[Top Spin] Heb tips nodig!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Killer-Dog, 26 nov 2003.

1. Godless Devil

Godless Devil *666*

Leuk Bevonden:
    0
    Moeilijke peeties

Ik speel niet zo veel op mijne speleke van Top Spin,maar ik wou het nekeer hans uistpelen-->alle bekers krijgen.En ik moet er nu nog 5 krijgen,maar ik kan niet-->de moeilijkheids graad is 100 keer groteg geworden of zo8) -k heb al 6 keer verloren (gisteren).

Heb ik misschien per ongeluk een code ingedrukt of zo???:confused:

2. Kalasj

Kalasj Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    uuh k denk nie dat dat kan...: je moet gewoon ook veel oefenen met vrienden: wat ik handig vind tegen zo'n niveau zijn veel diepe ballen waardoor de tegenstander op een gegeven moment nie meer zo vaak heen en weer kan lopen..., ook hadnig is top spin: sla die als je rechts in het veld staat naar links en andersom: die ballen komen dan op de lijn en zijn superkut te pakken ook voor tegenstander: dus gewoon veel oefenen met je eigen poppetje dan lukt het wel:)

3. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    Maar als je online echt wil winnen moet je eigenlijk wel proberen de riskshots goed onder controle te krijgen. Als je dit kan kan je echt onhoudbare ballen slaan natuurlijk :cool:

4. Re4p0r

Re4p0r clan-kamikaze.nl.tt

Leuk Bevonden:
    0
    Kheb het spel ook :p

tip: als de bal aankomt moet je de terugsla knop al inhouden (KNOP: B). dan slat ie harder. L en R knop kan je ook gebruiken, maar dan moet je timing goed zijn!
    Voor een paar andere tips, vraag 't maar :p

edit: nog een ding, voordat je online gaat spelen speel single player eerst uit op HARD :9

Laatst bewerkt: 1 mei 2004
  5. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    ik heb het spel ook sinds deze week. ik heb nog nooit echt tennisspellen gespeeld (op mariotennis na dan) dus ik kan ook wel wat tips gebruiken. Ik las in het boekje wat over skills en sterren ofzo. kan iemand mij uitleggen hoe dit precies werkt en waar ik mn sterren het beste in kan stoppen. Verder zijn alle tips welkom :)

Deel Deze Pagina