1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Top Spin 4

Discussie in 'Games' gestart door iMark 007, 8 feb 2011.

  1. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    HIER meer info over het online gebeuren. :)
     
  2. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    De risk shots uit deel 3 (dus de rechter trigger) hebben ze er juist uitgehaald. Daar ben ik wel blij mee, kon er nooit mee overweg. En het maakte de online potjes er niet leuker op. En het waren zulke mokerslagen, dat ging ten koste van het realisme vind ik.

    En of iedereen level 20 is weet ik niet, het zal wel het hoogste level van het spel zijn. Maar dat zegt vrij weinig, want het gaat er juist om hoe de punten verdeeld zijn over de vaardigheden.
     
  3. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben inmiddels wel op niveau hard dat ik de AI kan verslaan (verlies soms ook :p) Maar het is erg verslaved moet ik zeggen, deze ga ik wel halen :) Vind het realisme ook leuker dan de snoekduiken die je in virtua tennis kon maken, dat was soms ook te simpel.

    Met baseline verdedigen win ik de rallies wel, ook al duurt het dan langer. AI wordt sneller moe als ik? Als ik drop shots en lobjes ga proberen of voor het net ga staan, wint de AI meestal. Moet ik nog wat op oefenen.
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2011
  4. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Als ik het online gebeuren zo lees, dan lijkt dit echt heel tof te worden. Ben benieuwt of het me gaat lukken om online minstens één keer een toernooi te winnen ;)

    Maar echt heel gaaf :)
     
  5. Domiolierook

    Domiolierook GT Domiolierook

    Berichten:
    841
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe het zit met 2 x op een knop drukken ?
    dan krijg je een apart tekentje van een + met een rondje erin
     
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb geen idee, ik denk dat het misschien een veilige bal is die altijd in gaat. Maar het is volgens mij wel een bal waarop de tegenstander kan aanvallen. Ik heb de demo inmiddels al verwijderd van mijn HDD, want ik wil de gameplay gewoon helemaal ontdekken als ik het spel in huis heb.

    Als ik een character maak wil ik eigenlijk het liefst Thiemo de Bakker of Robin Haase maken. In potentie is het vast mogelijk want de character creation is heel uitgebreid. Alleen heb ik geen talent om zoiets voor elkaar te krijgen, maar wil het wel even proberen. Dat vind ik wat leuker dan een random gozer te maken. Het is toch wel leuk als je online kont kan schoppen met een beetje Nederlandse trots. Vind het altijd wel leuk om die gasten te zien spelen. Heb net via internet ook de Davis Cup tegen Oekraïne zitten bekijken.
     
  7. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Haha, dat is wel een leuk idee. Dat ga ik ook eens proberen.
    Gelukkig heeft De Bakker nog een punt binnengehaald vanmiddag. De dubbel morgen wordt beslissend: winnen we die, dan gaan we door ook. Maar dat is wat off topic. ;)

    Ik ben ook wat verder gegaan met de demo en mijn eerste aces geslagen. Met Williams is dat goed te doen, zowel door het midden als in de hoek. Goed dat daarin een flink verschil in zit: met Nadal en Federer sla je minder makkelijk aces.
    Twee keer op een knop drukken heb ik ook geprobeerd. Volgens mij sla je de ballen dan veel meer half-court, maar wel vrij scherp. Wanneer je de knop in blijft houden, gaan ze wat dieper, maar je kunt ze dan ook tegen de lijn aanleggen. Maar of dat echt het verschil is, is me nog niet echt duidelijk. Dat leer je in de Top Spin Academy vast vanzelf.
     
  8. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik vind het niet off-topic, tennis is tennis.

    Dubbel is inderdaad cruciaal. Winnen in de singles van Stachovsky is niet makkelijk. Nederland heeft geluk dat Dolgopolov niet in de Davis Cup wil spelen, want die gozer zie ik als 1 van de grootste talenten bij de mannen. Echt zo'n sfeerloze oostblokzaal waar ze spelen btw.
     
  9. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Die demo is zo verslavend, maar wel te kort. Dit spel ga ik sowiso meteen halen :D
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2011
  10. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind hem echt top!Jammer dat de demo zo kort duurt.Is tenminste realistisch..je slaat ook ballen uit en je kunt niet ineens de bal toch slaan als je op het verkeerde been staat(zoals in virtua)
    Deze komt zeker in mijn collectie!
     
  11. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Het goed plaatsen en timen gaat me ook steeds beter af. Prettig is dat ik ook het gevoel heb dat ik zelf verantwoordelijk ben voor een punt of een fout en niet de AI.
    Bij de sport games van ea heb ik vaak het gevoel dat je te veel bij het handje wordt genomen, bij Top Spin 4 lijkt het erop dat je skills er echt toe doen. Hoop dat dit online ook zo blijft :)

    Zou online dubbel met een maat, tegen twee online tegenstanders, ook mogelijk worden ?
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2011
  12. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is geloof ik al een issue sinds de eerste top spin. Zou wel tof zijn als het er nu wel eens in zou zitten...
     
  13. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Op welke titels doel je? Ik speel alleen FIFA van EA, maar ik heb niet het idee dat ik aan het handje wordt gehouden. Het is wel zo dat 2K meer realisme nastreeft, maar dat kan ook afschrikken. NBA 2K11 is alom geprezen, maar die controls gaan zo diep dat ik me daar niet aan ga wagen. Tennis is een wat simpelere sport, dus dan kan ik de diepte erg waarderen.

    Dubbel online zou tof zijn, maar ik denk niet dat het erin zit. Dan moet je bij Virtua Tennis zijn. Singles vind ik wel belangrijker hoor. Ik vind het met dubbelen niet leuk dat je afhankelijk bent van je partner. Ik wil gewoon zelf verantwoordelijk zijn voor een winstpartij of nederlaag. Het is niet erg als je met een vriend speelt, maar wel als je een random partner krijgt online.
     
  14. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt. Dubbel wil je ook alleen met een maat spelen. Kan je ook een beetje samen oefenen. In de gloriedagen van de eerste TopSpin stond ik samen met een maat van me top 5 ofzo. Dan was iedere partij echt wel een kraker..
     
  15. Steadyrabby

    Steadyrabby ***

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Ey Hoe zit dat met Agassi trouwens :confused: Ik zie veel screens van Agassi met haar, maar in de demo was hij alleen te zien met z'n kale kop :{
     
  16. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Volgens mij is de Agassi met haar een Gamestop exclusive die je krijgt als je de game preordered. Maar dat is dus voor Amerika. In Europa zal die waarschijnlijk ook wel komen, maar dan heb je de kans dat het dlc is waar je voor moet betalen. Ik weet het niet hoor, maar ik kan het me zo voorstellen. De kale Agassi zit standaard in de game.
     
  17. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Bij FRS krijg je ook 'haar' Agassi :)
    En volgens mij nog een paar Nederlandse shops.
     
  18. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker belangrijk of die man haar heeft of niet... Je gaat toch je eigen speler bouwen..
     
  19. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Bouwen? :+
    Maar inderdaad, vind het ook onzin om het alleen daarvoor te pre-orderen. En kaal is ie trouwens veel epischer :)
     
  20. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn ik dacht dat deze 29 april uit komt.. komt ie volgende week al? Nice :)
     

Deel Deze Pagina