1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Top Spin 4

Discussie in 'Games' gestart door iMark 007, 8 feb 2011.

  1. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben vandaag met een andere speler de WT gestart. Word mijn rank wel geresset maar goed. Ik ga ervan uit dat ik einde van de week de top100 weer binnen kom stormen. De competitie is niet schrikbarend namelijk.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    De keuze hebben is inderdaad mooi. Mocht het er ooit inkomen bij een Top Spin 5, dan hoop ik dat je de vrijheid in keuze ook houd. Gewoon zelf kunnen instellen hoelang je een toernooi of wedstrijd wilt laten duren, tot de tijd en periode zoals die ook in het echt zijn. Niet erboven zitten, maar er wel onder kunnen blijven. Stukje veelzijdigheid. :thumbs:
     
  3. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Juist! Dat kan in de career-modus ook, wat wel fijn is! Ik ga daar gewoon wedstrijden spelen zoals in het echt: kleine toernooien 3 sets en 6 games en grote toernooien 5 sets en 6 games. Lijkt me ontzettend tof!
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Zelf speel ik wedstrijden liever korte of in elk geval met een gemiddelde tijd. Ik wil wel een beetje tempo kunnen maken en niet te lang bij een wedstrijd blijven plakken, winst of verlies niet meegerekend.
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Tegen vreemde mensen heb ik dat ook wel, maar als ik tegen vrienden speel vind ik het wel relaxed om gewoon een hele pot te spelen. Zeker als het een gelijkwaardige tegenstander is. TopSpin 4 is wat dat betreft echt de beste simulatie ooit op een console. Je hebt soms echt rally's die je in het echt ook ziet. Het blijft een game natuurlijk, dus helemaal zoals in het echt is het niet, maar het komt wel aardig dicht in de buurt allemaal.
     
  6. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind dat wel leuk juist! Lekker lange partijen tegen de AI op Very Hard :) Lange partij en dan uiteindelijk toch verliezen. Heerlijk ;)
     
  7. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik erger me serieus aan het online gedeelte dat je soms zo lang moet wachten.
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
  10. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    Net een dikke kraker gespeeld tegen robin92. Eerste set 3-4 verloren, tweede set stond ik 2-0 voor maar moest hij helaas.. Maken hem nog wel eens af he robin..
     
  11. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Klopt moest eten, ik speelde minder dan vorige keer en jij speelde een stuk beter (maakte meer gebruik van controlshots?)!
    We spelen zeker een andere keer weer, maar kan je dan de instelling veranderen naar 6 games om een set te winnen. Als je dat te lang vind maken we er wel 1 set van waardoor het even lang duurt als 2x tot de 3.
     
  12. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde ook met een andere speler. Heeft wat betere forehand en backhand waardoor ik de ballen beter kan plaatsen.
    Spelen we de volgende keer 2 sets van 6 games. Dan is een break eventueel nog recht te zetten.
     
  13. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Wat een leuk spel is dit zeg. Heb 'm pas net. M'n eerste tennis game eigenlijk. Een keer virtua tennis 2009 geleend, maar die heb ik heel snel terug gegeven.
    Net een hele lange set gespeeld. Bij veel games lang blijven steken op deuce maar uiteindelijk wel gewonnen na een (ook lange) tie-break. geweldig!
     
  14. hfgrtNL

    hfgrtNL Active Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeer leuke tennis game. Na Top Spin 2 en Virtua tennis 3 eindelijk een nieuwe tennisspel gehaald.

    Alleen jammer dat er heel weining Doubles spelen. Als er echter hier een paar zijn die dat echter wel spelen....je kan me gerust toevoegen aan je friendslist.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Die gaat ook heel snel vervelen heb ik zelf ervaren. Top Spin is daarin een stuk verleidelijker en niet button bashen. Zelfs op de makkelijkste stand moet je nog goed je best doen. Stond een keer 3-0 en toen begon ik hem wel een beetje te knijpen. Uiteindelijk 10-6 gewonnen, maar opzich was het best wel billenknijpen. :thumbs:
     
  16. Domiolierook

    Domiolierook GT Domiolierook

    Berichten:
    841
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een wereldgame, moet wel zeggen mn pop heeft 98 serve 98 power maar ik vind het heerlijk :D
    vandaag ook gewonnen van een fransman die nmmr 5 staat
     
  17. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Maar niet van #1;)
     
  18. Domiolierook

    Domiolierook GT Domiolierook

    Berichten:
    841
    Leuk Bevonden:
    0
    En toch ging ik redelijk mee met jouw service's :)
    mja 21 aces was wel absurd ja :p
     
  19. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Een 0-20-0 mannetje is gewoon gaar.
    Je hebt er geen skill voor nodig om goed te serveren.
    Je kan er ook geen normale return mee terugslaan.
    Back en forehand zijn zelfs nog gewoon goed met zo`n mannetje.
    Alleen de speed is niet geweldig.
    Hopelijk spelen ze niet allemaal met een 0-20-0.
    Ach, er zijn ook mensen die bij Fifa alleen maar voor Chelsea gaan.
     
  20. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik speel 3-10-7, vind het echt lekker. Serveren tot aan 205, precieze groundstrokes, heerlijke stopvolleys en lekker rennen, het kan allemaal hiermee:)
    Als ik tegen een 0-20-0 moet die het spel ook nog een beetje kan wacht ik gewoon altijd op de tiebreak voordat ik mijn best ga doen:+
     

Deel Deze Pagina