1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Top Spin 4

Discussie in 'Games' gestart door iMark 007, 8 feb 2011.

  1. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Wie speelt dit spel nog?

    Ik heb hem zelf een paar maanden geleden verkocht omdat ik geen Gold meer had. Nu heb ik het spel weer gekocht, omdat ik nu weer 4 maanden Gold heb. Ik begon dit spel echt te missen, want het is een heerlijk spel. De nieuwere tennis spellen, Virtua Tennis 4 en Grand Slam Tennis 2, hoef ik niet eens. Daar lees je alleen maar slechte berichten over. Zolang Top Spin 5 niet komt, blijft Top Spin 4 de beste game.
     
  2. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe moet je je voortgang opslaan in de academy? Kennelijk gebeurt dit niet automatisch, want bij mij zijn nogal wat trainingen niet opgeslagen.
     
  3. Lynn1997

    Lynn1997 Active Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind het een leuk spel :D verslavend ook, ik doe carreer offline met een eigen gemaakt poppetje. Heb het nog nooit online gespeeld. Zal moeilijk zijn denk ik haha. Ik dacht dat opslaan automatisch ging, bij mij wel iig.
     
  4. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb die trainingen voor de zekerheid maar even achter elkaar gedaan en die achievements gekregen, dus alweer geregeld:+
     
  5. Lynn1997

    Lynn1997 Active Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    4
    Ah kijk mooi zo hehe \o/
     

Deel Deze Pagina