken met die statistieken. Ik heb mijn characters 12 punten gegeven voor Offensive Baseline Player en 8 punten voor Defensive Baseline Player. Daar bovenop nog een leuke bonus van een gouden coach. Heb vandaag 4 potjes online gedaan en alle 4 gewonnen.
     
  2. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Joehoe, zojuist Roland Garros online gewonnen. Even daarvoor al het toernooi in München en ik speel nog de finales van Monte Carlo en Rome. :) \o/
     
  3. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Zo, vandaag lekker een paar uur carriere gedaan op very hard.
    In de eerste twee minor-tournaments viel het toch tegen, twee keer ge-elimineert in de halve finales.
    Daarna werd mijn poppetje beter en beter, ik verloor niets meer, en na precies één seizoen mocht ik meedoen aan Master toernooien.
    De eerste die op de kalender stond was er een op gravel. Eerste ronde gelijk tegen Nadal, met mijn level 16-poppetje. Met een geflatteerde uitslag won ik met 3-0.
    Daarna tegen Wawrinka, een makkie na Nadal dacht ik, ik werd echter gelijk gebroken en daarna vond ik de methode hoe ik tegen hem moest spelen en het werd 3-1.
    Ik dacht dat ik nu in de finale zat en tegen Djokovic moest, wat is het lastig om tegen die man te spelen zeg! De nodige breakpoints en matchpoints aan beide kanten, maar ik won uiteindelijk met 9-7 in de tiebreak.
    Ik helemaal blij dat ik dacht dat ik het toernooi gewonnen had, blijkt ineens dat ik nog tegen Federer moet. Gewoon op zijn backhand gehouden en 3-1 gewonnen:)

    Jammer dat ik nu weer 3 maanden moet wachten voordat er weer een master toernooi komt, spelen tegen echte spelers is wel veel leuker dan spelen tegen steeds dezelfde verzonnen speler.
     
  4. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn de wedstrijden vooral hoek naar hoek? Dus steeds links rechts links rechts slaan en dan afmaken? Of is het echt opbouwen echt wachten op een foutje?
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat laatste. Dit is het meest realistische tennisspel tot op heden. Nu ook met normale gameplay, niet zo gaar met die onhoudbaare riskshots. Dat was gaar, dit spel is echt veel beter.
     
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik vind het een tof spel hoor, maar ik heb nu steeds problemen online. Soms gaat het connecten vlekkeloos, maar ik krijg ook vaak "Please wait... The game is currently finding the best opponent for you...". Dat krijg ik bij het zoeken naar een tegenstander. Je kan wachten tot je een ons weegt, maar er gebeurt niets meer. Het enige dat je opnieuw kan doen is het spel opnieuw starten, anders blijft die maar doorzoeken. Ik zou dat niet eens zo erg vinden, maar iedere keer als het gebeurt krijg ik er ook een loss voor. Daar baal ik van. Haal je met bloed, zweet en tranen een overwinning binnen. Krijg je op zo'n lullige manier een loss.

    En serieus, terwijl ik dit bericht typte kreeg ik wel een tegenstander. Maar dat duurde zeker 10 a 15 minuten. Is ook niet bedoeling lijkt me.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ben dan nog wel benieuwd wat de Nederlandstalige pers ervan zegt in de reviews. Zal zo eens eventjes eentje zoeken.
     
  8. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Qua Nederlandse pers weet ik alleen dat die bij de PU een 81 kreeg en bij insidegamer een 9.

    Staat nu een preview van Virtua Tennis 4 op insidegamer. Zoals het er nu naar uitziet wordt dat de slechtste van de serie. Ze hebben de controls aangepast en het schijnt slecht te spelen. Had ik eerlijk gezegd wel een beetje verwacht. Dus als je van tennissen houdt dan is dit jaar Top Spin 4 the way to go. Heerlijk spel, vooral online. Iedere rally voelt fris.
     
  9. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Virtua tennis is echt een brakke tennis game, vergeleken met Top spin.

    Veel te arcade teminste dat is mijn mening.
     
  10. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Gamer.nl geeft een 8, geeft als minpunten dat het niet zo mooi gepresenteerd word en dat er weinig opties zijn.
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2011
  11. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee het zijn er volgens mij gewoon maar 2. Is toch ook wel voldoende of niet dan? Ik besteed wel altijd aandacht aan de forehand en backhand animatie. Volgens mij heeft dit toch wel invloed op de manier van timing. Ik ben in ieder geval tot nu toe zeer tevreden over de speler die ik gemaakt hebt. Heb in de worldtour nu een winningstreak van 14:p
     
  12. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat kun je allemaal online doen ?
    Als ik offline speel dan krijg ik telkens als ik sla van goed of te traag enz,blijft dit of gaat dat weg ?
     
  13. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Herkenbaar probleem, helaas. Dit heb ik echter alleen bij World Tour -> Quick Match. Bij toernooien in de WT gelukkig niet.

    Er zijn aardig wat opties. Je kunt de World Tour spelen. Die is alleen speelbaar met je eigen gecreëerde karakter. Elke week kun je dan zeven toernooien (en talloze quick matches) spelen. Echter: wanneer je bij een toernooi bent uitgeschakeld, dan lig je er ook echt uit en dan zijn er dus nog zes toernooien over. Wanneer je een toernooi hebt gespeeld en ofwel wint of verliest: het kan maar één keer. :)
    Daarnaast kun je ook nog met de bestaande spelers de 2K Open. Per overwinning krijg je dan drie punten en je speelt altijd maar één potje, dus geen toernooitje. Wel leuk om te spelen als je de toernooitjes voor die week al gespeeld hebt.
     
  14. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik snap niet dat ze in reviews zeggen dat er te weinig modus zijn er is super veel te doen!

    Offline:
    - Career mode (kan je heel veel tijd in steken zonder je ook maar 1 sec te vervelen)
    - Exhibition match (single/dubbel)
    - King of the court (super voor met vrienden op de bank!)
    - Academy (alles leren van de game ben je ook al gauw een uur of langer mee zoet)
    - Practise mode (losgaan met een ballenmachine:p)
    - Player creater (meest uitgebreide ooit je kan elk detail aanpassen gaat echt heel ver, hier je ook aardig wat tijd insteken om je perfecte creatie te maken of iemand die al bestaat na te maken)

    Online:

    - Online World tour
    - 2k open
    - losse matches (zowel single als dubbel me iemand op de bank naast je)

    Voor elke situatie wat leuks zou ik zeggen, het enige wat je nog zou kunnen verzinnen is van die lame minigames zoals met virtua tennis maar vindt dat persoonlijk echt crap.
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2011
  15. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Online winnen is echt emotie, al een paar heerlijke wedstrijden gespeeld. Iemand al een online toernooi weten te winnen ? Dat zal helemaal een fantastisch gevoel geven ;)

    Hoe kan ik trouwens eenvoudig online tegen een maat spelen ?
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2011
  16. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt dus met die punten daar kom je in de ranglijst bij of gewoon voor je statistieken ?
     
  17. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Presentatie vind ik prima. Het is wel zo dat het grafisch niet veel beter is dan Top Spin 3. Maar alsnog ziet het er goed uit. Het gaat uiteindelijk om de gameplay. Gameplay > Graphics.

    Dit kan je gewoon in de options aanpassen. Standaard staat die info aan, ook online. Maar je kan het uitzetten. Persoonlijk heb ik het aan staan. Vind het wel prettig om te zien hoe mijn timing is. Daar kan je bij je volgende slag weer rekening mee houden.

    Er zijn allemaal aparte ranglijsten: Mannen World Tour, vrouwen World Tour en 2K Open.

    Ik sta er wel versteld van dat gamer.nl zegt dat dit spel weinig opties heeft. Wat een onzin. Iemand hier somde het al mooi op, maar offline en online zijn er genoeg dingen te doen. Ik ben daar echt dik tevreden mee. Zo speel ik een toernooi in de World Tour, dan doe ik weer een Quick match waar mannen ook tegen vrouwen kunnen spelen. En dan doe ik weer een potje 2K Open met een gelicenseerde profspeler. De World Tour zit prima in elkaar, je kan in 1 oogopslag zien in welk toernooi een tegenstander op je wacht. Je komt voor 1 minuut in een lobby waar dan de beste tegenstander voor je wordt gezocht. Daarnaast heb ik al een vracht potjes online gespeeld en bijna nooit lag gehad.
     
  18. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt voor de info,had hem op mijn werk enkel even de career gespeeld die me erg beviel.
    Net gekocht en deze avond maar eens online gaan.
     
  19. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb Roland Garros, Rome en München weten te winnen deze week. Ik stond ook in de finale van Monte Carlo, maar die verloor ik twee keer 4/3 helaas. Wel een paar zeer spannende wedstrijden gespeeld en als ik dan verlies doe ik dat met veel plezier.

    Online krijg je ook statistieken (XP) voor je poppetje, maar echt veel heb je daar niet aan, omdat het eigenlijk het slimst is om pas nadat je level twintig hebt online te gaan.
    Verder zijn er talloze ranglijsten. Bij de World Tour start de ranglijst elke week opnieuw, maar er is ook een all time ranglijst die de scores van World Tour + 2K Open combineert.

    Ik ga straks maar eens even een tweede mannetje aanmaken. Als het goed is, kan ik die direct op level twintig zetten en dan speel ik alleen nog even wat coaches vrij. Ben benieuwd of ik dan ook met dat poppetje nog deel kan nemen aan de World Tour, dan zou je dus in theorie viermaal in de week zeven toernooien kunnen spelen. Dat zou wel erg tof zijn. :)
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Net de demo gespeeld. Blij verrast. Toch net wat meer mijn Tennis game dan Virtua Tennis 2009, de laatste die ik gespeeld heb. Denk dus wel na over een aanschaf. Gameplay vind ik al een stuk beter dan Top Spin 2 en 3. :thumbs:
     

Deel Deze Pagina