1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Top Spin 4

Discussie in 'Games' gestart door iMark 007, 8 feb 2011.

  1. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik had vorige week voor de gein een speler aangemaakt met 20 punten op offensieve baseline speler, dus 100 aan Power. Maar serieus, zo is het echt niet leuk om te tennissen. Je hebt gewoon geen leuke rally's op die manier. Nu ben ik terug gegaan naar mijn speler die een goede mix is van een defensieve en offensieve speelstijl. Dan is het weer genieten, vooral met de Top Spin skill die ik gebruik. Met veel Top Spin ballen maak je echt mooie hoeken de baan uit.

    Ik moet bijna iedere dag wel een paar potjes spelen, heerlijk spel. Ik snap niet dat er mensen zijn die op Virtua Tennis 4 wachten. Ik heb die demo gezien en was verre van onder de indruk. Al die lame minigames in de singleplayer, echt zo saai.
     
  2. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Vraagje: Als je online gaat met je eigen speler, neem je dan ook de eigenschappen van je coach uit de singleplayer mee?
     
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ja, die neem je mee.
     
  4. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok, chill! Mijn eigen personage is nu level 14 en moet 4 major toernooien gaan winnen als uitdaging.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Wacht maar tot je bij de Grand Slams komt. Die zijn lastig en moordend, de rest valt best wel mee.

    Onderstaande niet echt een spoiler, maar voor de zekerheid even. Gaat over de spelers in deze game die tegenvallen en andere die moeilijk zijn.
    Ik zeg je dat Nadal en Federer in deze game tegenvallen, maar van Djokovic en Murray ga je een hoop last krijgen nog.
     
  6. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Zal je met de update minder profijt hebben van power of is dit nog gelijk ?
    Het is natuurlijk niet leuk om te winnen, doordat je een krachtig personage hebt, skills moeten uiteindelijk wel de doorslag geven...
     
  7. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Ik zat bij een grand slam toernooi, had roddick en federer al verslagen. Kwam ik in de finale tegen Simon, en die is ook knap lastig. Ik verloor ook:+
     
  8. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Godverdetering! Online bezig met een 15 game losing streak.
    Op deze manier is er dus écht geen flikker meer aan!

    Zie iedereen ook met coaches die +15 stats geven, maar ben nu lvl 20, en de hoogste die ik tot nu heb gekregen is +10. 8)
     
  9. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Das zuur :x. misschien eens kijken of je nog dingen kan aanpassen aan je character, andere racket etc.
     
  10. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ze hebben alleen de power van de service naar beneden geschroefd. Aan de groundstrokes hebben ze volgens mij niets gedaan. Dat hoeft volgens mij ook niet, want als je je helemaal fixeert op Power kom je op andere vlakken tekort. Je bent langzaam en bij een slechte positionering maak je snel unforced errors. Met mijn Power character won ik daarom heus niet meer dan met mijn andere character. Alleen met Power characters heb je vaak korte rally's. Dat vond ik dus niks aan. Ik wil schaken in een rally, proberen de opening te vinden. Vooral op gravel vind ik dat heerlijk. Skills geven altijd de doorslag.

    Als je level 20 bent moet je toch heel wat Gouden coaches hebben, die maximaal 50 bonuspunten geven. Maar per onderdeel krijg je maximaal 15 punten. Ligt eraan welke coach je kiest welk onderdeel dat is. Online ga ik voor de rest wel redelijk. Ik denk dat ik 13 van mijn laatste 15 potjes gewonnen heb. Moest ook tegen iemand met grade 19, dat was een kansloos verhaal. Heb zelf nu maar grade 8.
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2011
  11. Postmen

    Postmen Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb level 20 (legend) en ben opweg om het spel uit te spelen, maar waarom heb ik alleen nog maar 1 coach van 40?

    Zijn er andere doelen (misschien online) waardoor je coaches van 50 krijgt?
     
  12. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    huh..? coach van 40, wat bedoel je daarmee. Ik heb iets van 8 gouden coaches, misschien bedoel je dat?
     
  13. Postmen

    Postmen Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel het aantal punten wat je er bij krijgt, bij de coaches.
     
  14. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Begin het spel nu een beetje door te krijgen online.
    Probleem was dat ik de tegenstanders benaderde alsof ik tegen de de computer speelde, en dat werkt gewoon niet.

    Zelfs zonder +15 coaches weet ik nu ongeveer de helft van m'n wedstrijden te winnen, dus het gaat wat dat betreft wel beter nu.
    Serve stick berserkers met 100 power en service blijven tergend irritant though... :mad:
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nooo, m'n eerste wedstrijd verloren. :'-( In de Career althans. Speel op Normal, ben nu lvl. 20 en heb voor het eerst meegedaan aan een Grand Slam. Ik vind het spel best makkelijk, maar werd echt uit het niets compleet weggevaagd door Djokovic. Terwijl ik met gemak Federal of Nadal versla... gaar!

    Wel tof spel verder. Ik kom helaas NOOIT iemand tegen op Xbox Live, wanneer ik wil spelen. Echt gaar.
     
  16. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Raar! Wil best een keertje online spelen hoor :) Voeg me maar toe: HamlapNL
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Zin om nu een potje te spelen dan?
     
  18. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Can't. Moet nu naar het werk :)
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ok, next time!
     
  20. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Je kwam zeker in de Halve finale? Opeens zijn ze dan 10x zo goed. 8)
     

Deel Deze Pagina