1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Top Spin 4

Discussie in 'Games' gestart door iMark 007, 8 feb 2011.

  1. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Wachten op deze game wordt vervelend ;)
     
  2. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Haha gast ik betaal je er toch gewoon voor, was het proberen waard toch _0/
     
  3. HugoMoncler

    HugoMoncler Guest

    Knul, allereerst; wat interesseert mij nu of je er wel of niet voor betaald. Denk je nu daadwerkelijk dat iemand voor jou een spel gaat halen. Misschien biedt je moeder uitkomst om je te brengen, anders heb je pech. Infantiel.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 mrt 2011
  4. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Ff tikkie terug..
     
  5. HugoMoncler

    HugoMoncler Guest

    Nee en leer Nederlands.
     
  6. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Mond dicht, doe vwo 5 en sta een 9 voor Nederlands, dus niet uitgaan op 3 woorden. Je moet gewoon normaal reageren vriend. Is niet fijn voor jou en de leden hier
     
  7. TacticalRealitY

    TacticalRealitY Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    9
    :'-(
     
  8. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Bied is zonder t, want 'je' staat achter het werkwoord!
     
  9. HugoMoncler

    HugoMoncler Guest

  10. TacticalRealitY

    TacticalRealitY Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    9
    Dat geldt alleen als "je" het onderwerp is en dat is nu niet het geval.

    Dit is wel erg offtopic aan het worden:x
     
  11. HugoMoncler

    HugoMoncler Guest

    Allereerst knul, jij bepaalt niet voor mij wanneer ik mijn mond wel of niet dicht moet Houden. Een negen voor Nederlands staan en een bekrompen zin formuleren als ''een tikkie terug'' en aangeven dat biedt zonder t dient te worden geschreven zegt wellicht wat over het niveau van het onderwijs dat je volgt. Of je nu daadwerkelijk in vwo vijf zit betwijfel ik. Je komt namelijk behoorlijk dom over. Los daarvan maakt het totaal geen indruk door te stellen dat je in vwo vijf zit. Been there, done that. Op dit moment zit ik in mijn 3e jaars bachelor rechten, kind.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 mrt 2011
  12. HugoMoncler

    HugoMoncler Guest

    Die jongen zet zich ongelooflijk voor lul :emo:, wat een dom kind.

    On-topic.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 mrt 2011
  13. HugoMoncler

    HugoMoncler Guest

    Ik twijfel nog over om Top Spin 4 te halen, heb eigenlijk niets met tennis maar de demo was wel goed te noemen.
     
  14. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Nu de WT er voor deze week er wel op zit, ben ik de 2K Open gaan spelen. Best leuk allemaal, maar het puntensysteem is wat krom en het niveau valt me op het moment een beetje tegen, helaas. Verlies zelden een game, laat staan een set. Ga hard richting de top honderd nu.
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2011
  15. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Hou wel iedereen in z'n rechten. Ik vind het best knap dat je 3e jaars bent, maar zeg niet dat ik dom overkom. Oke dit is offtopic, maar dingen die ik typ hoeven niet daadwerkelijk dom over te komen. Ik heb geen zin in discussies dus hou ik erover op. Ik zei alleen dat je wel anders kon reageren. Aan jou is inderdaad wel te horen dat je ver in je studie zit, petje af!
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2011
  16. HugoMoncler

    HugoMoncler Guest

    Ik vind het knap (mocht de stelling kloppen) dat je nog vwo vijf hebt weten te halen :lol:. Anyway on-topic.
     
  17. HugoMoncler

    HugoMoncler Guest

    Maar het is wel vermakelijk, mag ik aannemen?
     
  18. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Bastardo, que nochos conjo!
     
  19. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    De game in het algemeen is dat zeker! Het maken van je poppetje is erg vermakelijk (het is toch iets van 'jezelf') en het spelen met de profs is erg herkenbaar. Je zegt net zelf dat je niet veel met tennis hebt, maar als je wel eens kijkt zul je zien dat bepaalde maniertjes van bijvoorbeeld een Nadal of Djokovic tot in detail in de game verwerkt zitten.
    De gameplay is uitstekend en grafisch is het eveneens tot in de puntjes geregeld allemaal. Voor de tennisliefhebber absoluut een must-have.
     
  20. HugoMoncler

    HugoMoncler Guest

    Kind, doe je zelf een plezier en verdwijn. Schelden in een vreemde taal maakt totaal geen indruk. Het laat alleen je stompzinnigheid zien. Je bent een faalhaas. Onnozel gedrocht.
     

Deel Deze Pagina